Чому клієнти йдуть з сайту?

Бізнес в інтернеті, здається одним з кращих напрямків, для створення джерел прибутку.

Багато людей запускають проекти в мережі і постійно працюють над ними, щоб виділяти якомога більший прибуток. На жаль, це виходить не у всіх, причому навіть висока відвідуваність та ефективна реклама не завжди допомагають.

Чому клієнти йдуть з сайту? Причин цьому досить багато, але ми підібрали найбільш поширені недоліки, які потрібно якомога швидше виправити. Хочете, щоб конверсія вашого ресурсу була високою? Обов’язково розберіться в причинах, чому відвідувачі відмовляються користуватися вашими пропозиціями.

Ніхто нічого не купує і не користується послугами, чому?

  • Заклик до дії. Навіть новачкам відомо, що відвідувачів потрібно мотивувати на певні дії. Як саме ви будете це робити вирішувати вам, але заклик до дії повинен бути обов’язково. В деяких випадках він є на сайті, але складений не чітко, тому і не приносить хороших результатів.
  • Немає ціни. На які чинники товарів і послуг ви найчастіше звертаєте увагу? Звичайно ж, на ціну. Ні один користувач не скористається вашою пропозицією, якщо не дізнається, скільки грошей йому доведеться витратити. Саме тому не можна приховувати ціни, а якщо вони завищені, обов’язково пояснюйте причини цього.
  • Немає зворотного зв’язку. При оформленні замовлення або розгляді якого-небудь пропозиції, у потенційних клієнтів можуть з’явитися питання. Хто на них повинен відповісти? Власник ресурсу, а якщо немає можливості з ним зв’язатися, то краще звернутися в іншу компанію.
  • Не правильний опис. Найчастіше в описах товарів і послуг новачки прописують основні моменти, але при цьому забувають про один із простих правил. Не варто пояснювати клієнтові, наскільки хороший товар ви йому пропонуєте, краще розкажіть, навіщо він йому потрібен і наскільки для нього це вигідно.
  • Не ефективні заголовки. Зовсім не багато віддають велике значення заголовків, але цим не можна нехтувати. Яскраві, продумані, інформативні і привабливі заголовки вже можуть стати приводом зробити додатковий перехід по вашому сайту, що збільшує шанси на те, що відвідувач чим-небудь зацікавиться.
  • Дотримуйтесь ідеї. Розробка вашого проекту повинна починатися з якоїсь ідеї, яку ви повинні слідувати. Якщо їх занадто багато і ви хочете використовувати відразу кілька варіантів, то пам’ятайте, що це може стати причиною перевантаження інформацією. Акцентуйте увагу на головному, а вже потім використовувати інші ідеї.
  • Поганий дизайн. Досить поширена проблема, яка спостерігається у багатьох новачків. Не бажаючи витрачати гроші на професійного дизайнера, вони намагаються самостійно розробити оформлення ресурсу і тим самим допускають помилку. Від зовнішнього вигляду майданчики вже складається перше враження, не скупіться на цьому.
  • Кожна з цих 7 причин, може стати проблемою для вашої справи. Неважливо, що ви продаєте і які послуги надаєте, необхідно подбати про те, щоб все було правильно зроблено, а потенційні клієнти комфортно себе почували.