Займаючись просуванням сайту і спостерігаючи за статистикою, можна з’ясувати, що далеко не кожен відвідувач є представником цільової аудиторії.
Так відбувається з різних причин (не точні запити, суміжні теми). Досвідчений вебмастер повинен враховувати такі переходи і постаратися скористатися трафіком.
Монетизація не цільового трафіку теж можлива, потрібно лише підійти до цієї справи з усією серйозністю.
Звичайно, частка не цільової аудиторії мінімальна, однак і цим не можна нехтувати. Якщо ви користуєтеся альтернативними методами залучення відвідувачів (наприклад, трафік з відеозаписів), то випадкові переходи будуть точно.
Конвертуйте весь трафік сайту
Якщо ви скористаєтеся рекомендаціями, про які ми вам зараз розповімо, не цільовий трафік теж вдасться вигідно конвертувати:
Оновлення контенту – якщо ви проаналізували відвідуваність окремих сторінок і з’ясували, що на них часто переходять люди із суміжних або не точним запитам, оновлюйте інформацію. Зберіть всі запити, за якими вони приходять на сайт і додайте кілька підзаголовків у статтю, щоб підвищити її релевантність користувачам-саме те, що вони шукали.
Розширення аудиторії – коли приходить багато не цільового трафіку, це «дзвіночок» замислитися над розширенням цільової аудиторії. Представляючи різні сервіси накрутки в соц. мережах ми помітили, що на сторінки часто заходять не цільові відвідувачі. Тому був створений новий розділ Все про соціальних мережах, де викладається інформація під конкретний трафік.
Джерела трафіку – як уже згадувалося, найчастіше не цільові переходи з’являються при використанні альтернативних методів залучення відвідувачів. Джерел трафіку повинно бути декілька, а коли ви помітите в статистиці, що один з них наводить багато користувачів, робіть його якнайефективніше. До високої відвідуваності прагнуть всі власники сайтів, тому знайшовши хороший джерело, розвивайте його.
Методи монетизації – сторінки, на які часто заходить не цільова аудиторія, можна монетизувати іншими способами. Контекстну рекламу можна відключати на окремих сторінках, а замість неї додавайте тизери, банери і інші промо-матеріали. Кращий варіант можна вибрати тільки після індивідуальної перевірки відвідувачів.
Перелінковка сторінок – проаналізуйте сторінки, на яких генерується «лівий» трафік і подумайте, на які матеріали краще посилатися зі сторінки. Підберіть кращі варіанти, щоб відвідувачів зацікавила інша ваша сторінка і вам було це вигідно. Обов’язково враховуйте тематику, як варіант, можна навіть створити нові сторінки.
Тематичні лендінгем – з усіх способів конверсії не цільового трафіку, кращі результати показують тематичні лендінгем. Зайдіть на ActionPay і знайдіть підходящі офферы для відвідувачів, які випадково потрапили на сторінку. Пропозицій багато, але найголовніше – це визначити, що дійсно може зацікавити аудиторію.
Практично будь-який трафік можна вигідно конвертувати, потрібно лише знайти кращі варіанти. Відразу домогтися гарного доходу від цільової аудиторії навряд чи вийде, тут потрібно експериментувати і порівнювати результати.
Принаймні, тепер ви знаєте, чим зайнятися і можете спробувати збільшити прибуток.
Зміст Лад королівство на Imperino і заробляйЩо потрібно робити, щоб заробити? Серфінг сайтів на ImperinoПартнерська програма Imperino Стабільно і багато в інтернеті заробляють не багато, знаєте чому? Тому що більшість не хоче користуватися новими способами, а також боїться інвестувати зароблені гроші.
Зміст Куди вкласти гроші під відсотки в 2015 році?Як дати гроші під відсотки? Зроби внесок у Taxi Money Частина учасників популярного списку Forbes заробили свої мільярди на інвестуванні. Вкладаючи гроші різними способами, вони отримували від них відсотки і продовжували інвестувати в інші проекти, поступово розвиваючи джерела прибутку.
Зміст Як розвивалися лотереї в світі?Які бувають лотереї? Stoloto - бери і вигравай у чесних лотереях Історики досі не наважуються назвати точний час появи лотерей, адже згадки про них були навіть в біблії, правда тоді вони використовувалися виключно як жеребкування і не мали фінансової основи.