Скинути маску безликого підприємця

Про те, як побудувати довірчі відносини і налаштувати лояльність клієнтів, в інтернеті можна знайти величезну кількість інформації. Деякі инфобизнесмены розробляють власні техніки і стратегії, сподіваючись на те, що у них вийде добитися розташування, але при цьому вони забувають про старе правило «Перш ніж просити про щось, дай що-то».

Що можна дати своїм клієнтам, супроводжуючи бізнес в інтернеті? Ви можете дати їм свою довіру і не ховатися під маскою картинок і нікнеймів. Один з найкращих варіантів добитися розташування відвідувачів сайту – відкрити їм своє обличчя і не боятися, що це стане причиною від використання ваших послуг.

Навіщо розповідати про себе, на своєму сайті?

Серед вебмайстрів і блогерів, які хочуть перетворити свої ресурси у джерела клієнтів, зустрічається величезна кількість людей, що приховують свою особистість.

Деякі соромляться своєї зовнішності дівчини можуть вважати, що розповідаючи про бізнес, до них не будуть серйозно ставитися, а не росіяни переживають, що в Рунеті до них не будуть проявляти належної поваги на націоналістичному ґрунті.

Причин ховатися від своїх клієнтів досить багато, і якщо ви це робите, то можете навіть не просити у відвідувачів назвати їх ім’я. Відкриваючись своїм потенційним клієнтам, ви йдете на ризики? Ні, ви побудуєте таку клієнтську базу, яка буде найбільш міцною і її учасники не будуть шукати причин, щоб відмовитися від продовження співпраці з вами.

Якщо ви сприймаєте клієнтів, що прийшли через інтернет безликими користувачами, то вам необхідно виправити це. Кожен користувач – це людина, яка бажає належного ставлення до себе, виявляє довіру, піддається на маркетингові хитрощі і так далі.

Не бійтеся своїх недоліків, навпаки, виділяйте їх і робіть з цього плюси. Люди, що спостерігали вашу відвертість і те, що ви не ідеальний, обов’язково стануть вашими клієнтами. Найголовніше, щоб ваші недоліки ніяк не ставилися до якості товарів або послуг. Скинути маску безликого підприємця, як показує практика, у сфері інтернет-бізнесу це дуже важливо.