Оформлення продають сторінок це важливий момент. Відвідувачі одностраничников діють на рівні інстинктів.
Якщо розробник лендинга професіонал, то він знає, як правильно створити сторінку, з якої користувач точно ознайомиться і виконає висновок, цільове дію.
Які кольори лендинга варто використовувати? У цій статті ми вирішили розібрати один з важливих моментів, яким цікавляться новачки.
Колірна гамма лендінгем пейдж також впливає на сприйняття інформації і викликає різні емоції у користувачів. Це вже тонкість з розряду психології, що допомагає підвищити конверсію.
Кращий колір лендинга для продажу товару
Оточення та оформлення впливає на людину. Наприклад, краще займатися спортом під мотивуючу активну музику, а не під повільні пісні.
Точно також, колір продає сторінки впливає на дії потенційних клієнтів. Численні дослідження це довели. Щоб ви могли підібрати колірну гамму не тільки за власним поглядам, але і з точки зору професіонала, ми вирішили описати вплив кожного кольору:
Жовтий – викликає почуття життєрадісності. На людей діє збудливо і на ура привертає увагу в поєднанні з чорним кольором. Людському оку найпростіше сприймати такі відтінки, тому на них відбувається реакція негайно.
Червоний – також як і попередній колір, збуджує створення, тільки набагато могутніше. З його допомогою передається теплота, але занадто яскравий тон може викликати тривогу. Бажано використовувати його тільки для виділення деяких об’єктів.
Чорний – стильний, елегантний і сильний колір, що вказує на надійність і престижність (викликає довіру). Повністю затемнювати лендінгем не варто, поєднуйте чорний колір з будь-якими іншими відтінками.
Помаранчевий – символізує достаток, здоров’я і щастя. Ідеально підходить для одностраничников з продажу товарів для великої аудиторії. Дослідження показали, що помаранчеві відтінки притупляють увагу і покупцям здається, що низька ціна.
Зелений – позначає молодість, оновлення, безпека і гроші. Для більшості людей, він символізує високу якість товару. У поєднанні з жовтим кольором, підійде для продуктів харчування. Застосовуйте і салатові відтінки, вони підійдуть для будь-якого сайту, що продає.
Фіолетовий – створює враження розкоші, багатства і творчості. Його часто застосовують продавці ювелірних виробів, картин, хутряних виробів. У поєднанні з червоним підсилює ефект творчості. У поєднанні з синім, викликає таємничість.
Синій – його обирають для бізнес-сайтів. Викликає колір мудрість, спокій і довіра. З усіх представлених гам, він є нейтральним. Поєднується з білим, блакитним і сірим, підійде для аудиторії жіночого і чоловічого.
Коричневий – якщо хочете викликати відчуття зрілості, багатства і спокою, застосовуйте цей колір. Годинник, тобачные вироби, кава, олії, шоколад і шкіряні вироби – кращі типи товарів для продажу на лендингах в цій колірній схемі.
Білий – зі свіжістю і чистотою асоціюється цей колір лендинга. Усіма людьми він добре сприймається, тому його застосовують скрізь. Тільки якщо використовується японський або китайський ринок, він не підійде (там він пов’язаний з трауром).
Сірий – відмінно поєднується з яскравими квітами. Це нейтральна гама, підходяща для розведення квітів і усунення строкатості. Також підійде для продають сторінок з будь-якими пропозиціями.
Звичайно, треба спиратися на власну думку. Робіть все так, щоб лендінгем в першу чергу, сподобався вам. Встаньте на місце клієнта і постарайтеся визначити привабливість одностраничника.
Кожна дрібниця впливає на конверсію трафіку. Враховуйте правила оформлення кнопки CTA, це теж важливо.
У мережі щодня з’являються продають сторінки, але їхня ефективність сильно відрізняється. Чому? Тому що одні лендінгем створюються професіоналами і в них враховуються всі дрібниці.
Інші ж створюються новачками, які допускають помилки. Підбирайте кращу кольорову гаму для свого одностраничника, враховуйте цільову аудиторію і тип товарів.
Маркетингові стратегії продажів, це величезний список різних прийомів, кожен з яких спрямований на єдину мету – домогтися продажу товару. Досвідчені підприємці в торговому бізнесі використовують різні методи мотивації клієнтів, у тому числі і обмеження пропозиції.
З інтернетом у людей зявилося набагато більше можливостей. Зарубіжні сайти також доступні з будь-якого куточка Росії, а їх набагато більше, ніж аналогів в Рунеті. Наприклад, можна вигідно вкласти гроші і взагалі нічого не роблячи, отримувати стабільні відрахування.
Пристойні гроші можна виводити з букмекерських контор, якщо не просто ставити гроші, а грамотно будувати прогнози і прораховувати кожну свою дію. Є багато різних тактик для беттінг, але прибутковість у них різна.