Регіональність в Google

Практично всі вважають російські аналоги проектів сирими і недостатньо продуманими.


Аналогічно і в плані з Яндексом, адже є люди, які шукають інформацію тільки в світовому пошуковику, вважаючи його алгоритми пріоритетними. Однак є багато факторів, за якими ці сервіси можна порівняти.

Регіональність в Google – одна з причин, по якій іноді варто віддати перевагу російському гігантові пошуку.

Справа в тому, що Гугл не надає вебмайстрам можливості вказати регіон сайту (у Яндекса є такий інструмент). Це створює деякі проблеми при пошуку, коли видається невірна інформація.

Як Google визначає регіональність сайту?

Уявіть, що ви живете в Білорусі, набираєте «Доставка піци», а на перших рядках видачі російські сайти.

Очевидно, вони не відповідають запитом, тому доводиться використовувати більш довгі форми запитів. В Яндексі це набагато зручніше, так як там можна вказати свій регіон у налаштуваннях пошуку (як змінити пошук).

Подібні курйози трапляються нерідко, особливо всередині країн. Чому це відбувається? Тому що Google не пропонує вказати регіон користувача або сайту, він враховує його по різним чинникам:

  • IP адреса – він перевіряється як у серверів сайтів, так і у користувачів пошуковика. Нерідко буває, що IP помилково прив’язаний до іншого регіону, а сервер може знаходитися в іншій країні.
  • Контактні дані – це фактор для визначення регіональності сайту. На сторінках ресурсу представляються номери телефонів, адреси, навіть валюти, за яким визначається регіон майданчики.
  • Місце розташування – його стало набагато простіше відслідковувати після того, як з’явилися мобільні пристрої. За допомогою GPS і Android вдається зрозуміти, де саме знаходиться людина.
  • Доменна зона – вона за замовчуванням вказує пошуковій системі, для якої країни створений сайт. Але це тільки у випадку зон типу .ru. Коли використовується .com або .org, краще в Google Console вказати географічні параметри:
  • Бізнес Гугл – додаткова можливість власникам комерційних сайтів, прив’язати регіон. Додайте компанію business.google.com, там потрібне проходження верифікації.
  • По багатьом параметрам Google попереду Яндекса, але якщо там користувачі спокійно зможуть вибрати потрібний регіон і повністю виключаються помилки, то в Гуглі вони відбуваються часто. До того ж, іноді потрібно провести пошук межами свого регіону, а якщо він визначається автоматично, то зробити це не так зручно.

    А ви знаєте, як поліпшити позиції в Google? Потрібно враховувати особливості вибраного пошукача при оптимізації сайту.

    Багато розповідати про регіональність в Google не вийде, так як її просто немає. Гігант пошуку вирішив, що краще визначати місце розташування людей і, спираючись на різні дані, визначати географію сайту. У цьому є свої плюси, але ручний вибір регіону все ж кращий.

    попередня статтяЧому онлайн бізнесмени здаються?
    наступна статтяСтавки на кіберспорт