За довгі роки розвитку, соціальні мережі отримали колосальну популярність і офіційні джерела свідчать, що за кількістю відвідувачів, вони вже обганяли пошукові системи.
Природно, це привертає увагу рекламодавців і бізнесменів, адже там де багато людей – є багато клієнтів.
Вже зараз створено величезну кількість профілів і спільнот, які призначені для розкрутки бренду. Паралельно з цим з’явилося окреме напрям фрілансерів – SMM-спеціалісти, які займаються розкручуванням груп і пабликов, залучають цільову аудиторію, домагаються масового поширення реклами і т. д.
Робота SMM-фахівця
Як і в будь-якій іншій діяльності, для професіоналів цієї сфери були розроблені спеціальні сервіси, за допомогою яких можна автоматизувати частину роботи. Ми представимо вам корисні сервіси для SMM-фахівців, вони обов’язково знадобляться для роботи з соціальними мережами.
- Plibber;
- Prospero;
- Forumok;
- Blogun;
- Olike;
- Like4u;
- Babkee.ru;
- VkTarget.
4. Кликовые спонсори. Якщо на сайтах в списку вище можна виконувати різні накрутки, то через букси вони можуть бути набагато якісніше, але при цьому не доведеться платити більше.
Виконавці завдань на Wmmail і Seosprint за оплату в один рубль, готові виконувати різні дії, від запрошення друзів спільноти, до написання унікальних коментарів (+вступ в групу).
Звичайно, всі вони будуть вступати в групи і ставити лайки тільки заради грошей, але ж це будуть реальні люди і якщо їм сподобається тема, вважайте, що ви знайшли цільового відвідувача.
За статистикою, лише 12% фахівців зі сфери SMM не користуються спеціальними сервісами, а це вказує, що більшість все ж таки віддає перевагу використовувати корисний функціонал різних програм та сайтів. У всякому разі, з їх допомогою можна економити багато часу і проводити маркетингові прийоми.