Займаючись просуванням сайту і спостерігаючи за статистикою, можна з’ясувати, що далеко не кожен відвідувач є представником цільової аудиторії.
Так відбувається з різних причин (не точні запити, суміжні теми). Досвідчений вебмастер повинен враховувати такі переходи і постаратися скористатися трафіком.
Монетизація не цільового трафіку теж можлива, потрібно лише підійти до цієї справи з усією серйозністю.
Звичайно, частка не цільової аудиторії мінімальна, однак і цим не можна нехтувати. Якщо ви користуєтеся альтернативними методами залучення відвідувачів (наприклад, трафік з відеозаписів), то випадкові переходи будуть точно.
Конвертуйте весь трафік сайту
Якщо ви скористаєтеся рекомендаціями, про які ми вам зараз розповімо, не цільовий трафік теж вдасться вигідно конвертувати:
Оновлення контенту – якщо ви проаналізували відвідуваність окремих сторінок і з’ясували, що на них часто переходять люди із суміжних або не точним запитам, оновлюйте інформацію. Зберіть всі запити, за якими вони приходять на сайт і додайте кілька підзаголовків у статтю, щоб підвищити її релевантність користувачам-саме те, що вони шукали.
Розширення аудиторії – коли приходить багато не цільового трафіку, це «дзвіночок» замислитися над розширенням цільової аудиторії. Представляючи різні сервіси накрутки в соц. мережах ми помітили, що на сторінки часто заходять не цільові відвідувачі. Тому був створений новий розділ Все про соціальних мережах, де викладається інформація під конкретний трафік.
Джерела трафіку – як уже згадувалося, найчастіше не цільові переходи з’являються при використанні альтернативних методів залучення відвідувачів. Джерел трафіку повинно бути декілька, а коли ви помітите в статистиці, що один з них наводить багато користувачів, робіть його якнайефективніше. До високої відвідуваності прагнуть всі власники сайтів, тому знайшовши хороший джерело, розвивайте його.
Методи монетизації – сторінки, на які часто заходить не цільова аудиторія, можна монетизувати іншими способами. Контекстну рекламу можна відключати на окремих сторінках, а замість неї додавайте тизери, банери і інші промо-матеріали. Кращий варіант можна вибрати тільки після індивідуальної перевірки відвідувачів.
Перелінковка сторінок – проаналізуйте сторінки, на яких генерується «лівий» трафік і подумайте, на які матеріали краще посилатися зі сторінки. Підберіть кращі варіанти, щоб відвідувачів зацікавила інша ваша сторінка і вам було це вигідно. Обов’язково враховуйте тематику, як варіант, можна навіть створити нові сторінки.
Тематичні лендінгем – з усіх способів конверсії не цільового трафіку, кращі результати показують тематичні лендінгем. Зайдіть на ActionPay і знайдіть підходящі офферы для відвідувачів, які випадково потрапили на сторінку. Пропозицій багато, але найголовніше – це визначити, що дійсно може зацікавити аудиторію.
Практично будь-який трафік можна вигідно конвертувати, потрібно лише знайти кращі варіанти. Відразу домогтися гарного доходу від цільової аудиторії навряд чи вийде, тут потрібно експериментувати і порівнювати результати.
Принаймні, тепер ви знаєте, чим зайнятися і можете спробувати збільшити прибуток.
Щоб проводити успішні операції на ринку Форекс, неважливо, чи будете ви займатися класичною торгівлею або використовувати бінарні опціони, потрібно виділити ряд валют, які підходять для проведення угод.
На інвестиціях розбагатіло величезна кількість людей, а всі ті, хто ще не встиг кудись вкластися і отримувати доходи з активів, повинні вчитися. Можна знайти цікаві сайти, читати електронні книги, записуватися на тренінги і навіть купувати навчальні курси, але все це не так цікаво, як дивитися фільми.
Зміст Чим відрізняється Європейська, Французька та Американська рулетка?Де пограти в рулетку? Як показує статистика, практично кожен відвідувач онлайн казино, заходить в рулетку. Це самий популярний тип азартних ігор, про якого чули всі.