В тих сферах діяльності, де складно розібратися, абсолютно завжди з’являються різні міфи і помилки. Як правило, вони створюються людьми, недостатньо знаючими, але бажають зробити власні висновки.
Сфера реклами в соціальних мережах є складною, тому і в ній є безліч помилок. Міфи про рекламу Вконтакте, ми розглянемо в цій статті. Враховуючи те, що ця соціальна мережа є одним з кращих інструментів по просуванню і розкрутці, інформація повинні стати вам у пригоді.
Правда і неправда про рекламу Вконтакте
Реклама Вконтакте дуже дорога. Стверджувати про те, що проведені рекламні компанії в соціальних мережах супроводжуються серйозними витратами не можна. Звичайно, вклади можуть знадобитися суттєві, але і в будь-якій іншій сфері вам довелося б платити за високу ефективність. Є альтернативний міф, що реклама Вконтакте дуже дешева, це теж невірне твердження, однозначно відповісти тут неможливо.
Багато передплатників майданчики – висока ціна. Ви можете запустити рекламу в групі з 100 000 передплатників і провести ці ж дії з пабликом, на який підписано близько 30 000 людей, а результат може бути однаковий. Велика кількість передплатників – це не основний показник якості. Аудиторію треба оцінювати по безлічі факторів, від зацікавленості у вашій тематиці, до активності.
Пост на годину – найкращий варіант. Найпоширеніша помилка, яку багато хто вважає достовірною інформацією. Численні дослідження довели, що розміщені в спільнотах пости приносять користь протягом 24 годин. Звичайно, в першу годину ефективність підвищена, але краще запускати рекламу на добу.
Рекламу у вихідні краще не запускати. Якщо ви думаєте, що на вихідні і святкові дні ви не зможете провести ефективну рекламну компанію, то ви помиляєтеся. По конверсії показники будуть приблизно однакові, а якщо враховувати кількість переглядів, то воно буде дещо більшим на вихідні.
Креатив не обов’язковий. В даний міф вірить невелика кількість людей, тим не менш, він теж існує. Соціальні мережі – це розважальні портали і в першу чергу їх відвідують для цікавого проведення часу. Якщо ваша реклама буде креативною, вона буде сприйматися не як «непотрібна» інформація, а як розважальний контент.
До власників майданчиків потрібно звертатися безпосередньо. Частково це твердження правильне, так як в цьому випадку вам вдасться заощадити. Але з іншого боку, угода не буде безпечною, в той час як за невелику комісію системи, її адміністрація забезпечить гарантії. Крім цього, розміщуючи рекламу через системи, ви економите багато часу.
У висновку хотілося б розглянути питання про те, чи залежить тематика майданчиків і вартість реклами. Так, наприклад, жіноча і бізнес тематика на даний момент відрізняються підвищеними цінами через рекламу. Тепер про рекламу Вконтакте ви знаєте трохи більше і при необхідності, зможете застосувати ці знання на практиці.
Перед тим як зупинитися на якомусь певному виді заробітку, завжди треба подумати про перспективи. Бінарні опціони зараз стали досить популярними, але ще 10 років тому про них ніхто навіть не чув.
У наші дні багато людей прагнуть до того, щоб отримувати прибуток набагато легше і швидше, ніж заробляти кошти на традиційних «офісних» роботах. Найпростіше інвестувати свої гроші в прибуткова справа, і тоді безбідне існування вам гарантовано.
Деякі люди не розуміють, чому багато використовують азартні ігри в інтернеті, і вважають це одним з кращих розваг. Справа в тому, що вони не азартні люди й не люблять ризик, адже азартні ігри приносять масу емоцій, за що їх і люблять.