Боротьба Google з копіпастом

Як у теорії відбувається боротьба Google з копіпастом? Багато вебмастера впевнені, що при появі їх копій статей в інтернеті, світовий пошуковик швидко виключає такі сторінки видачі. Проекти, наповнені копіпастом, дійсно потрапляють під фільтри досить швидко, але далеко не завжди.

На практиці досвідчені вебмастера стикаються з масою проблем, пов’язаних із копіюванням їх матеріалів. Досить поширеними моментами буває зниження сторінки у видачі-за великої кількості копій, а в деяких випадках і зовсім першоджерело спускається з лідируючих позицій.

Статті копіюють, а Google не карає

Щоб захистити свої матеріали, багато власників сайтів встановлюють на сторінки кнопку Google +. Так, це дійсно допомагає, але не дає ніяких гарантій, що хтось не скористається вашою інформацією.

Способи боротьби з копіпастом є, ви можете звернутися до хостинг – провайдера, якщо власник сайту не відповідає на запити, але уявіть, якщо у вас сайт на якому більше 1000 статей, а їх вже скопіювали сотні разів? А якщо у вас кілька сайтів? Тоді відстежувати кожну копію практично не можливо.

Першоджерела просідають у видачі-за великої кількості копій – про це відомо вже давно, причому ви можете переконатися в цьому самі. Про це є безліч інформації в інтернеті і навіть на офіційному форумі Google, який створений для вебмастров з Рунету.

Власникам великих і трастових сайтів не доводиться переживати, їх матеріали копіюються ще частіше, але враховуючи прихильність пошуковиків, вони не особливо відчувають вплив. Якщо ж у вас невеликий простий блог, ви практично не захищені від негативного впливу. Вас можуть буквально «Задавити» при великому бажанні, безумовно розчаровує.

В принципі, аналогічна схема спостерігається і в сфері бізнесу, де власники великих компаній можуть почати продавати товари, які придумали підприємці підтримують малий бізнес, після чого не залишають шансів на розвиток.

Який висновок можна зробити з усього цього? Поки сайт не стане популярним і трастовим, залишається тільки сподіватися, що на нього буде чинитися мінімальний негативний вплив з боку третіх осіб.