5 помилок ЅММщиков

Соціальні мережі вже давно перестали використовуватися виключно для розваги і спілкування.

Сьогодні, багато користувачі переходять у свої профілі соц. мереж для того, щоб супроводжувати майданчика (акаунти і спільноти), а деякі заходять на ці проекти для виконання роботи, так як професія SMM-менеджера стає все більш поширеною.

Всі ті, хто влаштувався контент-менеджером для спільнот або супроводжує свої майданчики, повинен добре розбиратися в цьому. На жаль, далеко не всі приділяють достатньо уваги навчанню цієї професії, саме тому допускаються недоліки.

Ми виділили 5 помилок ЅММщиков, які спостерігаються найчастіше.

Помилки SMM фахівців

  • Інтереси користувачів. Відвідуючи різні групи в соціальних мережах, можна спостерігати, як їхні творці розміщують абсолютно не тематичний контент. Вони знайшли щось цікаве для себе, скопіювали популярний пост з іншої групи, роЗміст или рекламний пост – є маса інших причин додати невідповідну під тематику інформацію, але робити цього не варто. Ніколи не забувайте про користь вашої цільової аудиторії.
  • Пости без супроводу. Після додавання нової публікації, можна просто забути про це. Досвідчений і грамотний ЅММщик, обов’язково буде відслідковувати реакцію користувачів, на доданий матеріал. Це допомагає не тільки отримати корисні дані і зробити висновки про те, чим краще наповнювати майданчик. Під постом можуть з’являтися коментарі, з питаннями, пропозиціями, суперечками і так далі, обов’язково розвивайте діалоги і підвищуйте спілкування.
  • Активні накрутки. При розвитку спільнот ніколи не можна робити основний упор на накрутки. Так, зараз можна замовити сотні коментарів та передплатників, всього за пару баксів, через такі проекти як Wmmail і Seosprint, але отриманий від цього результат буде не найкращим. Накрутки треба використовувати грамотно, і не акцентувати на них увагу, а лише доповнювати ними результати своєї роботи.
  • Мінімальна активність. Є й такі SMM-менеджери, у яких постійно не вистачає часу на наповнення своїх майданчиків. Крім цього, лінь може заважати проявляти активність у супроводі співтовариства. Цього допускати не можна, адже чим більше записів в новинній стрічці побачить потенційний цільової передплатник, тим більше ймовірність, що він вступить в співтовариство. Крім цього, часті оновлення підвищать інтерес вже вступили учасників.
  • Робота без статистики. Заключна серйозна помилка всіх фахівців у сфері супроводу груп соц. мереж. Якщо не звертати уваги на статистику, не відслідковувати в який час краще додавати пости, коли користувачі найбільш активні, який контент отримує більше лайків і так далі, ви ніколи не дізнаєтеся, як ефективно розвивати майданчик. Користуйтеся різними методами підвищення активності учасників і завдяки статистиці відстежуйте їх продуктивність.
  • Робота адміністратора груп у соціальних мережах, здається простий і прибуткової, але треба пам’ятати, що в кожній ніші є свої тонкощі. Ніколи не допускайте помилок, якщо хочете, щоб ваші майданчики успішно розвивалися і як можна більше людей підписувалися на оновлення і вступали в спільноти.

    попередня статтяЩо таке QIWI чек?
    наступна статтяЩо таке вебінар?