Оригінальність продає сторінки

Маркетинг і реклама, якої змушений займатися кожен підприємець, є складною нішею діяльності. Далеко не кожен новачок відкриває проект в інтернеті, попередньо приступає до навчання, найчастіше початківці воліють використовувати праці тих, хто вже чогось досяг.

Яскравий приклад цьому – скопійовані багаторазово рекламні тексти, якими продовжують наповнюватися продають сторінки. Чого не вистачає на багатьох посадочних сторінках? Оригінальність та ексклюзивність. У деяких випадках тексти взагалі скопійовано повністю, і в них змінюється лише назва продукту або компанії.

Відмовтеся від шаблонних пропозицій

Оригінальність продає сторінки дуже важлива, адже люди, зацікавлені у вашій пропозиції, вже могли шукати інформацію про такі товари і послуги, а якщо вони будуть спостерігати ідентичну інформацію, навряд чи у них складеться позитивне враження про вас.

Спробуйте при складанні продає сторінки відмовитися від «заїжджених» виразів типу:

  • ми вирішимо вашу проблему;
  • почніть зараз, інакше потім буде пізно;
  • ми діятиме на взаємовигідних умовах.
  • великий асортимент – низькі ціни;
  • спеціальна пропозиція;
  • тисячі задоволених клієнтів;
  • заощаджуйте прямо зараз.

Звичайно, багато хто буде сперечатися, що це фрази, які вже підтвердили свою ефективність і їх не варто виключати з продають сторінок, але вони вже настільки всім набридли, що спостерігаючи тексти, наповнені шаблонними висловами, багато клієнтів можуть вважати вас одним з тих розумників», який лише намагається заробити, а не подбати про них.

Якщо не використовувати вже перевірені фрази, то чим наповнювати тексти? Включайте свою голову і починайте генерувати нові варіанти виразів. Суть ви можете залишити одну, але слова краще буде замінити. Адже людині не настільки важливо, якими словами написано, найголовніше донести до нього саму суть.

Що стосується слів привертають увагу типу «Безкоштовно», то їх все ж можна використовувати, так як вони дійсно допомагають захопити увагу і змусити потенційного клієнта ознайомитися з інформацією.

На створення грамотних рекламних текстів йде досить багато часу навіть у професіоналів. Щоб навчитися наповнювати продають сторінки, належить вивчити величезну кількість інформації і постійно практикувати знання, порівнюючи результати роботи.