До написання статей для власного блогу потрібно підходити з розумінням того, що відвідувачі ніколи не дійдуть до заключної частини, якщо їм щось не сподобається.
Виходячи з цього, вони проведуть мало часу на сайті, а про цільові дії взагалі доведеться забути (реєстрація, скачування, замовлення).
Як змусити відвідувача дочитати статтю до кінця? Потрібно написати якісний, інформативний, Зміст овний текст і красиво його оформити. Потрібно враховувати кожну дрібницю, а при створенні контенту пам’ятати, що в першу чергу, він складається для людей, а не для пошукових роботів.
Пишемо статтю, яку захочеться дочитати до кінця
Заінтригувати, затягнути і заманити читача не так просто, багато хто з них не планують витрачати багато часу на вивчення інформації. Тому, потрібно зробити все, лише б людині хотілося продовжити читання.
Допомагають досягти цієї мети кілька простих правил:
- поділіться досвідом;
- висловіть думку експерта;
- розкажіть просто про складному;
- об’єднайте теми.
Перед тим як приступати до написання статті, бажано зібрати максимум інформації. Навіть якщо є професійні знання, не буде зайвим перевірити конкурентів.
Можливо, ви щось забудете, та й взагалі зможете оцінити, кого вам треба обходити по позиціях (хоча про пошукової оптимізації ми зараз не говоримо).
- вступна частина;
- основний текст;
- заключна частина.
Самий простий план, але він працює і використовується всіма авторами (хоч і в трохи зміненій формі). Послідовність у тексті повинна бути обов’язково, це позначається і на читачів, яким зручніше вивчати матеріал.
Сервіси для пошуку помилок в текстах допоможуть позбутися від недоліків. Також варто самому кілька разів прочитати матеріал, бажано вголос, щоб виправити помилки.
Людям набагато важливіше сама ідея, всім хочеться свіжих ідей, думок, міркувань. Смислова складова тексту важлива, в інтернеті дуже багато откопированного контенту.
- відмовтеся від використання заїжджених фраз і стоп слів (що таке стоп слова);
- частіше розділіть текст на осмислені абзаци;
- пропозиції краще робити короткими, оскільки збільшується швидкість читання;
- позначати вступу, висновку і інші частини тексту не потрібно;
- основна частина тексту розбивається на частини, вони позначаються підзаголовки;
- якщо не придумали підзаголовки при створенні плану, додавайте їх після написання статті;
- обов’язково включайте в матеріал перерахування, бажано нумерувати їх;
- у вступі розкривайте основну суть, але залишайте інтригу;
- текст повинен відповідати заголовку;
- знижуйте воду в текстах, більше конкретики, цифр і прикладів;
- виділяйте важливі частини статті.
Щоб статті дочитывались до кінця, потрібно всіма силами полегшити читачеві вивчення матеріалу. Враховуйте, деякі люди пробегаются за текстами, дивляться тільки підзаголовки, списки, виділені елементи. Хоч і побіжно, але вони теж дочитують матеріали до ув’язнення.
- краще використовувати прості і зрозумілі заголовки;
- розтягувати назва не варто, але треба передати максимум інформації в ньому;
- у заголовку краще не використовувати термінів і складних слів;
- не намагайтеся привернути увагу знаками, КАПСОМ і іншими схожими способами;
- використовуйте питання (як, навіщо, чому) на них добре клацають;
- також багато уваги привертають нумеровані заголовки (5 способів, 10 рад).
Подивіться, як підбираються назви на самих популярних сайтах (наприклад, на новинних порталах). Ніколи не копіюйте їх, будь-якими способами створюйте унікальні заголовки, серед них люди вибирають сайт з видачі.
Стаття – як писати живі і цікаві статті, також допоможе вам створювати відмінні тексти.
Скільки зараз блогерів намагається пробитися в ТОП і завоювати увагу, це мільйонна аудиторія. Щоб пробитися в товщі, потрібно вчитися створювати якісний контент. Намагайтеся писати статті так, щоб їх дочитували до кінця, мені це допомагає підвищувати конверсію.