Як брати інтервю?

До наповнення будь-якого сайту інформацією потрібно підходити відповідально і з креативом.

Ресурси, які наповнюються різними типами статей, завжди привертали окрему увагу користувачів. Одним з типів оригінальних матеріалів, є стаття-інтерв’ю, яка складається за рахунок залучення фахівця.

Якою б тематики у вас не був сайт, можна знайти професіонала, щоб взяти у нього інтерв’ю. Навіщо це потрібно? По-перше, ви отримаєте цікавий матеріал. По-друге, у вас з’являться нові корисні зв’язки. По-третє, це збільшить вашу популярність. По-четверте, для себе ви почерпнете деякий досвід спеціаліста.

Статті про проведення інтерв’ю

Звичайно, далеко не всі автори розкручених сайтів погоджуються на проведення інтерв’ю, тому спочатку потрібно задуматися про те, як зробити їй пропозицію. Як говориться «Спроба не катування», тому відвідуйте різні сайти і з допомогою контактних даних, розсилайте запрошення.

Щоб ви правильно все зробили, ваше інтерв’ю вийшло не тільки якісним, але і цікавим, ознайомтеся з наступними рекомендаціями:

  • обов’язково надавайте вибраного для проведення інтерв’ю людині вибір. Декому зручніше в друкованій формі відповісти на питання, деяким записати ауди-матеріал, а деяким поспілкуватися в Skype. Пропонуйте їм вийти на зв’язок всіма способами, щоб було менше бар’єрів;
  • не можна просто почати задавати хаотичні запитання, інтерв’ю потрібно заздалегідь готуватися. В окремому документі складайте перелік всіх тем і питань, які плануєте обговорити з залученими професіоналом;
  • перед проведенням інтерв’ю, зберіть якомога більше даних про обраному фахівця. Це допоможе вам не тільки обмежитися від «зайвих» питань, але і правильно підібрати теми для спілкування, а також питання;
  • у процесі спілкування (якщо обрано такий формат інтерв’ю), будьте уважні. Обов’язково включайте запис, щоб нічого не упустити;
  • якщо щось буде не зрозуміло, то краще відразу перепитуйте, а також цікавтеся думкою професіонала. Не бійтеся перебивати, але робіть це тільки по справі і ввічливо;
  • перед тим як закінчити інтерв’ю, поцікавтеся, нічого ви не забули запитати. Цілком можливо, що запрошений на інтерв’ю людина, захоче висловити свою думку на додаткові теми;
  • при складанні текстового матеріалу описує проведене інтерв’ю, будьте уважні. Ніхто не хоче, щоб його слова «перефразували» і представляли не в тому форматі.

Всі тексти на сайті повинні бути цікаві відвідувачам, а якщо їх розбавляти і робити це якомога частіше, то ви обов’язково привернете увагу.

Тепер ви знаєте, як брати інтерв’ю, спробуйте скористатися даною інформацією і розповідайте про це своїм читачам, якщо вам вдасться залучити відомого людини, то це ще й позначиться на вашому авторитеті.

попередня статтяГра Clan Wars з виведенням грошей
наступна статтяЯк домогтися успіху в онлайн роботі?