Скільки заробляють на публічних сторінках?

Всі ми любимо, заходити в цікаві групи соціальних мереж, хоча деякі навіть не підозрюють, що їх власники отримують величезні гроші з розкручених сторінок.


Створити паблік Вконтакті може кожен, для цього не потрібні гроші, але от для заробітку доведеться набратися знань, адже розкрутити співтовариство не так просто.

Скільки заробляють на публічних сторінках? Коли ви дізнаєтеся, які гроші приносять паблики, у вас абсолютно точно з’явиться бажання скористатися цим способом.

Спеціально для цього ми вже написали статтю, як створити групу Вконтакте (інструкція не сильно відрізняється, особливо в плані розкрутки).

Заробіток на публічних сторінках, це вигідно?

Якщо підійти до справи з розумом і вкластися у розвиток, можна швидко створити джерело практично пасивного прибутку. Рекламодавці викладають величезні гроші, щоб замовити розміщення рекламних записів.

Не будемо довго розповідати про це, а краще наведемо конкретні приклади:

1. Монетизація спільноти в Блогуні. Система Blogun створена для продажу посилань, але туди приймаються групи і профілі Вконтакте. Добре розкручені майданчики беруть без проблем, а потім потрібно обробляти заявки на розміщення.

Єдиний мінус – найчастіше доводиться складати пост самостійно і рекламодавці тут не такі щедрі, тому краще вставляти групи, які не мають великою аудиторією, щоб просити за рекламний пост не велику суму:

Ось чудовий приклад – група з 50 000 учасниками. За статистикою в ній опубліковано трохи більше 1000 рекламних записів. Розцінки ви бачите самі. Навіть якщо порахувати за середньою вартістю в 50 рублів, виходить, що співтовариство принесло його власнику 53 550 рублів.

Невеликі гроші, але якщо врахувати, що набрати 50 тисяч передплатників не становить праці (як накрутити групу Вконтакте без бана), це хороша сума.

2. Монетизація публічної сторінки в Sociate. Ця біржа використовується майже всіма великими спільнотами. Тут немає обмежень, тому додані групи навіть з тисячею учасників.

Потрібно розуміти, що в таких спільнотах мало хто замовляє розміщення реклами, так і велику ціну за це точно не виставити. Давайте розберемося на прикладі, скільки можна заробити з публічної сторінки, яка добре розкручена:

Всі дані співтовариства представлені на зображенні, як бачите, за розміщення рекламного посту потрібно заплатити майже 12 000 рублів. Адміністрація біржі забирає собі 15%, тому чистий прибуток 10 000 рублів.

На стіні цього майданчика розміщується 2-3 реклами в добу, тобто щоденний дохід 20-30 тисяч, а за місяць виходить 600-900 тисяч. Величезні гроші, заради яких можна попотіти.

3. Пряма монетизація групи. Деякі власники пабликов не додають їх на біржі, вони розміщують контакти і через особисті повідомлення призначають ціну. Тут все залежить від того, наскільки добре розкручена майданчик.

Щоб продемонструвати приклад, була обрана популярна група, в якій зараз 1.7 млн. учасників. Її адміністратор бере за 4500 рублів за годину на першому місці і 6000 рублів за 4 години на першому місці:

У день також публікується по 2-3 рекламних запису, але доходи тут дещо менше. Це не дивно, адже в попередньому прикладі використовується співтовариство, де майже в 2.5 рази більше передплатників.

З такими показниками, отримуючи навіть за 4500 рублів за посаду і розміщуючи їх два рази в день, за місяць вдається збирати 270 000 рублів. Теж непогано, враховуючи, що це мінімальний дохід.

Перед тим як створювати свою публічну сторінку, обов’язково розберіться, чому блокують групи Вконтакте.

Чи є сенс створювати паблики Вконтакте? Подивившись, скільки можна заробити на публічній сторінці, це питання розчиняється.

Якщо у вас є бажання і час на це, обов’язково створюйте групи і починайте отримувати прибуток. Гроші там крутяться серйозні, але добитися їх складно, конкуренція висока.

попередня статтяЯк створити флаєр?
наступна статтяОтримання формального атестата Webmoney