Поради власникам інтернет-магазинів

Електронний бізнес, побудований на продажах, привертає все більше користувачів створювати віртуальні магазини. Вже зараз можна спостерігати, наскільки багато у мережі різних інтернет-магазинів, які пропонують купівлю практично усіх товарів, від дитячих іграшок, до комплектуючих від автомобілів.

Супроводжувати і розвивати такий бізнес складно. 8 порад власникам інтернет-магазинів, представлені в цій статті допоможуть вам зробити свою справу більш продуктивним і отримувати більше замовлень постійних клієнтів.

Поради для початківців бізнесменів в мережі

  • Кожен ваш клієнт може стати їм повторно, якщо ви будете стимулювати його активність. Як це зробити? Найпростіший варіант – це підписати його на розсилку, при оформленні покупки і після цього систематично надсилати мотивуючі листи на Email.
  • У процесі купівлі, обов’язково пропонуйте покупцю інші варіанти товарів. Як і в реальному магазині, продавці намагаються продати клієнтові максимальну кількість товарів, ви можете це зробити, представляючи на кожній сторінці списку додаткових аксесуарів або товарів, які можуть йому знадобитися (наприклад, при покупці стільникового телефону, пропонуються чохли, карти пам’яті тощо).
  • Суттєво збільшити кількість продажів можна за рахунок встановлення партнерської програми. Власники великих інтернет-магазинів користуються цим і отримують величезну користь, незважаючи на витрати, які доводиться вести для винагороди партнерів.
  • Подбайте про те, щоб клієнти не пошкодували, що звернулися до вас. Якщо ціни ви не можете знизити, то запускайте різні системи знижок і проводите акції. Наприклад, ви можете розробити накопичувальну систему бонусів, а після кожної покупки клієнтові буде надаватися знижка на наступні покупки.
  • Додатковий спосіб залучення уваги покупців, а також запустити унікальна пропозиція і обійти конкурентів – це запуск спільного пропозиції. Ви можете укласти партнерство з компанією, цільова аудиторія якої схожа з вашої, наприклад, об’єднати зусилля інтернет-магазинів з продажу телефонів і аксесуарів для них.
  • Відправляючи товар покупцеві, навіть якщо він в електронному вигляді, доповнюйте його якимось рекламним матеріалом. Це можуть бути знижкові купони, ваша візитка, роздрукований каталог продукції і багато іншого.
  • Асортимент товарів необхідно періодично оновлювати, крім того, що це буде привертати увагу покупців, ви будете розвивати свою справу. Якщо немає можливості організувати поставку товарів, використовуйте товари інших компаній через партнерські програми.
  • Розкручуйте свій бренд, це допоможе вам домогтися популярності і як наслідок, ваші товари будуть користуватися попитом. Варіантів для брендування досить багато, наприклад, роздавати безкоштовні продукти своїм клієнтам з фірмовою символікою.
  • Для побудови успішного бізнесу через відкриття віртуального магазину, необхідно використовувати абсолютно всі можливості по збільшенню продажів. Робіть бізнес унікальним і пробуйте різні методи, ви обов’язково зможете виділити найбільш ефективні варіанти.