Поради по внутрішній перелінковці

Повноцінна оптимізація сайтів складається з безлічі тонкощів, які обов’язково потрібно враховувати. Якщо що-то робити не правильно, може бути зворотний ефект, тобто ви не повлияете на просування в позитивну сторону, а навпаки знизите показники.

У цій статті ми наведемо кілька рекомендацій по встановленню внутрішніх посилань.

Правильна внутрішня перелінковка може не тільки грамотно розподіляти вагу сторінок (пузомірки), але і збільшить кількість переходів, підвищить відвідуваність цільових сторінок і тим самим збільшиться конверсія трафіку. Використовуйте наступні 8 порад по внутрішній перелінковці.

Як потрібно робити перелінковку?

  • Для початку побудуйте структуру розподілу посилань. Виділяйте найбільш важливі сторінки, придумайте для них хороші анкор і приступайте до пошуку найбільш підходящих місць, щоб їх поставити. Найголовніше – не порушувати смислову складову, посилання повинні грамотно вписуватися в загальний текст.
  • Не зайвим буде установка посилань не тільки в контекст, але і додавання їх в нижню частину сторінки або навіть бічну. Для додавання в бічну панель використовуйте різні розділи, наприклад, кращі статті, найпопулярніші і т. д.
  • Головна сторінка володіє самою високою відвідуваністю, тому на ній обов’язково мають бути посилання на цільові сторінки для конверсії трафіку.
  • Також для розміщення посилань на головні сторінки вашого сайту, використовуйте всі матеріали, які доступні в один клік від головної сторінки або додані в меню (в тому числі і бічне меню).
  • Досить часто на сторінках контактів, інформації про блозі (компанії) і т. д., не розміщуються посилання. Такі сторінки знаходяться в структурі високо, тому і в них додавання внутрішніх посилань не буде зайвим.
  • На будь-якому сайті в футері можна встановити додаткове меню. Так, нижня частина сторінки не самий кращий варіант, так як уваги цій галузі приділяється мало, але з іншого боку – це відмінне місце для додавання посилань на головні сторінки.
  • Не на всіх сайтах встановлені посилання в навігації. Зробити це не складно, в деяких движках є налаштування для установки навігації, а для деяких створені плагіни. Виглядає навігація як шлях до сторінки, як правило, вказується у верхній частині сторінки.
  • Використовуйте систему тегів, щоб створити додаткові розділи на сайті. Тут знову ж таки доведеться розробити певний тег для головних сторінок сайту і додавати його до всіх матеріалів, щоб залучати якомога більше переходів на потрібні матеріали.
  • При налаштуванні внутрішньої перелінковки не забувайте, що все потрібно робити помірковано і занадто багато посилань можуть знизити їх ефективність.

    Також постійно стежите за статистикою, щоб зробити висновки про те, на які сторінки переходять частіше і визначати, які посилання найбільш ефективні.

    попередня статтяСМС сигнали з бінарним опціонах
    наступна статтяЯкі замовники можуть кинути копірайтера?