Як налаштувати автовідповідач у пошті?

Зміст

  • Як налаштувати автовідповідач в Яндекс поштою?
    • Автовідповідач на пошті Mail
    • Автовідповідач на пошті Gmail
      • Що написати в автовідповідачі пошти?

Займаючись бізнесом в інтернеті і спілкуючись з клієнтами, важливо завжди залишатися на зв’язку.


Потенційні клієнти повинні знати, що їх звернення до вас прийнято і незабаром буде розглянуто. Щоб вручну цим не займатися і заощадити купу часу, використовуйте автоматичні відповіді на листи.

Як налаштувати автовідповідач у пошті? У кожного популярного поштового сервісу є спеціальна функція для налаштування автоматичних відповідей на вхідні листи.

Ви можете вказати будь-який текст, а також використовувати додаткові зручні функції. Приділіть трохи часу і налаштуйте автовідповідач.

автоответчик в почте

Як налаштувати автовідповідач в Яндекс поштою?

Перейдіть в свою поштову скриньку на Яндексі і відкриваєте налаштування, натиснувши на шестірню, після чого обираєте пункт з правил обробки листів:

Потім вам потрібно натиснути кнопку «Створити правило», щоб перейти до спеціальної формі налаштування автовідповідача:

Спочатку потрібно натиснути на хрестик, щоб відповіді на листи отримували всі люди. Натиснувши на посилання «Продовжити» у вас запитають пароль від пошти, а після його введення активується текстове поле для відповідного повідомлення.

Автовідповідач на пошті Mail

На цьому поштовому сервісі також спочатку потрібно перейти в свій ящик і зайти в налаштування:

Серед різних параметрів, потрібно вибрати розділ «Автовідповідач»:

Потім відкривається форма, де можна налаштувати час роботи автовідповідача, а також вказати необхідний текст:

Функція задачі часу може сильно стане в нагоді. Наприклад, можна встановлювати автовідповідач на нічний час, коли ви не можете відповісти клієнтам.

Автовідповідач на пошті Gmail

Налаштувати відповіді в цій пошті також просто, спочатку вирушаємо в розділ налаштувань:

Потім прокручуємо сторінку вниз, де знаходиться блок з налаштуваннями скриньки Gmail:

Плюс автоматичних відповідей на Gmail полягає у відправці листів не частіше, ніж раз на чотири дні. Коли користувач відправляє кілька листів, немає сенсу відповідати на кожне з них.

Що написати в автовідповідачі пошти?

Якщо ви вирішили налаштувати автовідповідач на електронній пошті, значить, у вас не завжди є час відповісти на листи. Поясніть причину вашої відсутності або подякуйте людини за звернення і напишіть, що вам важливо його думку. Не зайвим буде і вказати час відповіді, аби людина точно знав, коли чекати вашого листа.

Компанія Workion вітає вас!
На жаль, в Москві зараз нічний час і наші працівники не можуть відповісти на ваше звернення. Відкривається офіс в 09:00 (МСК), протягом кількох годин працівники обов’язково дадуть відповідь на ваш лист.
Якщо ваше питання потребує негайного вирішення, ви можете звернутися по телефону: 9131230984.
З повагою, адміністрація Workion.ru.

Це приклад тексту для автовідповідача в пошті. Текст в автоматичних листах повинен бути інформативним і по можливості вирішувати деякі проблеми клієнтів (наприклад, можна поставити посилання на корисні інструкції).

Функція автовідповідача в пошті допомагає в інтернет-бізнесі. В першу чергу, ваші клієнти отримують швидкі листи і розуміють, що їх повідомлення вже помічено й незабаром вони отримають на нього відповідь. Всі великі компанії користуються цим інструментом, увага до клієнтів, що добре позначається на їх відношенні до вас.

попередня статтяЯк зробити листівку на компютері?
наступна статтяЩо таке бізнес в інтернеті?