ЩО ТАКЕ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ?
Інтернет-маркетинг дуже затребуваний в Новій Зеландії, а фахівці користуються попитом на ринку праці. Ми вирішили докладніше розібратися що ж таке цифровий маркетинг або Digital Marketing, що входить в структуру роботи фахівця і що важливо знати, що б почати працювати в цій сфері.
Digital Marketing російською мовою зазвичай називають інтернет-маркетинг, онлайн-маркетинг або цифровий маркетинг. Що це таке? Коротко кажучи, це уявлення бізнесу, сервісу або продукту в інтернеті тим чи іншим способом. Також хочемо вам порекомендувати компанію digital маркетинга BeyReal. Даний напрямок маркетингу можна розділити на кілька складових :
SEO
Розшифровується це, як Search Engine Optimisation, тобто оптимізація пошукових систем. Іншими словами, це коли ви вбиваєте в Google або Яндекс «Мовні курси в Новій Зеландії» і пошукач з допомогою алгоритмів виводить на перші місця результатів ті сайти, які краще всього в цьому розбираються. Тут враховуються правильно складені тексти, використання потрібних ключових слів і заголовків, актуальність інформації, наявність посилань на сайт з інших джерел і багато іншого.
Data Analytics
Безпосередній аналіз даних, який збирається за допомогою таких сервісів, як Google Analytics і Яндекс Метрика. Завдяки грамотному аналізу можна зрозуміти, які маркетингові кампанії працюють для організації ефективніше, а які гірші, яка цільова аудиторія, як ведуть себе клієнти на сайті і багато іншого. Наприклад, якщо у вас Онлайн магазин з продажу хутряної нижньої білизни, то погано налаштована реклама призведе до порожніх витрат на рекламу в жарких країнах.
PPC
Розшифровується, як Pay Per Click, тобто оплата за клік. Сюди потрапляє вся інтернет-реклама з оплатою за кліки, яка формується такими сервісами, як Google, Яндекс, YouTube і так далі. Спеціальна система ставок, заснована за принципом аукціону, за покази і переходи по рекламі, аналіз ефективності та поведінки клієнтів, а також багато інших нюансів. Ви коли-небудь помічали, що варто вам один раз пошукати в інтернеті «шланг для саду», як вас починає переслідувати реклама продукції для городу всюди, якщо ви, звичайно, не помилились при запиті? Це називається ремаркетинг і теж відноситься до цього пункту.
Social Media
Соціальні мережі. В наш час Facebook, Вконтакте, Instagram і YouTube мають величезний вплив на людей, адже вони проводять там велика кількість часу. А тому, грамотне ведення соціальних мереж для компаній, складання рекламних акцій і взаємодія з потенційними клієнтами – це дуже важливий пункт роботи багатьох компаній. Як не ввести в лють глядачів постійними повторюваними дурними і непотрібними постами, як привернути увагу людей, які ніколи не читають тексти, а тільки дивляться картинки або відео? Всі ці та інші питання розбираються досконально.
E-mail Marketing
Як не дивно, але начебто вже пішли технології поштової розсилки знову набирають обертів. Інформації стає більше, клієнт стає досвідченішим. Але якісно пророблена email розсилка, що несе користь людям, незмінно приносить хороший результат. Новини, дайджести, збірки спеціальних пропозицій або просто корисні лайфхаки, все це знайде свого адресата.
Є й інші інструменти, і деталі діджитал маркетингу: правильне управління інтернет-магазинами, мобільний маркетинг, контент маркетинг і багато іншого. У вік сучасних технологій, якщо ви не присутні грамотно в інтернеті, то вас може просто не існувати.