Які знижки робити в онлайн бізнесі?

Кількість інтернет-підприємців зростає з величезною швидкістю, а більшість людей вибирають торгівлю.

У мережі можна займатися продажами чого завгодно, починаючи з реальних товарів, закінчуючи електронними книгами або акаунтами від ігор. Найголовніше, створити якісний сервіс і навчитися заманювати людей.

Один з найбільш ефективних способів привернути увагу потенційного клієнта, – це запустити яку-небудь акцію.

Якщо можна заощадити, то цим обов’язково хтось скористається, але залишається одне питання, які знижки робити в онлайн бізнесі. Насправді варіантів маса, просто ви про це не замислювалися.

Які бувають знижки?

  • Тимчасова знижка – відмінний варіант для прискорення продажів. Наприклад, знижка тільки до 12 лютого або всього 3 дні.
  • Одноденна знижка – такий вид акції можна віднести до попереднього пункту, але його необхідно виділити за підвищену ефективність.
  • Знижка на товар встановлюється тільки для однієї конкретної пропозиції. Як правило, з-за надлишку або для підвищення уваги до одного з товарів.
  • Знижка на передзамовлення – самий цікавий спосіб привернути увагу. Багато людей хочуть отримати товари одними з перших, а якщо їм ще й пропонують знижку, вони просто не зможуть відмовитися.
  • Знижка на суму – щоб продажі йшли добре і клієнти витрачали багато грошей, можна запустити акцію для великих покупок. Наприклад, при покупці на 1000 рублів, знижка 5%.
  • Оптова знижка – ще один варіант для збільшення продажів. Якщо ви продаєте товари, які купуються масово, то чому б не запропонувати знижені ціни за оптову закупівлю.
  • Накопичувальні знижки – допомагають будувати базу постійних клієнтів. Надайте можливість всім, хто постійно до вас звертається, економити гроші.
  • Знижка за спосіб оплати платіжні системи працюють на різних умовах, порахуйте яка з них, бере меншу комісію, і запропонуйте клієнтам знижки за її використання.
  • Персональні знижки – як правило, надаються за спеціальними кодами. Поширювати флаєри можна як завгодно, Email, соціальні мережі, форуми і так далі.
  • Святкові знижки – кожен день проводиться якесь свято, просто ми про це не здогадуємося. Проявіть креатив і запустіть акцію в честь тематичного свята.
  • Партнерська знижка – кращий варіант для збільшення числа клієнтів. Працює за схемою «Приведи друга та отримай знижку».
  • Знижка на першу купівлю – приманити клієнта не так просто, а за рахунок знижки на першу покупку ви отримаєте його увагу і, потім у вас буде можливість зробити його постійним покупцем.
  • Продажі в інтернеті вести не так просто, тому ми настійно рекомендуємо вам засвоїти поради власникам інтернет-магазинів. Знижки – це один з маркетингових прийомів для розвитку своєї справи, але він далеко не єдиний.

    попередня статтяЯк добитися хороших доходів від партнерок?
    наступна статтяЯк створити навчальні курси і заробити на них?