Чого не повинно бути на сайті?

Початківці вебмастера часто допускають помилки, як при наповненні, так і при оформленні своїх майданчиків.


Досвід у цій справі відіграє найважливішу роль, хоча набратися його можна і до створення сайту. Просто відвідуючи чужі ресурси, можна скласти список факторів, які негативно сприймаються.

Чого не повинно бути на сайті? Перше, від чого потрібно відмовитися – це неунікальний контент.

За копіпаст пошукові системи накладають санкції, а вашим відвідувачам буде просто не цікаво вивчати інформацію, яка представлена на інших майданчиках. Але скопійовані статті, це далеко не все, від чого доведеться відмовитися.

Що змушує людей покинути сайт?

Є безліч причин, по яких люди розбігаються з сайту. Як правило, їх створює сам вебмастер. Деяким просто лінь думати про те, як поставляться відвідувачі до того чи іншого блоку. А є й такі вебмастера, які захаращують проекти марними віджетами.

Давайте розглянемо основні об’єкти, які краще прибрати зі свого сайту:

  • Непотрібні віджети – до них відносяться календарі, курси валют, погода і так далі. Використовуйте місце на сайті раціонально, краще додайте блоки з переліком статей рекламою або який-небудь своєї сторінки.
  • Огидний дизайн – ось чого точно не повинно бути на якісному сайті. Зовнішнє оформлення можна поправити своїми руками, але якщо немає знань, шукайте професіоналів на біржі Weblancer.
  • Відволікаюча анімація – нерідко використовується новачками, щоб зробити якусь фішку. Такий варіант приносить більше мінусів, ніж плюсів. Саме тому краще ставити звичайні картинки.
  • Величезні картинки – немає сенсу додавати на сторінки, адже це змусить людей прокручувати сторінку і не принесе ніякої користі. Крім цього, широкоформатні зображення стають причиною зниження швидкості завантаження.
  • Нечитаний текст – хто зможе прочитати текст розміром 5 пунктів? Вірно ніхто. Також, ніхто не захоче читати матеріал, якщо не вибрано правильний колір. Спробуйте прочитати хоча б абзац червоного тексту на чорному тлі і зрозумієте, про що йде мова.
  • Граматичні помилки – не критична проблема, якщо їх мало (зрештою, у всіх бувають помилки). Якщо ж у кожному реченні за кілька помилок, не дивуйтеся, що ніхто не довіряє вам і не читає статті до кінця.
  • Спливаючі вікна – краще їх прибрати, особливо, якщо вони перекривають основну область сайту і демонструють якусь рекламу. Можете не сумніватися, що показник відмов знизиться, як тільки ви приберете такі вікна.
  • Надмірна реклама – завжди сприймалася негативно. Всипаний банерами сайт ні в кого не викликає довіри. Тут же варто сказати про Зміст реклами. Якщо вона з категорії 18+, являє лохотрони або обманює людей, вони перестануть вірити вам.
  • Величезні тексти – хоч і добре позначаються при ранжируванні, можуть погано сприйматися. Людина шукає статтю з конкретною інформацією, а не книгу на 50 000 символів.
  • Різні шрифти – люблять використовувати новачки, щоб виділитися з сірої маси. Варіант не найкращий, використовуйте набір з 5 і не більше шрифтів, різні формати на сторінках теж сприймаються негативно.
  • Поки новачок розбереться, що видалити зі свого сайту, його репутація може впасти до самих низів, а піднімати її буде проблематично. Тому, краще прибрати все зайве до того, як починається просування ресурсу.

    Взагалі, починаючому вебмастеру варто багато чому навчитися, щоб домогтися успіху. Настійно рекомендуємо вам засвоїти 17 рад блогерам по роботі з контентом.

    Захаращені, без смаку оформлені і наповнені незрозуміло чим сайти, ніколи не виходять в ТОП.

    Якщо ви не знаєте, як повинен виглядати якісний СДЛ або не уявляєте, чим наповнити бічну, верхню або нижню область майданчики, відкрийте популярні ресурси і подивіться, як вони вирішили цю проблему.

    попередня статтяБездепозитные бонуси в бінарних опціонах
    наступна статтяЯк встановити SSL сертифікат?