Зміст
- Продаж і купівля рефералів на Wmmail
- Як купити реферала на біржі?
- Як продати реферала?
Непогані гроші можуть заробляти користувачі інтернету, через партнерські програми.
Сьогодні функціонує величезна кількість різних партнерок, а в деяких з них є умови щодо отримання прибутку за рахунок залучення нових користувачів на проект. Але щоб працювати з ними, доводиться створювати джерела трафіку.
Не кожен може створити сайт або розкрутити групу в соц. мережах, щоб почати будувати реферальну мережу. Робити це зовсім не обов’язково, адже є кликовые спонсори, а на них можна купувати рефералів.
Таким чином, ви інвестуєте гроші в один з перспективних напрямків, а якщо з’являться фінансові труднощі, рефералів можна буде продати.
Продаж і купівля рефералів на Wmmail
Для зручного продажу або купівлі рефералів, була розроблена біржа рефералів на Wmmail. З її допомогою кожен може заплатити за розвиток своєї мережі рефералів або продати запрошених користувачів.
З якого боку ви будете використовувати цей інструмент нам невідомо, тому ми докладно розповімо про це як для покупців, так і для продавців.
Як купити реферала на біржі?
Після переходу на біржу, вам буде представлений спеціальний фільтр, через який ви можете задати різні параметри пошуку рефератів:
Тут можна нічого не міняти, а просто натиснути «Показати», щоб з’явився список доступних пропозицій по заданим параметрам:
В таблиці вам буде частково представлена інформація про реферале, а також його продавця. Останній стовпець показує ціну, а навпроти неї є значок , натискаючи на який ви купите реферала.
Зробити це легко, але перед цим варто оцінити статистику користувача, адже далеко не кожне придбання на біржі є вигідним. Для цього натисніть на перевіряйте дані:
Якщо користувач недавно зареєструвався в системі, і є новачком, то його покупка – це чистий ризик. Ви можете витратити на новачків 10$, а один з них принесе вам більше грошей. Але може бути й інша ситуація – ви не окупите свої витрати.
При виборі реферала потрібно перевіряти:
- щоб рейтинг був високим;
- дата реєстрації як можна раніше;
- атестат гаманця не нижче формального;
- стіна без негативних відгуків (у продавця);
- за графіком доходів видно, що реферал активний;
- наявність рефералів різних рівнів;
- останній вхід не раніше 7 днів.
Також варто звернути увагу на сайт, звідки прийшов користувач. Якщо це інший поштовик, то краще відмовитися від покупки, швидше за все реферал просто виконав умови завдання і більше не повернеться в систему.
Як продати реферала?
Першим ділом потрібно переконатися, що на вашому балансі є 1 кредит – це необхідна сума для додавання реферала на біржу. Якщо кредит є, заходьте в розділ з вашими рефералами і вибирайте тих, кого ви хочете продати:
Щоб виставити учасника на біржу, вам потрібно натиснути на значок , після чого з’являється наступне вікно:
Тут ви можете вказати вартість реферала, додати коментар, а також встановити пріоритет. З одного боку пріоритет у списку – це важливий момент, так як ваш реферал буде вище в списках на продаж.
З іншого боку, якщо продаєш користувача за 1-2 долари, навіть 10-15 центів є непотрібними і відчутними витратами.
Біржа рефералів на Wmmail може стати корисним інструментом, як для продавців, так і для покупців. А щоб вона приносила відчутну прибуток і вам, навчитеся вибирати хороші пропозиції або створюйте джерела трафіку, щоб залучати якомога більше людей в систему і як мінімум отримувати прибуток з їх продажу через біржу.