Популяризація спільноти Вконтакте як спосіб підвищення ефективності її монетизації

Зміст

  • Розкрутка групи Вконтакте
    • 1. Залучення SMM-агентства
    • 2. Самостійне просування Вконтакте
    • 3. Безкоштовна розкрутка на біржах
  • Підсумок

Протягом останніх десяти років глобальна мережа активно розвивалася, а разом з тим розвивалася сфера соціальної взаємодії між інтернет-користувачами.


Ще зовсім недавно з’являлися перші інтернет-месенджери, за допомогою яких можна було спілкуватися зі своїми товаришами. Сьогодні ж на їх зміну прийшли розвинені соціальні мережі, у складі функцій яких є безліч можливостей для спілкування, ведення бізнесу і поширення інформації.

На сьогоднішній день поняття заробітку в інтернеті тісно пов’язане з використанням соціальних мереж. Щорічно розробники подібних сайтів підносять своїм користувачам нові можливості, які дозволяють, досить часто, розширити кругозір в області інтернет-заробітку. Таким чином, сьогодні заробити гроші на соціальних мережах може абсолютно будь-яка людина при наявності належного бажання.

Досить популярним способом заробітку в інтернеті стала монетизація своїх спільнот. Спільноти або групи для спілкування можна створювати кожному пересічному користувачеві будь-якої соціальної мережі.

Однак найбільшу популярність здобув заробіток Вконтакте, що досить просто зрозуміти, адже щоденна відвідуваність даної інтернет-майданчика в кілька разів перевищує показники конкуруючих сторін.

Соціальна мережа Вконтакте має багатий набір опцій для управління спільнотою, а також має в своєму складі кілька розділів для ефективної монетизації групи. Способів монетизації спільноти можна виділити чимало, кожен користувач може підібрати найбільш підходящий метод особисто для себе (від продажу реклами до продажу реальних товарів).

Розкрутка групи Вконтакте

Темою сьогоднішньої статті буде не заробіток в інтернеті з використанням групи Вконтакте. Напевно багато хто знає, що основним рушійним чинником, що впливає на можливість заробляти гроші на співтоваристві Вконтакте, є чисельність аудиторії. Все так і є – чим більше кількість учасників групи, тим вище її популярність і потенціал до монетизації.

Таким чином, можна стверджувати, що популяризація групи Вконтакті є однією з найважливіших завдань для досягнення мети такого способу заробітку в інтернеті. Саме про це ми сьогодні і поговоримо, розкривши інформацію про найбільш часто використовуються методи розкрутки Вконтакте.

На сьогоднішній день можна виділити три основних способи просування Вконтакте, які використовують користувачі для залучення нових учасників в свої спільноти. Виділяти який-небудь з них ми не станемо, оскільки ефективність їх використання в повній мірі відповідає кількості фінансових і трудових витрат. Отже, давайте розглянемо ці методи більш детально.

1. Залучення SMM-агентства

Самим простим і дієвим методом для розкрутки групи Вконтакті є використання послуг агентства просування. Жодних надприродних завдань такі люди не виконують для досягнення мети популяризації спільноти, а їх ключовий фактор успіху полягає в систематичності дій і великому досвіді роботи.

Само собою, послуги SMM-агентств платні, а в деяких випадках складають круглу суму. Однак, незважаючи на це, даний спосіб розкрутки Вконтакте є найбільш підходящим для тих користувачів, у яких немає часу на самостійний розвиток групи.

Отже, яким чином такі агентства залучають нових користувачів в ряди учасників спільноти? Методів їх роботи досить багато, але всі вони, як правило, прив’язані до своїх цінових тарифами. Таким чином, для залучення максимально можливої кількості способів просування доведеться витратитися на придбання самого дорогого тарифного плану агентства.

Розбиратися в цих тарифах ми не станемо, а просто перерахуємо всі можливі методи роботи SMM-агентств:

  • Створення та налаштування сторінки спільноти «з нуля»;
  • Розміщення тематичної інформації у співтоваристві;
  • Проведення аналітичної роботи по охопленню записів;
  • Проведення конкурсів та розіграшів;
  • Розміщення таргетованої реклами Вконтакте;
  • Соціальне взаємодія з передплатниками співтовариства;
  • Модерація записів і коментарів співтовариства;
  • Робота з графічним оформленням співтовариства.

Як можна зрозуміти, роботи по розкрутці співтовариства тут досить багато, а середні ціни на такі послуги варіюються в діапазоні від 5 до 10 тисяч рублів. Разом з тим менеджери просування обіцяють досить непогані показники приросту користувачів – від 20 до 40 чоловік в день.

Підводячи невеликий підсумок, давайте перерахуємо основні переваги та недоліки такого способу розкрутки групи.

Переваги:

  • Висока якість роботи по просуванню;
  • Систематичним підхід до розміщення публікацій;
  • Гарантія виконання оплачених послуг.

Недоліки:

  • Висока вартість послуг.

Ось такі позитивні та негативні якості можна виділити, говорячи про просування Вконтакте за допомогою SMM-агентств.

Виходячи з наведеної інформації, слід сказати, що даний метод відмінно підійде адміністраторам груп, у яких немає великої кількості вільного часу для розвитку своєї спільноти, як і немає фінансових проблем в плані оплати роботи стороннього фахівця.

2. Самостійне просування Вконтакте

Другим способом для розкрутки групи є використання своїх сил. Під цим поняттям зовсім не варто розуміти повноцінну занятность однієї людини всіма типами завдань.

Багато адміністратори успішно займаються розкручуванням своєї групи самостійно, залучаючи з боку лише модераторів і художників. Отже, давайте розбиратися – яких завдань буде достатньо в даному випадку для розкрутки Вконтакте.

Звичайно, для досягнення хороших і наочних результатів варто дотримуватися плану SMM-агентств. Всі необхідні роботи, спрямовані на досягнення поставленої мети, ми вже розписали в першому пункті.

Але чи можна обійтися меншими витратами і зберегти близькі результати? Звичайно можна! Адже далеко не всі дії, про які ми говорили, приносять велику частку успіху.

Основними завданнями для просування спільноти Вконтате є:

  • Розміщення цікавих записів у відповідності з тематикою групи;
  • Аналіз охоплення записів і формування системи розміщення публікацій;
  • Модерація записів та коментарів учасників;
  • Розробка графічного оформлення групи;
  • Проведення акцій та конкурсів.

Саме цей перелік завдань варто завжди тримати в голові будь-якого адміністратора спільноти. Представлені завдання надають максимальний ефект на популяризацію групи Вконтакте, а для досягнення кращого результату необхідно використовувати їх всі разом.

Як можна здогадатися, при такому наборі опцій сума фінансових витрат на просування різко знижується, однак збільшуються витрати часу. Давайте перелічимо плюси і мінуси такого способу розкрутки.

Плюси:

  • Незначні фінансові витрати;
  • Висока ефективність робіт;
  • Максимальний контроль над робочим процесом.

Недоліки:

  • Високі витрати часу;
  • Можливі розбіжності з контрагентами.

Виходячи з представлених мінусів і плюсів, можна зробити висновок про те, що такий метод просування підійде для активних інтернет-користувачів, що мають велику кількість вільного часу. Такий підхід використовується найбільш часто Вконтакті, а робоча група співтовариства, як правило, складається з адміністратора, модератора і арт-менеджера.

3. Безкоштовна розкрутка на біржах

Заключним і найменш ефективним способом для розкрутки групи Вконтакті є просування на біржах лайків. Такий метод кардинально відрізняється від перших двох, але все ж має деяку популярність серед користувачів.

Суть просування Вконтакте через такі біржі полягає в накрутці учасників і соціальних дій (лайків, коментарів, репостов). Біржі лайків, в більшості випадків, є повністю безкоштовними для використання, а їх принцип функціонування побудований на процесі взаємообміну (я тобі – ти мені).

Сервісів, які пропонують безкоштовну розкрутку Вконтакте, можна знайти чимало, але всі вони мають схожий метод роботи. Після реєстрації облікового запису в такому проекті користувач отримує стартовий набір балів, які може відразу витратити на розкрутку співтовариства або персональної сторінки.

Бали можна заробити аналогічним чином підписатися на сторінку іншого користувача, зробити репост, поставити лайк, залишити коментар. Можна отримати лайки і платним шляхом, однак у цій статті ми розглядаємо суто безкоштовне просування.

На перший погляд, такі сервіси для накрутки учасників повинні приносити істотну користь, але на практиці справа йде трохи іншим чином.

Справа в тому, що подібні методи просування є забороненими Вконтакте, тобто їх можна віднести до «чорних» методів розкрутки. У зв’язку з цим, адміністрація Вконтакте веде активну боротьбу з користувачами та адміністраторами, використовують такі методи популяризації.

Виходячи з інформації вище, можна виділити ряд позитивних і негативних якостей розкрутки групи через біржі лайків.

Ось кілька таких сервісів:

  • Smofast
  • Snebes
  • Vktarget

Позитивні сторони:

  • Повністю безкоштовне просування;
  • Низькі витрати часу на популяризацію.

Негативні сторони:

  • Високі ризики блокування співтовариства;
  • Великий відсоток заблокованих користувачів серед передплатників.

Як бачите, метод безкоштовного просування не відрізняється безпекою і надійністю, а це означає, що використовувати даний підхід до розкручування групи варто з розумінням дозволених меж.

Справа в тому, що користувачі, що використовують таку накрутку тривалий час без обмежень, сильно притягують тим самим увагу адміністраторів соціальної мережі до своєї сторінки або спільноти. Таким чином, можна зробити висновок про те, що використовувати просування Вконтакте через біржі лайків можна, але варто чітко обмежувати денні норми приросту нових учасників, лайків і репостов.

Підсумок

У представленій статті ми розглянули три підходи до популяризації своєї групи Вконтакте. Будь-який з них має право на використання, але ефективність кожного проявляється в різному напрямку.

Сьогодні заробіток Вконтакте є одним з найпопулярніших способів інтернет-роботи, він доступний абсолютно будь-якому користувачеві, а для його вдалого розвитку не обов’язково володіти великими фінансовими запасами. Цю думку ми і хотіли донести сьогодні в тексті даної статті – заробити гроші шляхом монетизації спільноти Вконтакте можна дуже просто, якщо правильно підібрати метод популяризації свого майданчика.