Психологами вже давно доведено, що колір впливає на сприйняття інформації людиною.
Виходячи з цього, при створенні дизайну сайту, промо-матеріалів, одностраничников і реклами, необхідно підбирати найкращу гаму. Про це не часто замислюються новачки, але професіонали обов’язково враховують даний параметр.
Як впливає колір на людей? Вплив може надаватися різне, а в більшості випадків використання тієї чи іншої гами призводить до однакового поведінки.
Одне цікаве дослідження показало, що проглядаючи сторінки сайтів в різних колірних палітрах, змушувало людей діяти і думати по-різному, про це ми і хочемо вам розповісти.
Вплив кольору на людину
Незалежно від того, що саме ви вирішили зробити, обов’язково підбирайте правильну гаму. Ось декілька найбільш використовуваних кольорів і пояснення їх впливу:
Зелений – потрібно вибирати певні відтінки цього кольору. Наприклад, упевнені в собі люди краще сприймають темно зелений колір, а слабким і потребують більше подобається світло зелений колір.
Рожевий – улюблений колір більшості дівчат, який пов’язаний з легким і радісним життям. Ідеально підходить для таких тематик, як любов, стосунки, лікування, краса і здоров’я.
Золотий – його ще називають кольором сонця, тому він наповнений радістю та оптимізмом. Використовуйте колір для представлення нових ідей, він дає імпульс до реалізації задумів і допомагає справлятися з депресією.
Помаранчевий – допомагає повірити у свої сили і частково володіє властивостями червоного кольору, але не так агресивно. Якщо вам потрібно налагодити зв’язки і розташувати людину до спілкування, цей колір підійде.
Червоний – наповнений життєвою енергією, тому підвищує активність людей. Використовуйте його, якщо хочете подарувати людям заряд бадьорості, енергії, сил і підвищити впевненість в собі.
Жовтий – колір мудрості, добробуту та успіху. Природно, його треба додавати в рекламу і на сайти, так чи інакше пов’язані з бізнесом (заробітком, розвитком особистості, фінансами).
Синій – холодний заспокійливий колір, який підходить майже для будь-якої цільової аудиторії і тематики. Спостерігаючи такий відтінок, люди відчувають прагнення до творчості, справедливості та істині.
Блакитний – головні слова, якими можна охарактеризувати колір, це терпіння і спокій. Також як синій, колір холодний, тому володіє схожим впливом. Використовуйте колір для подання істини і самовираження.
Коричневий – не самий привабливий колір, але й його іноді потрібно використовувати. Він уособлює надійність, стриманість і впевненість. Люди, що спостерігали цей відтінок, сприймають інформацію від професіоналів.
Білий – чистий і непорочний колір, який обов’язково повинен бути присутнім на сайті. Крім того, що він викликає спокій, поєднувати його можна з будь палітрою.
Враховуйте особливості колірних схем і не забувайте, що треба спиратися на цільову аудиторію.
Наприклад, якщо це автомобільний сайт, краще використовувати червоний відтінок, а якщо створюється реклама для жіночої статі, підійде рожевий колір. Пам’ятайте, що реклама – ворог дизайну, якщо вона недостатньо добре в нього вписується.
Як часто доводиться чути від досвідчених користувачів – почни торгувати бінарними опціонами і ти розбагатієш. Новачки вже зацікавилися цією можливістю, але щоб цей інструмент торгівлі приносив великі гроші, спочатку потрібно навчитися правильно проводити операції.
Зміст Бонуси за реєстрацію на СуперкопилкаВнески, застраховані Адаптацією Купівля Пайових Акцій СуперКопилки У цій статті піде мова про відомому інвестиційному інтернет-проекті, який працює, без малого, вже четвертий рік, а саме Співтоваристві СуперКопилка.
Зміст Як працюють букмекерські контори? Як поставити гроші на спорт?3 кращих букмекерських контор Поради з букмекерськими ставкамиСтратегії букмекерських ставок Вилки в букмекерських конторах В інтернеті крутяться великі гроші, а отримати їх може кожен, потрібно лише вибрати хороший варіант заробітку.