Терміни на роботу копірайтера, як їх не зірвати?

Зміст

  • Чому копірайтер не встигає виконати замовлення?
    • Терміни важливі для замовника, їх не можна зривати!

Час, єдиний ресурс над яким ми безвластны. У будь-якої роботи повинен бути чітко встановлений відрізок часу, за який вона виконується.


Це відноситься і до віддалених заробітків. Якщо приймаєш замовлення або створюєш його, важливо вказувати терміни виконання і дотримуватися їх.

Терміни на роботу копірайтера, як їх не зірвати? У житті бувають різні ситуації, не завжди вдається діяти за планом.

Робота за вільним графіком найбільше піддається зриву термінів, тому всім фрілансерам, в тому числі і копірайтерам потрібно бути уважними і ставитися до обов’язків з усією серйозністю.

Чому копірайтер не встигає виконати замовлення?

Причин можна назвати скільки завгодно, починаючи з проблем, пов’язаних з пошуком додаткової інформації та недостатньою обізнаністю, закінчуючи особистими справами.

У будь-який момент нас можуть покликати кудись рідні, викликати правоохоронні органи, здоров’я підкачає або ще що-небудь трапитися. Це неминуче, але до форс-мажору необхідно підготуватися.

Коли заходиш на біржу копірайтингу і починаєш спілкуватися з авторами, всі вони білі і пухнасті. Обіцяють написати мільйон статей і вкластися у стислі терміни.

Якщо відправляєш передоплату, з’являються сумніви, але думати про це вже пізно. Нерідкі випадки, коли фрілансери зривають терміни, а адже іноді це неприпустимо.

Приміром, якщо вирішив розповісти про який-небудь акції або поділитися новиною. Така інформація швидко втрачає актуальність.

Перед тим, як домовлятися з кимось про взаємовигідну співпрацю, необхідно поспілкуватися з людиною. Вже по листуванню стає зрозуміло, сумлінну це виконавець або ж він годує обіцянками.

Де знайти копірайтера ми вже розповідали, використовуйте всі доступні варіанти, щоб розглядати максимум кандидатур.

Кращий спосіб переконатися, що автор дійсно гідний і з ним варто співпрацювати, це провести декілька тестових замовлень. Попросіть написати статті, поступово збільшуючи їх кількість. Слідкуйте за тим, встигає фрілансер зробити роботу. Пунктуальність важливе особистісне якість.

Терміни важливі для замовника, їх не можна зривати!

Усім тим, хто заробляє на продажі статей, хочеться порадити бути уважнішими, оскільки постійні зриви строків не приведуть ні до чого хорошого. Репутація повинна бути білосніжною, якщо хочеться розвиватися. Звичайно, все передбачити неможливо, але необхідно прагнути до ідеалу.

Найголовніше, слідувати 3м простих правил:

  • Правильно розраховувати час – враховуючи можливі справи, обсяг роботи та інші фактори. Мова йде не про одному конкретному замовленні, а про роботу в цілому. Копірайтеру краще призначити певні дні і години, коли він буде щільно займатися роботою і ні на що не відволікатися.
  • Заздалегідь інформувати замовника – наскільки вигідним ні було б замовлення, якщо немає часу ним займатися, краще відмовитися. Не варто діяти навмання і обіцяти укластися в термін, коли сам у цьому не впевнений. Якщо все ж взяли замовлення, шукайте іншого копірайтера, щоб не зіпсувати собі репутацію.
  • Залишатися на зв’язку завжди, навіть якщо терміни вже зірвані. Найбільша дурість автора, це спроби сховатися від проблем. Коли розумієш, що в термін не вкладаєшся, краще негайно інформувати замовника. Можливо, він розраховує на отримання роботи у встановлений час і відкладає інші справи, а ви зруйнуєте його плани.
  • Доводити до того, що терміни по всіх замовленнях зірвані, і ви працюєте, не стуляючи очей не можна. Краще зовсім не братися за роботу, адже отримана за неї оплата буде занадто великою жертвою. З поганою репутацією і без стабільних замовників копірайтеру не вижити.

    Почитайте статтю про тайм-менеджмент, навчіться керувати своїм часом і економити його.

    Терміни на написання статей встановлюються різні, а щоб не напружувати замовників, краще заздалегідь все обдумати і запропонувати реальні межі.

    Форс-мажорні ситуації, це особисті проблеми авторів, вони нікого не хвилюють. Попереджайте або вибачайтеся за те, що підвели клієнта, тим більше, якщо він вчасно сплатив працю.