Біржа від неактивних на Wmmail

Вигідні умови для рефоводов на Wmmail залучають все більше користувачів.


З кожним днем кількість учасників зростає, а разом з цим розвиваються реферальні мережі. Але, на жаль, деякі користувачі видаляються з системи або їх акаунти блокуються, що ж відбувається з рефералами в такому випадку?

Він надсилаються на спеціальну біржу, звідки їх в подальшому може викупити новий реферер.

Біржа від неактивних на Wmmail допомагає не тільки тим, хто залишився без реферера, але і тим, хто шукає вигідні пропозиції з купівлі рефералів. Хороші пропозиції з’являються тут не так часто, але іноді можна зробити вигідну покупку.

Реферали від неактивних рефереров

Зараз на біржі від неактивних є безліч різних пропозицій. Далеко не всі з них вигідні, тому треба уважно аналізувати кожного виставленого реферала:

Даних для перевірки користувачів достатньо, так само як і на звичайній біржі, тут можна ознайомитися з графіком активності, датою реєстрації, кількістю рефералів або виконаних завдань і так далі.

Коли користувач шукає підходящі варіанти для покупки реферала, в першу чергу розглядається вартість, так як бюджет у всіх різний. На біржі від неактивних рефереров, ви знайдете пропозиції з різним ціновим діапазоном:

Щоб подати приклад, ми знайшли недорогого реферала, який продається за прийнятною ціною. Менше долара ви витратите на його придбання, а продати його можна буде дорожче.

У статистиці зазначено, що він вже виконав 548 завдань, це хороший показник. За рейтингом видно, що він ще не остаточно пішов з проекту, тому шанс змусити його продовжити користуватися сервісом залишається.

А ось ще одна хороша пропозиція, яка зараз є на біржі від неактивних. Цей користувач не володіє високим рейтингом і продається за 14 доларів. Він активно читає лист і виконує завдання, тому дохід від його діяльності вам забезпечений.

Не можна сказати, що біржа від неактивних на Wmmail – це просто рай для покупців рефералів, але користь можна виділити і звідси. Найголовніше, періодично заходити в розділ і перевіряти, чи не з’явилися нові вигідні пропозиції.