У сфері копірайтингу досить складно конкурувати з досвідченими авторами, адже багато зарекомендували себе з позитивної сторони і набрали значний рейтинг, тому замовники воліють працювати з ними.
Як перебивати замовлення? Прагнути до професійного рівня і обов’язково скласти собі портфоліо.
Яке портфоліо потрібно копірайтеру? Неважливо де ви заведете собі портфоліо, відкриєте сайт, всередині біржі контенту або навіть в соціальних мережах, найголовніше, щоб ваша робота була виконана не даремно. При створенні прикладів ваших текстів, необхідно спиратися на кілька важливих правил.
Правильне портфоліо копірайтера
Не кількість, а якість. Наповнювати портфоліо потрібно виключно якісними матеріалами, які, на вашу думку, є найкращими. Нехай це буде 5-7 статей, а не 20-30 безграмотних і невдалих текстів. Вам потрібно показати не продуктивність роботи, а виключно якість.
Різноманітність матеріалів. Клієнти можуть бути різними, а копірайтери дуже часто є різнобічними виконавцями і приймають заявки на розробку текстів різноманітних тематик. Крім цього, тексти можуть відрізнятися за видами, інформаційні, продають статті, інструкції, покрокові керівництва і так далі. Постарайтеся додати в портфоліо різні матеріали, щоб показати свою різносторонність і залучити всіх можливих клієнтів.
Завойовуйте популярність. Вірний шлях до завоювання популярності, а також наповнення свого портфоліо якісними матеріалами – це участь у різноманітних конкурсах. На тисячі сайтів, блогів, форумів і бірж фріланса постійно проводяться всілякі конкурси, в яких ви можете взяти участь. Всього одна стаття може принести вам популярність і нових клієнтів.
Додаткова інформація про роботах. Паралельно з додаванням нового матеріалу в портфоліо, вказуйте додаткову інформацію. Наприклад, ви можете додати технічне завдання, вказати вимоги замовника, уявити стиль викладу інформації, пояснити, куди призначається текст і т. д.
Все це допоможе клієнтам розібратися, чому в ваших матеріалах присутні різні елементи. Навіщо це робити Справа в тому, що стаття, укладена від першої особи для блогу, може не підходити для наповнення корпоративного сайту, а щоб клієнт не подумав, що ви використовуєте цей стиль, потрібно пояснити, що цього вимагав замовник.
Для досвідченого копірайтера, який виконав тисячі замовлень за свою кар’єру, не становить праці наповнити портфоліо хорошими роботами. Не забувайте, що без згоди замовників, викладати роботи не можна, адже разом з продажем матеріалу, ви продаєте авторське право, а отже, текст стає власністю покупця.
Кожному власникові інтернет-магазину хотілося б, щоб бізнес розвивався і складав конкуренцію провідним компаніям у цій сфері. Сьогодні, ніша віртуальної торгівлі досить заповнена, тому розвиватися дуже складно, тим більше, якщо не володієш достатніми знаннями для цього.
У кожного користувача інтернету є широкі можливості для інвестування. Зараз створено багато компаній, готових взяти під керування капітал будь-якого обсягу і прокрутити його, збільшивши у кілька разів.
Зміст Безкоштовна школа покеру Поради по грі в покерДе грати в покер на гроші? Стратегія гри в покер Покер грати онлайн без реєстраціїГрати в покер на реальні гроші Азартні ігри - одне з найпоширеніших розваг в інтернеті, яке можна перетворити в джерело прибутку.