Як підібрати ключові слова?

Зміст

  • Підбір ключових слів для просування сайту
    • Статистика ключових слів на Яндесе
    • Поради з пошуку ключових слів

Просування сайту є невід’ємною частиною роботи кожного вебмастера.


Щоб вийти на високі позиції, спочатку потрібно визначитися, яким саме фразам необхідно розкручувати сторінки, а також підготувати їх і грамотно оптимізувати. Але новачки просто не уявляють, яким чином можна зібрати семантичне ядро.

Як підібрати ключові слова? Зробити це не так складно, адже є спеціальні сервіси і статистика WordStat.

Витративши всього дня на роботу, ви зберете величезне ядро і зможете почати готувати сторінки під конкретні запити. Зараз ми пояснимо, які слова краще використовувати і чим вони відрізняються.

как подобрать ключевые слова

Підбір ключових слів для просування сайту

Є кілька параметрів, які потрібно враховувати, підбираючи ключові слова для сайту. Ми виділили кілька факторів, щоб ви зібрали якісне ядро і могли визначитися ключі, які вам потрібні:

Тип ключових слів.

Спочатку необхідно визначитися, які за типом вам потрібні ключові слова. Відштовхуватися потрібно від типу сайту. Наприклад, якщо це інтернет-магазин, то краще збирати комерційні запити, а якщо блог, то інформаційні. Ось невелика класифікація:

  • Інформаційні – вводяться для пошуку даних (як побудувати пісочний замок).
  • Комерційні – використовуються для пошуку товарів і відгуків (купити ноутбук).
  • Навігаційні застосовують для пошуку сайтів і організацій (блог Воркион).
  • Немає сенсу просувати інтернет магазин з інформаційними запитами, а ось блоги можна пробувати просувати по комерційним запитам. Тільки пам’ятайте, що сторінка повинна бути релевантною, тобто на ній користувач повинен знайти те, що йому потрібно.

    Частотність ключових слів.

    Це показник частоти використання запитів. Він відображається в WordStat, показуються дані за останній місяць. Розділити ключі по цьому параметру можна на 3 групи:

  • Високочастотні – їх використовують найчастіше (як правило, понад 10 000 разів).
  • Середньочастотні – середня частота використання (від 1 до 10 тисяч разів).
  • Низькочастотні – їх найбільше, але використовуються вони рідше (менше 1000 разів).
  • Взагалі, про те, які запити відносяться до низкочастотникам або інших груп, часто сперечаються досвідчені оптимізатори. Потрібно враховувати нішу, для якої вишукуються слова. Якщо в одній высокочатотными можуть бути запити з показником 20 000, то в інших напрямках і по 5000.

    Гео-залежність запитів.

    Нерідко користувачі шукають щось, вказуючи свій регіон, місто, вулицю і так далі. Такі запити називаються гео-залежними.

    Тут все просто, щоб просунути сторінку в регіональному пошуку, бажано прив’язати сайт до обраної області, а також вибирати відповідні ключі (наприклад, купити піцу в Новгороді).

    Враховуйте, що гео-залежність допомагає вийти на високі позиції в окремих регіонах. Цим потрібно користуватися для просування комерційних сайтів, які надають послуги чи продають товари жителів певних населених пунктів.

    Статистика ключових слів на Яндесе

    Саме вона допомагає збирати відповідні запити. На WordStat достатньо вказати тематичне слово або фразу, щоб побачити великий список ключів. Залишається тільки скопіювати їх у власну базу і після цього відсіяти всі невідповідні варіанти:

    Крім цієї статистики, є багато альтернативних сервісів. Шукати ключові слова з ними набагато зручніше, так як видаються найбільш відповідні фрази.

    Приміром, на сайті Mutagen щодня надається по 10 перевірок ключових слів на конкурентність, але для цього потрібно поповнювати баланс. Щоб нічого не платити, просто використовуйте підказки:

    Є ще один хитрий спосіб знайти кращі фрази для просування сайту. Ваші конкуренти можуть витрачати великі гроші на складання семантичного ядра.

    Чому б не подивитися, якими запитами вони користуються? Спочатку потрібно визначити конкурентів, для цього в пригоді стане сервіс Cy-pr, він безкоштовний. Вводите адресу свого сайту і запускайте перевірку, після чого побачите список конкурентів:

    Переходьте на сайти і перевіряйте, чи дійсно вони становлять вам конкуренцію. Після цього, проводьте перевірку для кожного з них. Над списком з конкурентами представляється список запитів, по яких просуваються майданчики:

    Тільки за рахунок цього методу, можна зібрати ядро в кілька тисяч записів. Спробуйте перевірити хоча б 5 основних конкурентів, аналізуйте кожен запит, не кожен з них варто використовувати.

    Поради з пошуку ключових слів

    Як ви думаєте, чому за збір бази запитів оптимізатори беруть з клієнтів пристойні гроші? Тому що виконати таку роботу досить складно.


    В цій справі є свої тонкощі, а щоб не допустити помилок і зібрати хорошу підбірку, прислухайтеся до цих рекомендацій:

  • При просуванні молодого сайту, ніколи не використовуйте високочастотні ключові фрази, так як обійти розкручених конкурентів у вас все одно не вийде.
  • Вибирайте тільки відповідні запити, якщо у вас сайт про бджіл, то не треба розміщувати на ньому статті, заточені під автомобільні ключові слова.
  • Іноді є сенс скористатися гео-залежними запитами, так як конкуренція може бути занадто високою. Наприклад, легше зайняти перше місце за запитом «Просування сайту Новосибірськ», ніж за «Просування сайту Москва».
  • Збирайте в ядро середньо, низько і високочастотні запити. Потрібно просувати ресурс відразу по всіх ключів.
  • Якщо користуєтесь контекстною рекламою, робіть висновки після її використання. Якщо конверсія добра, значить, запит обраний правильно і під нього треба точити сторінку.
  • Не забувайте перевіряти статистику ключових слів часто, адже тенденції змінюються, і частота може сильно відрізнятися, навіть за кілька місяців.
  • Користуйтеся системами просування, так як на них часто можна безкоштовно отримати список ключів при створенні проекту (Rookee, Seopult і Topvisor).
  • У мережі є багато різних генераторів ключових слів і готових баз даних. Толку від них не так багато, так як все одно доводиться вносити правку вручну. Тому краще самому скласти ядро.

    При додаванні ключів на сторінку, потрібно намагатися зробити це природно. Дізнайтеся, як правильно вписувати ключові слова.

    Від того, наскільки грамотно буде складено ядро, залежить ефективність просування. Новачки часто допускають помилки, використовуючи будь-які запити або заточуючи сторінку відразу під кілька ключів. Не допускайте таких недоліків і додавайте тільки релевантні фрази.

    попередня статтяТренди розвитку інтернету
    наступна стаття4 кращих постачальника товарів з Китаю