Біржа рефералів на Wmmail

Зміст

  • Продаж і купівля рефералів на Wmmail
    • Як купити реферала на біржі?
    • Як продати реферала?

Непогані гроші можуть заробляти користувачі інтернету, через партнерські програми.


Сьогодні функціонує величезна кількість різних партнерок, а в деяких з них є умови щодо отримання прибутку за рахунок залучення нових користувачів на проект. Але щоб працювати з ними, доводиться створювати джерела трафіку.

Не кожен може створити сайт або розкрутити групу в соц. мережах, щоб почати будувати реферальну мережу. Робити це зовсім не обов’язково, адже є кликовые спонсори, а на них можна купувати рефералів.

Таким чином, ви інвестуєте гроші в один з перспективних напрямків, а якщо з’являться фінансові труднощі, рефералів можна буде продати.

Продаж і купівля рефералів на Wmmail

Для зручного продажу або купівлі рефералів, була розроблена біржа рефералів на Wmmail. З її допомогою кожен може заплатити за розвиток своєї мережі рефералів або продати запрошених користувачів.

З якого боку ви будете використовувати цей інструмент нам невідомо, тому ми докладно розповімо про це як для покупців, так і для продавців.

Як купити реферала на біржі?

Після переходу на біржу, вам буде представлений спеціальний фільтр, через який ви можете задати різні параметри пошуку рефератів:

Тут можна нічого не міняти, а просто натиснути «Показати», щоб з’явився список доступних пропозицій по заданим параметрам:

биржа рефералов

В таблиці вам буде частково представлена інформація про реферале, а також його продавця. Останній стовпець показує ціну, а навпроти неї є значок , натискаючи на який ви купите реферала.

Зробити це легко, але перед цим варто оцінити статистику користувача, адже далеко не кожне придбання на біржі є вигідним. Для цього натисніть на перевіряйте дані:

Якщо користувач недавно зареєструвався в системі, і є новачком, то його покупка – це чистий ризик. Ви можете витратити на новачків 10$, а один з них принесе вам більше грошей. Але може бути й інша ситуація – ви не окупите свої витрати.

При виборі реферала потрібно перевіряти:

  • щоб рейтинг був високим;
  • дата реєстрації як можна раніше;
  • атестат гаманця не нижче формального;
  • стіна без негативних відгуків (у продавця);
  • за графіком доходів видно, що реферал активний;
  • наявність рефералів різних рівнів;
  • останній вхід не раніше 7 днів.

Також варто звернути увагу на сайт, звідки прийшов користувач. Якщо це інший поштовик, то краще відмовитися від покупки, швидше за все реферал просто виконав умови завдання і більше не повернеться в систему.

Як продати реферала?

Першим ділом потрібно переконатися, що на вашому балансі є 1 кредит – це необхідна сума для додавання реферала на біржу. Якщо кредит є, заходьте в розділ з вашими рефералами і вибирайте тих, кого ви хочете продати:

Щоб виставити учасника на біржу, вам потрібно натиснути на значок , після чого з’являється наступне вікно:

Тут ви можете вказати вартість реферала, додати коментар, а також встановити пріоритет. З одного боку пріоритет у списку – це важливий момент, так як ваш реферал буде вище в списках на продаж.

З іншого боку, якщо продаєш користувача за 1-2 долари, навіть 10-15 центів є непотрібними і відчутними витратами.

Біржа рефералів на Wmmail може стати корисним інструментом, як для продавців, так і для покупців. А щоб вона приносила відчутну прибуток і вам, навчитеся вибирати хороші пропозиції або створюйте джерела трафіку, щоб залучати якомога більше людей в систему і як мінімум отримувати прибуток з їх продажу через біржу.

попередня статтяЯк поставити коментарі від Facebook на сайті?
наступна статтяВарто продавати посилання на нових біржах?