20 хитрощів для залучення передплатників у Twitter

Навряд чи є активні користувачі Твіттера, які не хотіли б зібрати велику кількість передплатників.


Під кожним постом з’являються сотні коментарів, ретвіти обчислюються тисячами і всі знають, наскільки хороший мікроблог ви ведете. Досягти всього цього не просто, навіть якщо є гроші.

Як залучити передплатників у Twitter? На більшості сайтів розповідається про накрутки, але толку від них мало.

Так, число фоловерів зростає, але ніякої активності вони не виявляють, тому включати накрутки можна тільки для того, щоб створити ілюзію популярності облікового запису. Спробуйте зробити це через VkTarget або SMMOK.

Набір фоловерів без накрутки

Є декілька хитрощів, які допомагають привернути увагу до свого микроблогу. Бажаючих просунутися в цій соціальній мережі стає все більше, тому доведеться врахувати кожну дрібницю:

  • Для початку варто заповнити свій профіль правильно. Краще встановити реальну фотографію, де видно ваше обличчя на аватарку. Також рекомендується заповнити інформацію про себе, обов’язково вказавши інтереси.
  • Власники компаній часто ставлять на аватарку фірмові логотипи. Іноді це добре працює на бренд, але такі мікроблоги нерідко сприймаються як спам акаунти. Буде краще, якщо на аватарці буде представник компанії.
  • Головне правило набору передплатників у Твіттер – це публікація цікавих постів. Чим краще будуть твіти, тим швидше ви помітите приріст фоловерів. Придумуйте щось, що змусить людей «розкинути мізками».
  • Не звужуйте тематику постів, краще їх урізноманітнити. Наприклад, публікуючи свої думки, можна брати цитати відомих людей, якісь цікаві новини, свіжі відеоролики і багато іншого.
  • Не бійтеся вдарити в бруд обличчям, сміливо розміщуйте свої думки і якісь моменти особистого життя. Практика показала, що це подобається людям, і вони охоче підписуються на подібні мікроблоги.
  • Придумувати щось постійно буде складно, тому шукайте цікаве в інтернеті та діліться посиланнями. Найголовніше, щоб посилання вели на якісні сайти реально корисним вмістом.
  • Пам’ятайте, що розваги у соціальних мережах теж підвищують інтерес, тому будь-яку інформацію варто розбавити тематичними жартами.

    Якщо ви працюєте відразу з «пачкою» мікроблогів, вам знадобиться Twidium Keeper для роботи з Twitter акаунтами.

  • Якщо вже ви вирішили стати популярним, то будьте люб’язні, щодня виділяти час на публікації. Нікому не хочеться бути підписаним на мовчунів, але і додавати всякий непотріб на сторінку не варто.
  • Перед тим, як відправити пост на публікацію, переконайтеся, що ви вибрали правильний час. Краще всього вибирати вечірній час цільової аудиторії, за статистикою спостерігається підвищена активність.
  • В продовження двох попередніх рад, варто додати, що і велика кількість твітів може стати проблемою. Засмічуючи стрічку передплатників, нічого гарного ви не досягнете, знайте міру.
  • Повідомлення побачать багато користувачів, якщо ви встановите до них хештегі. Шукайте найбільш популярні з них і пам’ятайте, що велика кількість тегів теж виглядає не естетично. Пари хэштегов до твіти цілком достатньо.
  • Взаємні передплати працюють в Twitter, але про це багато сперечаються професіонали. На цю тему ми написали окрему статтю «Фоловінг, наскільки він ефективний». Спосіб робочий, але застосовувати його потрібно грамотно.
  • Рекламуйте свій мікроблог при кожній можливості. Додайте посилання «Підпишись на мене в Twitter» на власних сайтах, шпальтах соц. мереж або навіть підпису на електронній пошті.
  • Привертайте увагу відомих твіттерян і зірок. Якщо вони підпишуться на ваш мікроблог, це підвищить популярність. Використовуйте їх імена в хэштегах, надсилати повідомлення і так далі.

    Добре розкручений мікроблог здатний приносити непогані гроші, детальніше про це у статті про Заробіток на Twitter.

  • Займаючись массфоловингом, не використовуйте перші-ліпші профілі. Шукайте однодумців, людей зі схожими інтересами. Також використовуйте їх списки фоловерів.
  • Якщо вдасться змусити передплатників робити ретвіти, охоплення ваших постів різко збільшиться. Зробити це не просто, але можна додавати щось типу «будь Ласка ретвіт» в кінці запису.
  • Спостерігаючи в стрічці який-небудь популярний твіт, обов’язково його процитуйте. Незважаючи на те, що це буде ретвіт, ви обов’язково отримаєте коментарі і підвищену активність.
  • Далеко не кожен твіттерянін підписується у відповідь, тому доведеться відстежувати таких користувачів і видаляти. Якщо цього не робити, ви швидко наберете ліміт підписок і доведеться чекати, поки у вас набереться багато фоловерів.
  • Повністю виключіть автоматизацію ведення мікроблогу. По-перше, з-за збоїв можуть з’явитися незрозумілі твіти, що спричинить відписки. По-друге, за це можуть заблокувати профіль.
  • Стати популярним в Твіттері буде не просто, на це йде дуже багато часу. Тим не менш, це краще будь накрутки і зусилля витрачаються не марно, адже в майбутньому таку площадку можна монетизувати точно також як і звичайний сайт.

    На закінчення хотілося б ще порадити завести хоча б 2-3 основних профілю, від блокувань ніхто не застрахований, тому краще перестрахуватися.

    попередня статтяЗаробіток на бинарах, що це і як почати без вкладень?
    наступна статтяВиди бонусів від двійкові параметри брокерів