Збільшення продажів через промо коди

Зміст

  • Як правильно провести акцію з промо-кодами?
    • Як розрахувати знижки за промо-коду?
    • Як провести акцію ефективно?

На що тільки не йдуть сучасні продавці в інтернеті, аби привернути до себе максимум уваги.


Вони проводять конкурси, цікаві заходи, укладають співпраця з іншими компаніями і так далі. Але є один безпрограшний варіант, пов’язаний зі знижками.

Збільшення продажів через промо коди, це не нова, але робоча схема. Випустити можна скільки завгодно таких кодів, щоб надавати знижки.

Перед тим як застосовувати такий прийом, необхідно все розрахувати і добре обдумати, інакше роздача безкоштовних подарунків може стати причиною зниження доходу.

Як правильно провести акцію з промо-кодами?

Для початку подумайте над тим, як буде виглядати код і що отримають покупці при його пред’явленні. Якщо це знижка на покупки, то краще вибирати ціле число, щоб було простіше розрахувати вигоду.

Наприклад, знижка в 10% вважається легко, досить прибрати від суми останню цифру, тому такий варіант є оптимальним.

Другий момент, це брендинг. У коді бажано використовувати назву вашої компанії або продукту.

Також подбайте, щоб скористатися промо-кодом зміг навіть той, хто вперше заходить в інтернет-магазин. Додайте графу для введення коду прямо в картку товару, щоб кожен з ходу зрозумів, куди саме потрібно його вставити.

Ми вже розповідали, як роздавати безкоштовності і багатіти, використання промо-кодів відноситься до цієї теми.

Бажано проводити акції під час яких-небудь подій. Ідеальні варіанти – спільні свята (8 березня, новий рік тощо). Але можна запустити систему знижок, коли компанія відзначає значиму дату.

Як розрахувати знижки за промо-коду?

Щоб проведення акції не стало для вас збитковим, витратьте деякий час, щоб розрахувати власну вигоду.

Давайте уявимо, що кожен день магазин обробляє 10 замовлень і середній чек за ним 3000 рублів. Виходить прибуток в районі 30 000 рублів.

Тепер уявіть, що за рахунок надання знижки в 30%, вдасться збільшити кількість замовлень до 50. Прибуток різко піднімається і навіть після вирахування собівартості продукції, стає вище.

Єдина складність, при розрахунках – це не встановлений відсоток збільшення продажів. Яким би гарним не був ваш маркетинговий план, ніколи не можна бути впевненим, що вдасться залучити велику кількість клієнтів.

Тому спочатку краще протестувати даний спосіб, витративши на це трохи грошей.

Нехай ви не отримаєте величезного приросту прибутку з першого разу, зате у вас буде на руках статистика, за якою можна визначити очікувані результати.

Крім цього, за рахунок акцій ви привернете увагу клієнтів і хоч трохи розкрутіть бренд. Ставтеся до цього як до рекламної компанії.

Як провести акцію ефективно?

Коли закінчите з розрахунками, можна приступати до рекламування своїх промо-кодів. Буде чудово, якщо запущена партнерська програма. Обов’язково знайдуться ті, хто захоче працювати, залучаючи нових клієнтів. Вони допоможуть поширити інформацію в інтернеті.

Щоб не створювати окремий сайт, просто додайте оффер на ActionPay.

Доведеться задіяти якомога більше маркетингових каналів. Якщо є інтернет-магазин, то точно визначена цільова аудиторія. Непоганий варіант для розповсюдження промо-кодів – це соціальні мережі.

Можна навіть запропонувати знижку за репост запису або просто звернутися до власників розкручених спільнот. На Sociate ви зможете замовити розміщення рекламних записів у відповідних групах за тематикою:

Враховуйте, що промо-коди відмінно підходять для залучення нових клієнтів, а не підвищення лояльності постійних замовників. Тому, доводиться активно поширювати їх, використовуючи будь-яку можливість.

Вибирайте відповідний час для проведення акції і пропонуйте своїм клієнтам знижки. Вони допоможуть не тільки їм заощадити гроші, але і вам підняти продажі. Залишається тільки докласти зусиль, щоб все організувати.