Як більше заробляти на тизерах?

Для монетизації сайтів застосовуються різні методи, але частіше всього – це використання реклами.

Встановити рекламу можна в різних форматах, а вебмастера намагаються скористатися такими варіантами, які будуть відмінно вписуватися в дизайн, не будуть «розполохувати» відвідувачів, і будуть володіти хорошим CTR.

Тізерна реклама ідеально підходить під всі параметри якісного виду монетизації ресурсу. Як і при використанні будь-якого іншого варіанту, необхідно прагнути до максимальної віддачі. Як більше заробляти на тизерах? Є декілька хитрощів, які допоможуть вам отримувати більше прибутку з тизерної реклами.

6 порад по заробітку на тизерах

  • Популярність рекламного сервісу. Від того, наскільки популярний сервіс тизерної реклами, залежить ваш прибуток. Зараз таких проектів досить багато, але перед тим як зробити вибір, уважно вивчайте відгуки та порівнюйте статистику. Чим авторитетніше рекламний сервіс, тим більше на ньому рекламодавців. Крім цього, ціни за клік можуть бути набагато вище. У статті Тізерна монетизація сайту, ми розповідали про один з кращих сервісів.
  • Дизайн тізерів. Буде ідеально, якщо ви зможете налаштувати зовнішнє оформлення тізерів так, щоб вони грамотно вписувалися в загальний дизайн вашого проекту. Звичайно, вони будуть трохи виділятися, але краще, щоб кольори були з однієї гами. Також намагайтесь підібрати відповідні розміри рекламних блоків.
  • Область розміщення. Від того в якій частині сайту буде встановлена реклама залежить її клікабельність. Є кілька найкращих областей, в які необхідно встановлювати тизери – це бічні панелі, Зміст контенту, а також футер.
  • Відсоток реклами. Блоки з рекламою, встановлені на сайті, повинні бути в обмеженій кількості. Коли серед реклами стає складно розібрати, де знаходиться меню або інші важливі елементи, це негативно позначається на клікабельності. Багато реклами на сайті – це не правильний шлях до збільшення доходів.
  • Фільтри реклами. У великих рекламних сервісах передбачені фільтри, за допомогою яких можна контролювати вміст тізерів. Якщо функціонал є, то їм обов’язково користуйтеся, враховуючи вікову категорію ваших відвідувачів, а також інтереси цільової аудиторії. Погодьтеся, безглуздо рекламувати квіткові салони на сайтах про будівництво.
  • Проведення експериментів. Якщо вам вдасться збільшити прибуток з тизерів, не зупиняйтеся на досягнутому. Спробуйте переміщати блоки, використовувати різні оформлення, застосовувати різні фільтри і так далі. Під кожну майданчик потрібно шукати індивідуальні способи збільшення конверсії.
  • Заробляти на своєму сайті можна набагато більше, причому без шкоди просуванню та оптимізації. Тизерну блоки не чинять негативного впливу на розкрутку сайту, а якщо ви встановите їх грамотно, то прибуток може бути в кілька разів вище.