Монетизація не цільового трафіку

Займаючись просуванням сайту і спостерігаючи за статистикою, можна з’ясувати, що далеко не кожен відвідувач є представником цільової аудиторії.


Так відбувається з різних причин (не точні запити, суміжні теми). Досвідчений вебмастер повинен враховувати такі переходи і постаратися скористатися трафіком.

Монетизація не цільового трафіку теж можлива, потрібно лише підійти до цієї справи з усією серйозністю.

Звичайно, частка не цільової аудиторії мінімальна, однак і цим не можна нехтувати. Якщо ви користуєтеся альтернативними методами залучення відвідувачів (наприклад, трафік з відеозаписів), то випадкові переходи будуть точно.

монетизация не целевого трафика

Конвертуйте весь трафік сайту

Якщо ви скористаєтеся рекомендаціями, про які ми вам зараз розповімо, не цільовий трафік теж вдасться вигідно конвертувати:

  • Оновлення контенту – якщо ви проаналізували відвідуваність окремих сторінок і з’ясували, що на них часто переходять люди із суміжних або не точним запитам, оновлюйте інформацію. Зберіть всі запити, за якими вони приходять на сайт і додайте кілька підзаголовків у статтю, щоб підвищити її релевантність користувачам-саме те, що вони шукали.
  • Розширення аудиторії – коли приходить багато не цільового трафіку, це «дзвіночок» замислитися над розширенням цільової аудиторії. Представляючи різні сервіси накрутки в соц. мережах ми помітили, що на сторінки часто заходять не цільові відвідувачі. Тому був створений новий розділ Все про соціальних мережах, де викладається інформація під конкретний трафік.
  • Джерела трафіку – як уже згадувалося, найчастіше не цільові переходи з’являються при використанні альтернативних методів залучення відвідувачів. Джерел трафіку повинно бути декілька, а коли ви помітите в статистиці, що один з них наводить багато користувачів, робіть його якнайефективніше. До високої відвідуваності прагнуть всі власники сайтів, тому знайшовши хороший джерело, розвивайте його.
  • Методи монетизації – сторінки, на які часто заходить не цільова аудиторія, можна монетизувати іншими способами. Контекстну рекламу можна відключати на окремих сторінках, а замість неї додавайте тизери, банери і інші промо-матеріали. Кращий варіант можна вибрати тільки після індивідуальної перевірки відвідувачів.
  • Перелінковка сторінок – проаналізуйте сторінки, на яких генерується «лівий» трафік і подумайте, на які матеріали краще посилатися зі сторінки. Підберіть кращі варіанти, щоб відвідувачів зацікавила інша ваша сторінка і вам було це вигідно. Обов’язково враховуйте тематику, як варіант, можна навіть створити нові сторінки.
  • Тематичні лендінгем – з усіх способів конверсії не цільового трафіку, кращі результати показують тематичні лендінгем. Зайдіть на ActionPay і знайдіть підходящі офферы для відвідувачів, які випадково потрапили на сторінку. Пропозицій багато, але найголовніше – це визначити, що дійсно може зацікавити аудиторію.
  • Практично будь-який трафік можна вигідно конвертувати, потрібно лише знайти кращі варіанти. Відразу домогтися гарного доходу від цільової аудиторії навряд чи вийде, тут потрібно експериментувати і порівнювати результати.

    Принаймні, тепер ви знаєте, чим зайнятися і можете спробувати збільшити прибуток.

    попередня статтяГоловні навички контент-менеджера
    наступна статтяПравильний пошук працівників від Google