Як змусити відвідувача дочитати статтю до кінця?

До написання статей для власного блогу потрібно підходити з розумінням того, що відвідувачі ніколи не дійдуть до заключної частини, якщо їм щось не сподобається.


Виходячи з цього, вони проведуть мало часу на сайті, а про цільові дії взагалі доведеться забути (реєстрація, скачування, замовлення).

Як змусити відвідувача дочитати статтю до кінця? Потрібно написати якісний, інформативний, Зміст овний текст і красиво його оформити. Потрібно враховувати кожну дрібницю, а при створенні контенту пам’ятати, що в першу чергу, він складається для людей, а не для пошукових роботів.

Пишемо статтю, яку захочеться дочитати до кінця

Заінтригувати, затягнути і заманити читача не так просто, багато хто з них не планують витрачати багато часу на вивчення інформації. Тому, потрібно зробити все, лише б людині хотілося продовжити читання.

Допомагають досягти цієї мети кілька простих правил:

  • Цікава тема. Починати необхідно з обмірковування ідеї. Чим цікавіше вона буде, тим більше приверне уваги. Тільки цей фактор може змусити людину дочитати статтю. При підборі варіантів, обов’язково загляньте на новинні портали, пошукайте що-небудь актуальне. Нічого не приходить в голову? Ось кілька ідей:
    • поділіться досвідом;
    • висловіть думку експерта;
    • розкажіть просто про складному;
    • об’єднайте теми.

    Перед тим як приступати до написання статті, бажано зібрати максимум інформації. Навіть якщо є професійні знання, не буде зайвим перевірити конкурентів.

    Можливо, ви щось забудете, та й взагалі зможете оцінити, кого вам треба обходити по позиціях (хоча про пошукової оптимізації ми зараз не говоримо).

  • Складання плану. Великі, якісні та цікаві статті складаються за чітким планом. Досвідчений копірайтер знає, що спочатку потрібно створити скелет матеріалу, розкидати підзаголовки, картинки та багато іншого. Пам’ятайте, що є перевірена роками структура:
    • вступна частина;
    • основний текст;
    • заключна частина.

    Самий простий план, але він працює і використовується всіма авторами (хоч і в трохи зміненій формі). Послідовність у тексті повинна бути обов’язково, це позначається і на читачів, яким зручніше вивчати матеріал.

  • Виправлення помилок. Дочитати статтю до кінця не захоче ніхто, якщо в ній буде занадто багато помилок. Зрозуміло, що не всі ми філологи, тому варто заручитися підтримкою.

    Сервіси для пошуку помилок в текстах допоможуть позбутися від недоліків. Також варто самому кілька разів прочитати матеріал, бажано вголос, щоб виправити помилки.

  • Унікальність. Ми говоримо про оптимізацію тексту саме для читачів, а не для пошукових систем, тому під словом «Унікальність» мається на увазі не машинна перевірка.

    Людям набагато важливіше сама ідея, всім хочеться свіжих ідей, думок, міркувань. Смислова складова тексту важлива, в інтернеті дуже багато откопированного контенту.

  • Форматування тексту. Якісний структурований текст з гарним оформленням змушує відвідувача почати його прочитання. Якщо ви хочете, щоб ваші статті дочитували до кінця, доведеться добре попрацювати при форматуванні, а для цього знадобляться ці рекомендації:
    • відмовтеся від використання заїжджених фраз і стоп слів (що таке стоп слова);
    • частіше розділіть текст на осмислені абзаци;
    • пропозиції краще робити короткими, оскільки збільшується швидкість читання;
    • позначати вступу, висновку і інші частини тексту не потрібно;
    • основна частина тексту розбивається на частини, вони позначаються підзаголовки;
    • якщо не придумали підзаголовки при створенні плану, додавайте їх після написання статті;
    • обов’язково включайте в матеріал перерахування, бажано нумерувати їх;
    • у вступі розкривайте основну суть, але залишайте інтригу;
    • текст повинен відповідати заголовку;
    • знижуйте воду в текстах, більше конкретики, цифр і прикладів;
    • виділяйте важливі частини статті.

    Щоб статті дочитывались до кінця, потрібно всіма силами полегшити читачеві вивчення матеріалу. Враховуйте, деякі люди пробегаются за текстами, дивляться тільки підзаголовки, списки, виділені елементи. Хоч і побіжно, але вони теж дочитують матеріали до ув’язнення.

  • Якісний заголовок. Статтю не те що не дочитають до кінця, до неї взагалі ніхто не перейде, якщо назва буде нецікавим, нудним або сірим. Для кожного тексту потрібно придумувати ефективні заголовки, знову ж таки дамо кілька рекомендацій:
    • краще використовувати прості і зрозумілі заголовки;
    • розтягувати назва не варто, але треба передати максимум інформації в ньому;
    • у заголовку краще не використовувати термінів і складних слів;
    • не намагайтеся привернути увагу знаками, КАПСОМ і іншими схожими способами;
    • використовуйте питання (як, навіщо, чому) на них добре клацають;
    • також багато уваги привертають нумеровані заголовки (5 способів, 10 рад).

    Подивіться, як підбираються назви на самих популярних сайтах (наприклад, на новинних порталах). Ніколи не копіюйте їх, будь-якими способами створюйте унікальні заголовки, серед них люди вибирають сайт з видачі.

    Стаття – як писати живі і цікаві статті, також допоможе вам створювати відмінні тексти.

    Скільки зараз блогерів намагається пробитися в ТОП і завоювати увагу, це мільйонна аудиторія. Щоб пробитися в товщі, потрібно вчитися створювати якісний контент. Намагайтеся писати статті так, щоб їх дочитували до кінця, мені це допомагає підвищувати конверсію.

    попередня стаття5 порад по залученню грошей
    наступна статтяЗаробіток на Sots-pro