Соціальні мережі вже давно перестали використовуватися виключно для розваги і спілкування.
Сьогодні, багато користувачі переходять у свої профілі соц. мереж для того, щоб супроводжувати майданчика (акаунти і спільноти), а деякі заходять на ці проекти для виконання роботи, так як професія SMM-менеджера стає все більш поширеною.
Всі ті, хто влаштувався контент-менеджером для спільнот або супроводжує свої майданчики, повинен добре розбиратися в цьому. На жаль, далеко не всі приділяють достатньо уваги навчанню цієї професії, саме тому допускаються недоліки.
Ми виділили 5 помилок ЅММщиков, які спостерігаються найчастіше.
Помилки SMM фахівців
Інтереси користувачів. Відвідуючи різні групи в соціальних мережах, можна спостерігати, як їхні творці розміщують абсолютно не тематичний контент. Вони знайшли щось цікаве для себе, скопіювали популярний пост з іншої групи, роЗміст или рекламний пост – є маса інших причин додати невідповідну під тематику інформацію, але робити цього не варто. Ніколи не забувайте про користь вашої цільової аудиторії.
Пости без супроводу. Після додавання нової публікації, можна просто забути про це. Досвідчений і грамотний ЅММщик, обов’язково буде відслідковувати реакцію користувачів, на доданий матеріал. Це допомагає не тільки отримати корисні дані і зробити висновки про те, чим краще наповнювати майданчик. Під постом можуть з’являтися коментарі, з питаннями, пропозиціями, суперечками і так далі, обов’язково розвивайте діалоги і підвищуйте спілкування.
Активні накрутки. При розвитку спільнот ніколи не можна робити основний упор на накрутки. Так, зараз можна замовити сотні коментарів та передплатників, всього за пару баксів, через такі проекти як Wmmail і Seosprint, але отриманий від цього результат буде не найкращим. Накрутки треба використовувати грамотно, і не акцентувати на них увагу, а лише доповнювати ними результати своєї роботи.
Мінімальна активність. Є й такі SMM-менеджери, у яких постійно не вистачає часу на наповнення своїх майданчиків. Крім цього, лінь може заважати проявляти активність у супроводі співтовариства. Цього допускати не можна, адже чим більше записів в новинній стрічці побачить потенційний цільової передплатник, тим більше ймовірність, що він вступить в співтовариство. Крім цього, часті оновлення підвищать інтерес вже вступили учасників.
Робота без статистики. Заключна серйозна помилка всіх фахівців у сфері супроводу груп соц. мереж. Якщо не звертати уваги на статистику, не відслідковувати в який час краще додавати пости, коли користувачі найбільш активні, який контент отримує більше лайків і так далі, ви ніколи не дізнаєтеся, як ефективно розвивати майданчик. Користуйтеся різними методами підвищення активності учасників і завдяки статистиці відстежуйте їх продуктивність.
Робота адміністратора груп у соціальних мережах, здається простий і прибуткової, але треба пам’ятати, що в кожній ніші є свої тонкощі. Ніколи не допускайте помилок, якщо хочете, щоб ваші майданчики успішно розвивалися і як можна більше людей підписувалися на оновлення і вступали в спільноти.
Зміст Методика Scrum допомагає фрилансеру?Як застосувати Scrum приватному фрилансеру? Фрілансерам потрібно виробляти власну стратегію для підвищення продуктивності. Доходи професіоналів з цієї галузі прямо залежать від обсягу виконаної роботи.
Збирати гроші, коли в країні нестабільна економіка сенсу немає, краще зробити вкладення. Почати інвестувати можна з невеликої суми, а вибирати найкраще закордонні проекти, вони стабільні. Створено їх досить багато, краще довіряти тим, хто вже провів багато виплат і давно надає послуги.
Всі чули про те, як деякі люди виграють великі гроші на спортивних ставках. Справа випадку – скаже більшість, але найчастіше успіху досягають ті, хто навчився будувати хороші прогнози і за рахунок величезного досвіду навчився вибирати кращі моменти, щоб прокрутити свої гроші.