Бізнес в інтернеті, здається одним з кращих напрямків, для створення джерел прибутку.
Багато людей запускають проекти в мережі і постійно працюють над ними, щоб виділяти якомога більший прибуток. На жаль, це виходить не у всіх, причому навіть висока відвідуваність та ефективна реклама не завжди допомагають.
Чому клієнти йдуть з сайту? Причин цьому досить багато, але ми підібрали найбільш поширені недоліки, які потрібно якомога швидше виправити. Хочете, щоб конверсія вашого ресурсу була високою? Обов’язково розберіться в причинах, чому відвідувачі відмовляються користуватися вашими пропозиціями.
Ніхто нічого не купує і не користується послугами, чому?
Заклик до дії. Навіть новачкам відомо, що відвідувачів потрібно мотивувати на певні дії. Як саме ви будете це робити вирішувати вам, але заклик до дії повинен бути обов’язково. В деяких випадках він є на сайті, але складений не чітко, тому і не приносить хороших результатів.
Немає ціни. На які чинники товарів і послуг ви найчастіше звертаєте увагу? Звичайно ж, на ціну. Ні один користувач не скористається вашою пропозицією, якщо не дізнається, скільки грошей йому доведеться витратити. Саме тому не можна приховувати ціни, а якщо вони завищені, обов’язково пояснюйте причини цього.
Немає зворотного зв’язку. При оформленні замовлення або розгляді якого-небудь пропозиції, у потенційних клієнтів можуть з’явитися питання. Хто на них повинен відповісти? Власник ресурсу, а якщо немає можливості з ним зв’язатися, то краще звернутися в іншу компанію.
Не правильний опис. Найчастіше в описах товарів і послуг новачки прописують основні моменти, але при цьому забувають про один із простих правил. Не варто пояснювати клієнтові, наскільки хороший товар ви йому пропонуєте, краще розкажіть, навіщо він йому потрібен і наскільки для нього це вигідно.
Не ефективні заголовки. Зовсім не багато віддають велике значення заголовків, але цим не можна нехтувати. Яскраві, продумані, інформативні і привабливі заголовки вже можуть стати приводом зробити додатковий перехід по вашому сайту, що збільшує шанси на те, що відвідувач чим-небудь зацікавиться.
Дотримуйтесь ідеї. Розробка вашого проекту повинна починатися з якоїсь ідеї, яку ви повинні слідувати. Якщо їх занадто багато і ви хочете використовувати відразу кілька варіантів, то пам’ятайте, що це може стати причиною перевантаження інформацією. Акцентуйте увагу на головному, а вже потім використовувати інші ідеї.
Поганий дизайн. Досить поширена проблема, яка спостерігається у багатьох новачків. Не бажаючи витрачати гроші на професійного дизайнера, вони намагаються самостійно розробити оформлення ресурсу і тим самим допускають помилку. Від зовнішнього вигляду майданчики вже складається перше враження, не скупіться на цьому.
Кожна з цих 7 причин, може стати проблемою для вашої справи. Неважливо, що ви продаєте і які послуги надаєте, необхідно подбати про те, щоб все було правильно зроблено, а потенційні клієнти комфортно себе почували.