Зміст
- Що за міні проекти?
- Які офферы підійдуть для таких поектов?
- Як розкручувати такі «міні» проекти?
Арбітраж трафіку справа вигідна, однак займатися їм досить складно. Навіть якщо в рекламу вкладаються величезні гроші, це не завжди приводить до успіху.
Лендінгем потрібно створювати обов’язково, але можна піти далі, запускаючи невеликі проекти під кращі офферы.
Створення міні-проектів для заробітку на партнерських програмах використовується все активніше. По-перше, це дозволяє істотно підвищити конверсію трафіку. По-друге, вигідне в довгостроковій перспективі. Саме тому, під таку справу потрібно вибирати стабільні офферы від великих компаній.
Що за міні проекти?
Наприклад, це може бути односторінковий сайт, на якому зібрано який-небудь ТОП. Крім сайту, можна записати відеоролик для Ютуба або навіть зверстати простенький блог.
Все це буде використовуватися замість лендинга, на проект притягується трафік (за стандартною схемою арбітражу) і конвертується через відповідні офферы.
Конструктор односторінкових сайтів може стати в нагоді як новачкам, не вміє користуватися чистим HTML.
Набагато простіше пояснити на конкретному прикладі. Всі знають, що на YouTube є багато каналів, присвячених анбоксингу посилок з Aliexpress.
Також є ролики з добірками автотоварів, кращих пропозицій по одязі, найбільш дешевих смартфонів і так далі. В опис подібних роликів додаються посилання на всі товари, природно, це партнерські посилання:
Аналогічно працюють і інші види проектів. На односторінковому сайті можна також представити ТОП, лише у друкованому форматі. Непогано працюють і лендінгем для збору бази Email адрес. Але найвищі показники у невеликих блогів. На них може бути всього 10 сторінок, головне, щоб вони були грамотно оптимізовані.
При використанні такого методу заробітку через партнерські програми, краще навіть не думати про пошуковому просуванні. Поки вдасться вийти на перші позиції, оффер може втратити актуальність, тому в будь-якому випадку потрібно наганяти трафік за допомогою рекламних мереж.
Які офферы підійдуть для таких поектов?
В принципі, будь-які партнерські програми підходять для заробітку на міні проектах. З невисокою прибутковістю офферы не завжди окупаються. Крім цього, в деяких партнерках доводиться довго чекати відрахувань.
Раз вже ви вирішите скористатися такою серйозною справою, то витрачений час має окупатися:
Розбиратися в обраних темах не обов’язково, завжди можна звернутися до фрілансерам. На Weblancer для вас запишуть скільки завгодно відеороликів.
Через біржу Advego замовляйте тексти на одностраничники і викуповує готові статті під блоги. Доведеться нести додаткові витрати, але якщо це підвищить конверсію, то толк є.
Як розкручувати такі «міні» проекти?
Залежно від типу проекту, застосовуються різні методи залучення трафіку. Підійде навіть видобуток трафіку з пошукових роботів Instagram, головне, визначити цільову аудиторію і проявляти активність. Якщо створюється дрібний блозі або односторінковий сайт, його варто рекламувати через рекламні мережі.
З найбільш популярних, якими користуються арбитражники, виділяються:
- DirectAdvert;
- Marketgid;
- Adlabs;
- Teasernet;
- ActionTeaser;
- Visitweb;
- LadyCash;
- Bodyclick.
Все гранично просто, замовляєш рекламу, вона показується на різних сайтах. Важливо створювати якісні промо, тоді переходів буде більше. Також уважно фільтруйте майданчики, потрібно підбирати тематичні ресурси:
Що стосується відео, то їх теж можна розкручувати за допомогою реклами, але це не так ефективно. Навіщо платити за перехід, коли можна заплатити саме за перегляд ролика? Таку можливість надає сервіс VideoSeed.
Через нього розкручуються навіть великі компанії, вони додають рекламні відео і встановлюють певну винагороду за кожен перегляд (його одержує власник майданчика):
Завантажені в систему відеоролики будуть публікуватися в групах ВК і Однокласники, а також на сайтах партнерів. Не плутайте це з накруткою переглядів, система враховує тільки унікальні перегляди і стежить за тим, щоб власники майданчиків не використовували мотивовану трафік.
Не забувайте, що для майданчиків, де розміщується контент, потрібний текст, що продає.
Схема не складна, дещо модернізований арбітраж трафіку показує більш серйозні результати. Шукайте цікаві офферы під це, адже потрібен час на створення міні проекту.
Головне постаратися зробити щось якісне і розуміти, що просто так конверсія трафіку не збільшується. У професіоналів зазвичай створено за кілька десятків блогів з 10-20 сторінками.