Психологами вже давно доведено, що колір впливає на сприйняття інформації людиною.
Виходячи з цього, при створенні дизайну сайту, промо-матеріалів, одностраничников і реклами, необхідно підбирати найкращу гаму. Про це не часто замислюються новачки, але професіонали обов’язково враховують даний параметр.
Як впливає колір на людей? Вплив може надаватися різне, а в більшості випадків використання тієї чи іншої гами призводить до однакового поведінки.
Одне цікаве дослідження показало, що проглядаючи сторінки сайтів в різних колірних палітрах, змушувало людей діяти і думати по-різному, про це ми і хочемо вам розповісти.
Вплив кольору на людину
Незалежно від того, що саме ви вирішили зробити, обов’язково підбирайте правильну гаму. Ось декілька найбільш використовуваних кольорів і пояснення їх впливу:
Зелений – потрібно вибирати певні відтінки цього кольору. Наприклад, упевнені в собі люди краще сприймають темно зелений колір, а слабким і потребують більше подобається світло зелений колір.
Рожевий – улюблений колір більшості дівчат, який пов’язаний з легким і радісним життям. Ідеально підходить для таких тематик, як любов, стосунки, лікування, краса і здоров’я.
Золотий – його ще називають кольором сонця, тому він наповнений радістю та оптимізмом. Використовуйте колір для представлення нових ідей, він дає імпульс до реалізації задумів і допомагає справлятися з депресією.
Помаранчевий – допомагає повірити у свої сили і частково володіє властивостями червоного кольору, але не так агресивно. Якщо вам потрібно налагодити зв’язки і розташувати людину до спілкування, цей колір підійде.
Червоний – наповнений життєвою енергією, тому підвищує активність людей. Використовуйте його, якщо хочете подарувати людям заряд бадьорості, енергії, сил і підвищити впевненість в собі.
Жовтий – колір мудрості, добробуту та успіху. Природно, його треба додавати в рекламу і на сайти, так чи інакше пов’язані з бізнесом (заробітком, розвитком особистості, фінансами).
Синій – холодний заспокійливий колір, який підходить майже для будь-якої цільової аудиторії і тематики. Спостерігаючи такий відтінок, люди відчувають прагнення до творчості, справедливості та істині.
Блакитний – головні слова, якими можна охарактеризувати колір, це терпіння і спокій. Також як синій, колір холодний, тому володіє схожим впливом. Використовуйте колір для подання істини і самовираження.
Коричневий – не самий привабливий колір, але й його іноді потрібно використовувати. Він уособлює надійність, стриманість і впевненість. Люди, що спостерігали цей відтінок, сприймають інформацію від професіоналів.
Білий – чистий і непорочний колір, який обов’язково повинен бути присутнім на сайті. Крім того, що він викликає спокій, поєднувати його можна з будь палітрою.
Враховуйте особливості колірних схем і не забувайте, що треба спиратися на цільову аудиторію.
Наприклад, якщо це автомобільний сайт, краще використовувати червоний відтінок, а якщо створюється реклама для жіночої статі, підійде рожевий колір. Пам’ятайте, що реклама – ворог дизайну, якщо вона недостатньо добре в нього вписується.
У кожній якісної системи для заробітку передбачена система рейтингу, щоб всі користувачі могли йти карєрними сходами. Проект Seosprint в цьому плані не відрізняється, на ньому теж передбачена рейтингова система, яка дозволяє не тільки підвищити солідність аккаунта, але і відкрити доступ до додаткових функцій.
Зміст Бонуси за реєстрацію на СуперкопилкаВнески, застраховані Адаптацією Купівля Пайових Акцій СуперКопилки У цій статті піде мова про відомому інвестиційному інтернет-проекті, який працює, без малого, вже четвертий рік, а саме Співтоваристві СуперКопилка.
Інтернет, це в першу чергу розваги. В мережі кожен знайде щось до душі, а гра в дурня відома кожному. Незважаючи на простоту її правил, багато людей не проти пограти в неї, коли зявляється вільний час.