Які замовники можуть кинути копірайтера?

Зміст

  • Копірайтер, остерігайтеся шахраїв
    • Хто найчастіше відмовляє в оплаті?

Безпека в роботі копірайтера цікавить як новачків, так і професіоналів.


Активно займаючись продажем статей, кожен автор повинен пам’ятати, що далеко не всі клієнти будуть сумлінно виплачувати гроші, а деякі навіть не будуть пояснювати причини, просто загубляться.

Які замовники можуть кинути копірайтера? Підступу треба очікувати від всіх, так як навіть стабільні покупці можуть рано, чи пізно відмовитися від ваших послуг.

Звичайно, в більшості випадків постійні клієнти чесно розплачуються з автором, але випадки бувають різні, іноді від оплати праць відмовляються тому, що просто нічим платити.

Копірайтер, остерігайтеся шахраїв

Багато мріють про стабільному доході від копірайтингу, тому нерідко погоджуються на пряме співробітництво. Дійсно, є величезна кількість вебмайстрів, які потребують залучення авторів для розвитку своїх проектів, але є і ті, хто хоче нажитися на чужих працях.

Стикатися з недобросовісними замовниками доводиться постійно, а перша ознака того, що вони не хочуть платити гроші – це різні відмовки і постійні прохання переробити текст, хоча заздалегідь умов не обговорювалося.

Особисто мені доводилося зіткнутися з такими людьми, замовлялися огляди сервісу, які були написані якісно, з інструкціями, згадками назви проекту і посиланнями, але після їх публікації почали приходити претензії:

  • розведення тексту додатковими ключовими словами;
  • повна зміна умов партнерської програми сервісу (так як вони змінилися за ці 3 дні);
  • виділення окремих частин тексту.

По-перше, ключові слова використовувалися, але не ті, які хотів замовник (про що він повинен був заздалегідь попередити).

По-друге, огляди складалися за інформацією з сайту, тому те, що вони змінилися, це проблема самого замовника. По-третє, відтягувати термін оплати з-за того, що щось не виділено в статтях, це вже нахабство.

Хто найчастіше відмовляє в оплаті?

Було багато різних ситуацій, а починаючим копірайтерам обов’язково доведеться зіткнутися з клієнтами, які іноді навіть дозволяють собі прямі образи. Обійти це неможливо, неадекватні персонажі заполонили інтернет.

Виходячи з практики, було помічено, що найчастіше з’являються проблеми з замовниками, які:

  • Просять вказати 10 ключових слів на 1000 символів.
  • Не відкривають свої дані (у тому числі WMID і адресу сайту).
  • Відмовляються від передплати (навіть часткового).
  • Просять написати про який-небудь лохотроні (не якісному сайті).
  • Не погоджуються провести операцію через гаранта.
  • Власники недостатньо якісних сайтів.
  • Школярі, троли, неадеквати.
  • Перед тим як погоджуватися на роботу, обов’язково перевіряйте профіль замовника. Вивчіть відгуки та пошукайте їх в пошукових системах. Спілкуйтеся з людиною, запитуйте в нього різні дані.

    Зверніть увагу, як ведеться діалог, перевіряйте сайт клієнта і те, про що вас просять написати. Взагалі, найкращий спосіб захиститися від шахраїв – це використовувати біржі копірайтингу.

    На Advego і Etxt з шахраями розмова коротка, якщо подасте скаргу, аргументуєте її і представите докази, адміністрація точно стане на вашу сторону. Найголовніше, не опускатися до образ і не втрачати самовладання.

    Крім високих ризиків наткнутися на «кидалу», є й інші труднощі заробітку на копірайтингу.

    З біржами працювати не так зручно, та й ніхто не хоче ділитися своїм прибутком з незнайомими людьми. Саме тому багато працюють безпосередньо і стають жертвами шахраїв.

    Ризики певні є, але коли ви заробите хорошу репутацію і, до вас самі почнуть звертатися люди, ви зможете сміливо вимагати передоплату. Нормальний замовник точно погодиться на такі умови, якщо буде впевнений, що ви професіонал, а не шахрай.

    попередня статтяПоради по внутрішній перелінковці
    наступна статтяІнтервю – відмінний формат для статті