Психологами вже давно доведено, що колір впливає на сприйняття інформації людиною.
Виходячи з цього, при створенні дизайну сайту, промо-матеріалів, одностраничников і реклами, необхідно підбирати найкращу гаму. Про це не часто замислюються новачки, але професіонали обов’язково враховують даний параметр.
Як впливає колір на людей? Вплив може надаватися різне, а в більшості випадків використання тієї чи іншої гами призводить до однакового поведінки.
Одне цікаве дослідження показало, що проглядаючи сторінки сайтів в різних колірних палітрах, змушувало людей діяти і думати по-різному, про це ми і хочемо вам розповісти.
Вплив кольору на людину
Незалежно від того, що саме ви вирішили зробити, обов’язково підбирайте правильну гаму. Ось декілька найбільш використовуваних кольорів і пояснення їх впливу:
Зелений – потрібно вибирати певні відтінки цього кольору. Наприклад, упевнені в собі люди краще сприймають темно зелений колір, а слабким і потребують більше подобається світло зелений колір.
Рожевий – улюблений колір більшості дівчат, який пов’язаний з легким і радісним життям. Ідеально підходить для таких тематик, як любов, стосунки, лікування, краса і здоров’я.
Золотий – його ще називають кольором сонця, тому він наповнений радістю та оптимізмом. Використовуйте колір для представлення нових ідей, він дає імпульс до реалізації задумів і допомагає справлятися з депресією.
Помаранчевий – допомагає повірити у свої сили і частково володіє властивостями червоного кольору, але не так агресивно. Якщо вам потрібно налагодити зв’язки і розташувати людину до спілкування, цей колір підійде.
Червоний – наповнений життєвою енергією, тому підвищує активність людей. Використовуйте його, якщо хочете подарувати людям заряд бадьорості, енергії, сил і підвищити впевненість в собі.
Жовтий – колір мудрості, добробуту та успіху. Природно, його треба додавати в рекламу і на сайти, так чи інакше пов’язані з бізнесом (заробітком, розвитком особистості, фінансами).
Синій – холодний заспокійливий колір, який підходить майже для будь-якої цільової аудиторії і тематики. Спостерігаючи такий відтінок, люди відчувають прагнення до творчості, справедливості та істині.
Блакитний – головні слова, якими можна охарактеризувати колір, це терпіння і спокій. Також як синій, колір холодний, тому володіє схожим впливом. Використовуйте колір для подання істини і самовираження.
Коричневий – не самий привабливий колір, але й його іноді потрібно використовувати. Він уособлює надійність, стриманість і впевненість. Люди, що спостерігали цей відтінок, сприймають інформацію від професіоналів.
Білий – чистий і непорочний колір, який обов’язково повинен бути присутнім на сайті. Крім того, що він викликає спокій, поєднувати його можна з будь палітрою.
Враховуйте особливості колірних схем і не забувайте, що треба спиратися на цільову аудиторію.
Наприклад, якщо це автомобільний сайт, краще використовувати червоний відтінок, а якщо створюється реклама для жіночої статі, підійде рожевий колір. Пам’ятайте, що реклама – ворог дизайну, якщо вона недостатньо добре в нього вписується.
Кожен користувач інтернету відвідує різні ресурси і систематично спостерігає рекламу. Напевно і ви переходите на інтернет-магазини, різноманітні сервіси та інші проекти. Не втрачайте час, спостерігаючи чиюсь діяльність, виділяйте корисну інформацію з цього.
Зміст Підходить інтернет для інвестицій?Які секрети інвестицій використовують професіонали? Куди можна вкластися через інтернет? Не багато хто намагається здійснити свої мрії, особливо якщо це стосується успішного життя у фінансовому плані.
Величезна кількість людей хочуть стати мільйонерами, але кожен сам вибирає шлях до заможного життя. Багато сподіваються і вірять, що їм посміхнеться удача, і вони виграють великі гроші, але щоб це сталося, потрібно спочатку купити лотерейний квиток.