Що таке факт-лист, як його скласти?

Зміст

  • Факт лист компанії, навіщо він потрібен?
    • Факт лист приклади

Вести бізнес в інтернеті не простіше, ніж у реальному житті. Є багато різних тонкощів, про які часто забувають користувачі.


Про деяких моментах підприємці взагалі в перший раз чують, але хто вчиться, той поступає мудро. У цій статті ми розповімо вам ще про один цікавий момент у бізнесу.

Що таке факт-лист, як його скласти? По суті, це основна інформація про вашу компанію, сайті або бізнесі. Вона представлена максимально Зміст овно, як правило, це факти і цифри.

Потрібен такий лист для ефективної реклами, коли вона замовляється на різних сайтах, в соц. мережах та інших майданчиках.

Факт лист компанії, навіщо він потрібен?

Щоб довго не пояснювати, навіщо складається такий матеріал, давайте розглянемо конкретний приклад.

Через систему Blogun рекламодавці замовляють розміщення посилань в оточенні тематичного тексту. Більшість з них не надає достатньо інформації і вказує мінімум вимог:

Як власники майданчиків повинні писати рекламний текст, взагалі нічого не знаючи про діяльність цієї людини? Їм доведеться шукати інформацію в мережі, можливо, вона буде не вірною. Саме тому, створюються факт листи, в яких містяться всі необхідні дані.

Використовується 3 формату факт аркушів:

  • описується історія компанії, її засновники, значущі дати;
  • представляються актуальні дані, статистика, різні показники;
  • розповідається про майбутню подію, акції і т. д.

В ідеалі, необхідно об’єднати всю інформацію і передавати її тим, хто буде створювати прес-реліз. По-перше, це полегшує працю авторів. По-друге, вони не напишуть нічого зайвого, вказавши лише ті дані, які їм надали.

Прес-релізи як ефективна реклама, показують непогані результати і коштують не так дорого.

Один раз потрібно скласти документ, щоб використовувати його для різних цілей. Зберіть всю важливу інформацію про своєї діяльності, вказуйте фати і цифри, дані стануть в нагоді не тільки в рекламних цілях.

Факт лист приклади

Досі не можете зрозуміти, що це за документ такий і які дані в нього потрібно вносити? Тоді вам допоможе наочний приклад. Знайти їх не становить праці, введіть запит в пошукових системах і перейдіть в картинки.

Там ви знайдете купу готових факт-листів, як варіант, можете використовувати їх в якості шаблону:

Зразок факт листа музею, короткий, але Зміст овний. Погодьтеся, використовуючи всю цю інформацію можна скласти невеликий рекламний текст. Власники популярних компаній постійно отримують пропозиції від авторів, надіслати їм факт-лист, щоб вони могли написати про їх діяльність.

Бувають випадки, коли розміщується сам факт-лист. Взагалі, це не бажано робити, але такий варіант теж розглядається. Якщо хтось вирішить роЗміст ити всі факти і цифри про вашу діяльність, ретельно вибирайте майданчик. Нехай це буде найкращий ресурс.

Використовуйте тестимониал — ефективний прийом в маркетингу і радьте застосовувати його всім, хто вирішить написати прес-реліз про вашу діяльність.

Створювати факт лист бажано засновнику і тим, хто давно працює в компанії. Тільки їм відомі різні факти, показники, цифри та багато іншого. Почніть вести цей документ зараз, з часом його потрібно оновлювати, щоб не актуальні дані замінювалися реальною інформацією.

попередня статтяЯк поставити вотермарк на картинки?
наступна статтяЩо таке контент?