DAGMAR модель рекламного впливу


Хоч більшість сучасних рекламників і стверджує, що вони не користуються готовими моделями, так чи інакше це відбувається, так чому б у них не розібратися тоді.

Рекламна модель DAGMAR була придумана в 1961 році в Америці. Вона побудована на кількох етапах і передбачає збір інформації по кожному з них, щоб маркетологу було зручно вносити зміни не на всю модель, а тільки в її складові. Сьогодні ми розберемо структуру цієї моделі і пояснимо, як їй скористатися.

DAGMAR модель рекламного впливу

Практика показує, що найчастіше використовується модель AIDA. Про неї ми згадували в статті про текст, що продає. З її ефективністю не посперечаєшся, навіть професіонали застосовують цю методику, але завжди потрібно відкривати для себе щось нове.

Підхід DAGMAR рекламщики дізналися з книги «Визначення рекламних цілей для виміряних результатів реклами». Можливість оцінки результатів на кожному етапі вразила багатьох рекламників, тому модель отримала величезну популярність.

Автор цього підходу впевнений, що підготовка клієнта до продажу повинна проводитися за цим етапам:

  • Спочатку необхідно представити бренд (бажано, щоб він був упізнаваним).
  • Потім цільову аудиторію необхідно переконати, що товар якісний.
  • Далі виконується психологічне ставлення до купівлі.
  • У підсумку укладається угода з покупцем.

Все дуже просто і легко застосовується на практиці. Щоб протестувати цю модель рекламного впливу, спробуйте застосувати її, зробивши кілька сторінок на сайті.

Кожна з них створена для певної мети, тобто на першій представлена інформація про марку, потім сторінка з підтвердженням якості. На третій сторінці можна використовувати сторителлинг або будь-який інший трюк маркетингу. Остання сторінка потрібна для замовлення товару.

За рахунок створення декількох сторінок, з’явиться можливість відстежувати результати на кожному етапі. Зібравши статистику, легко зрозуміти, що необхідно змінити і на який зі сторінок покупець передумує скористатися пропозицією.

Деякі фахівці вважають, що модель DAGMAR недостатньо продумана і якісна.

Вони виділяють ряд негативних моментів при її застосуванні:

  • складність визначення результатів;
  • труднощі при реалізації рекламної моделі;
  • різні шуми і неточні показання;
  • не підходить для деяких товарів (наприклад, товари повсякденного застосування).

У будь-якому випадку, більше 50 років модель DAGMAR не втрачає актуальності і про неї часто розповідають навіть великі ресурси. Рекламістам потрібно бути у всеозброєнні, конкуренція в інтернеті занадто висока.

Дізнайтеся, з чого починається ефективна реклама. Проводите найпотужніші рекламні компанії.

Пропускаючи хоча б один з етапів DAGMAR, ефективність моделі відразу ж втрачається. Згідно думку її автора, клієнтів потрібно зацікавити брендом і переконати в якості, а вже потім розташовувати до купівлі. За логікою, це дійсно правильний підхід, а застосовувати його чи ні, вирішувати вам.

попередня статтяНічим платити кредит, що робити?
наступна статтяРеєстрація гаманця Dogecoin