Правильна SEO конкуренція

Напевно, сьогодні вже неможливо знайти нішу в інтернеті, де не спостерігалася б конкуренція.

Особлива боротьба ведеться в сфері оптимізації і просування сайтів, де працюють десятки тисяч професіоналом. Деяким з них вдається домагатися відмінних результатів, але при цьому позиції інших знижуються.

Постійна гонитва за Топовими позиціями у видачі, змушує витрачати величезні гроші і постійно працювати над вдосконаленням майданчиків. Правильна SEO конкуренція відбувається не тільки за рахунок поліпшення та відстеження своїх показників, необхідно постійно аналізувати дії конкурентів.

Як потрібно боротися з конкуренцією оптимізаторам?

Всім, хто займається оптимізацією і просуванням, потрібно проводити серйозні роботи по збору даних про конкурентів, зокрема це:

  • Визначення конкурентів. Насамперед потрібно виділити найбільш впливових конкурентів, щоб знати, з ким ви маєте справу. За їх діяльністю доведеться постійно стежити і при необхідності вживати правильні дії.
  • Оцінка своїх можливостей. Щоб обійти конкурентів, необхідно вживати якісь оригінальні кроки або використовувати більш потужні інструменти. Проведіть оцінку і переконайтеся, що у вас є все необхідне для обходу серйозних конкурентів.
  • Ключові слова. Ваша статистика дозволяє визначати кращі ключові слова, а якщо ще і користуватися статистикою конкурентів, можна отримати масу корисної інформації. Єдина проблема – це отримання доступу до статистики, але якщо вам це вдасться (не всі її приховують), тримайте це як козир.
  • Відстеження лідерів. Зміни в алгоритмах пошукових систем відбуваються постійно, але представники пошукачів заявляють про це не завжди. Слідкуйте за всіма змінами в пошуковій видачі, і як тільки комусь вдається поліпшити позиції, приступайте до уважної перевірки способів, які для цього використовувались.
  • Соціальні мережі. Вже і новачкам відомо, що соціальні мережі допомагають просувати ресурси, тому не зайвим буде стежити за соціальною активністю своїх конкурентів. Не забувайте, що в соціальних мережах також просуваються по ключовим словами.
  • Конкурентна SEO стратегія. Щоб обійти конкурентів, вам обов’язково знадобиться власний план дій, тобто певна стратегія. Врахуйте все, ключові слова, позиції, соціальну активність, способи просування і багато іншого, щоб побудувати кращу стратегію з просування.
  • Порівняння сайтів. Як комусь вдалося вийти на більш високі позиції, ніж у вас? Це може бути пов’язано з внутрішньою оптимізацією ресурсу. Відкривайте свій ресурс і сайт лідера у видачі та порівнюйте всі показники. Не зайвим буде скористатися системою Megaindex для збору даних про певних сторінках.
  • Ви постійно намагаєтеся вийти на високі позиції, за рахунок покращення сайту і покупки посилань? А уявіть, що у вас був не ідеальний сайт, а лише трохи краща площадка, ніж у інших? В такому випадку ви б теж отримали хороші позиції.

    Саме тому кожну сторінку треба просувати, аналізуючи конкурентів і роблячи її хоча б не на багато краще, ніж у них.

    попередня статтяЯндекс, QIWI або Webmoney, що краще?
    наступна стаття10 кращих ігор з заробітком на яйцях і пташок