Віртуальний бізнес безпосередньо пов’язаний з конвертацією трафіку, тобто перенаправлення користувачів з якихось ресурсів і перетворення відвідувачів у клієнтів.
Щоб домагатися максимально кращих результатів використовуються різні способи поліпшення конверсії, але лендінгем пейдж – це незамінний інструмент.
Про лендінгем для збільшення конверсії ми вже докладно розповідали, їх використання реально покращує показники, але щоб розробити таку сторінку, доведеться врахувати деякі тонкощі. Як зробити ідеальну Landing Page, ми розпишемо по пунктам в даній статті.
Секрети ефективності лендингов
Якість Landing Page або звичайного односторінкового сайту визначається виключно рівнем конверсії, а щоб досягти найкращих результатів, враховуйте наступні моменти:
- на лендинге обов’язково повинен бути представлений релевантний контент, щоб пошукові системи сприймали сторінку позитивно. Наявність ключових слів тут є одним з головних факторів;
- багато користувачів навантажують лендінгем безліччю різних віджетів і форм, але цього краще не робити. Так, всі додаткові функції можуть поліпшити зовнішній вигляд сторінки, але в підсумку відвідувачі можуть просто «загубитися» в інтерфейсі;
- все, що ви пропонуєте користувачів в рекламі, повинно бути детально описано на лендинге. Іншими словами, потенційний клієнт повинен знайти на односторінковому сайті саме те, заради чого він на нього зайшов;
- так звані Short landing page (сторінки без прокрутки), краще не використовувати взагалі. Наповнювати лендінгем потрібно достатньою кількістю інформації, щоб користувачі проводили на нього як можна більше часу;
- ніяких помилок на цій сторінці не повинно бути. Більшість відвідувачів будуть лише коротко «пробегаться» за текстом, а якщо вони не знайдуть жодних помилок і складних даних, приступлять до вивчення інформації;
- щоб домогтися гарної конверсії, вам треба чітко пояснити відвідувачеві, яку дію він повинен виконати. Це може бути що завгодно, від укладення угоди, до підписки на розсилку, головне, добре пояснити, що потрібно зробити;
- для посилення, необхідно придумувати способи, які допоможуть переконати відвідувача, виконати описану дію. Це можуть бути додаткові бонуси або просто складайте оригінальну інструкцію;
- залучати на Landing Page потрібно виключно цільовий трафік, інакше ні про які хороших показниках конверсії не може бути й мови. Якщо користувач спочатку не зацікавлений у вашій діяльності, то який сенс запрошувати його на лендінгем;
- вся важлива інформація про вашому реченні повинна перебувати у верхній частині одностраничника. Іншими словами, ці дані повинні спостерігатися навіть без прокрутки сторінки;
- щоб ніхто не сумнівався, що ви пропонуєте щось вартісне, додавайте на лендінгем відгуки, а ще краще докладні огляди. Відмінний варіант – це запис відео оглядів (якщо товар реальний);
- підкріпити упевненість потенційного клієнта можна з допомогою інформації про його безпеку. Розкажіть, що у нього буде можливість повернути гроші або використовувати демо-версію, щоб підвищити довіру до себе.
Відвідуючи різні сайти, нерідко доводиться потрапляти на лендінгем пейдж, і варто відзначити, що далеко не всі ці сторінки відрізняються високою якістю. Як наслідок, з них не йде гарний конверт, тому вони не приносять ніякої користі.
Створюйте тільки якісні лендінгем і не змушуйте своїх відвідувачів робити зайві переходи на нецікаві одностраничники.