Щоб грамотно оцінити будь-який сайт, необхідно розглядати як можна більше параметрів. На розгляд якості трафіку потрібно виділити більше всього часу, так як є багато факторів, за якими його можна перевірити.
Якість трафіку сайту оцінюється за 11 різними показниками. Наприклад, якщо ви вирішили купити сайт, вам обов’язково потрібно переконатися, що відвідувачі сайту – це реальні люди. У цій статті ми представимо вам кілька критеріїв, за якими можна оцінити якість трафіку будь-якого ресурсу.
Як оцінити якість трафіку сайту?
Відвідуваність – перший і самий важливий фактор. Великі показники ТІЦ, хороші позиції і якісна посилальна маса можуть й не приносити сайту багато користі в плані трафіку, тому даний показник дуже важливий.
Джерела трафіку – краще всього пошуковий трафік. Є і багато інших нормальних джерел, багато вебмастера користуються накрутками, але в цьому випадку якість трафіку занадто низька.
Демографія – кожен сервіс статистики збирає дані про місце розташування відвідувачів сайту. Теж важливий показник, який стане в нагоді для просування по геозависимым запитам.
Лояльність – цей показник вказує на відсоток відвідувачів, які повертаються на сайт. Для комерційних ресурсів оптимальний відсоток повернень 30-40%, якщо у вашої майданчики він нижче, варто задуматися над поліпшенням сайту.
Сторінки входу – це сторінки, з яких користувачі приходять на сайт. Такі сторінки потрібно уважно аналізувати і брати їх за приклад. Важливо, щоб з цих сторінок не спостерігався високий відсоток виходу.
Сторінки виходу – ви напевно вже здогадалися, що це за сторінки. Після переходу на них, більшість відвідувачів залишає ресурс. Це потрібно виправляти, покращуйте дані сторінки.
Ключові слова, за якими запитами на ваш сайт приходять користувачі? Якщо вони збігаються з ключами з вашого семантичного ядра, це добре, а якщо не збігаються, значить, ядро було складено не правильно.
Конверсія – основний показник, який позначається на доходах сайту. Він показує, скільки відвідувачів виконали дії, що приносять вам прибуток. Це може бути замовлення товару, клік по рекламі або придбання чого-небудь в партнерській програмі.
Перегляди – також як і відвідуваність, цей фактор враховується пошуковими системами. В залежності від структури і типу сайту, оптимальна кількість переглядів може бути різним.
Рівень відмов – даний показник є відсоток відвідувачів, які зайшли на сайт за посиланням, не зробили жодного переходу, а також перебували на сторінці менше 15-30 секунд і закрили сторінку.
Час відвідування – один з поведінкових факторів, що враховується пошуковими системами. Знову ж таки не можна назвати конкретні цифри, так як сайти бувають різними, але якщо відвідувач проводить багато часу на ресурсі, це, безумовно, добре.
За допомогою представлених факторів, кожен зможе правильно оцінити якість трафіку будь-якого сайту. Повноцінний аудит ресурсу не обходиться без перевірки його трафіку, а за рахунок проведення таких перевірок, ви можете дізнатися, в якому напрямку необхідно покращувати проект.
Зміст Інвестуй в гру FrutosadРозваги у Фруктовому саді З кожним днем зявляється все більше незвичайних проектів для заробітку в інтернеті. Особливою популярністю зараз мають інвестиційні онлайн ігри, а якщо підшукати хороший сервіс, то можна почати взагалі без вкладень.
У кожного користувача інтернету є широкі можливості для інвестування. Зараз створено багато компаній, готових взяти під керування капітал будь-якого обсягу і прокрутити його, збільшивши у кілька разів.
Наскільки часто ви заходите в онлайн казино? Часто? А чи знаєте ви, що багато ігрові сервіси працюють, не чесно і використовують технології, за якими гравці програють більше, ніж виграють. На жаль, в азартних іграх складно перевіряти чесність, тому треба прислухатися до думки досвідчених гравців і вибирати перевірені часом проекти.