Розвиток електронної комерції

Зміст

  • Етапи розвитку електронної комерції
    • Розвиток систем електронної комерції
    • Де саме динамічний розвиток електронної комерції?
      • Перспективи розвитку електронної комерції

Кілька десятків років тому люди навіть не уявляли, що можна буде йти по вулиці і з мобільного пристрою переводити гроші в різних напрямках.

Сучасні технології істотно розширили наші можливості, при цьому вчені продовжують створювати все більш цікаві інструменти, впроваджуючи їх у повсякденне життя.

Розвиток електронної комерції припало на 70-і роки, але повномасштабний поштовх стався лише в 90х, так як саме тоді інтернет почав поширюватися по всій земній кулі.

Історія електронної комерції починалася з банківських карт, але тепер вона переросла в більш широку сферу.

Етапи розвитку електронної комерції

На даний момент, сфера E-commerce є одним з найкращих напрямків для відкриття бізнесу.

Майже кожен місяць з’являються новини, що відносяться до віртуальних грошей. Це не дивно, людство по достоїнству оцінило дану технологію і тепер не уявляє життя без віртуальних гаманців і банківських карт.

Фахівці виділяють різні етапи розвитку E-commerce. Одні поділяють їх по тому, коли почали з’являтися нові типи рахунків, інші посилаються на кількість з’являються видів віртуальної валюти.

Навряд чи хтось буде сперечатися, що електронна комерція розвивалася разом з інтернетом, а тут виділяється кілька серйозних етапів:

  • Початковий – коли тільки розроблялася глобальна мережа і з’являлися перші системи грошових переказів. Він проходив до 90х років, був тривалим. Технології поліпшувалися і разом з цим, підвищувався інтерес до віртуальних грошей.
  • Пошуковий – на початку 90х років з’явилися пошукові системи, і люди зі всього світу почали активно підключатися до глобальної павутини. Зовсім скоро з’явилися різні сервіси і з’явилася можливість легко заробляти на своїх сайтах.
  • Соціальний – етап, на якому почали з’являтися соціальні мережі. У 2004-2006 році справжній прорив створили ці сайти та під них почали створюватися додаткові сервіси. Вони із самого початку мали відношення до E-commerce, але тільки в останні кілька років стали впроваджуватися ці технології щільно.
  • Мобільний – розпочався не так давно, з появою смартфонів і планшетів. З допомогою таких пристроїв, люди отримали кишенькові комп’ютери, що дозволило їм виходити в мережу з будь-якої точки світу і управляти рахунками.
  • На кожному етапі відзначався підвищений приріст аудиторії інтернету. Разом із цим зростала і кількість користувачів електронної комерції. Переходи на сайти з мобільних пристроїв ростуть в геометричній прогресії, тому останній етап вважається найбільш динамічним.

    Розвиток систем електронної комерції

    Доступність інтернету сильно позначається на розвиток E-commerce. Зокрема, це позначається на торгівлі через інтернет. Якщо в 2010 році обсяг віртуальних грошей у сфері інтернет-торгівлі становив не більше 600 млрд. доларів, то у 2015 цифра перевалила за 950 мільярдів.

    Багато людей вважають, що інтернет вже перейшов у стадію кінцевого розвитку, але за даними на 2015 рік, трохи менше 40% населення землі користується всесвітньою павутиною. Це говорить про те, що ще далеко не всі відчули переваги даної технології та електронної комерції.

    Більш того, далеко не всі люди знають, що можна легко заробляти в інтернеті, використовуючи такі сайти як Qcomment або Forumok.

    З появою соціальних мереж, електронна комерція теж стала активно розвиватися. Бізнесмени почали користуватися цими сайтами для просування своїх товарів та послуг. Також, багато, практично зі старту почали займатися створенням майданчиків для їх подальшої монетизації.

    Де саме динамічний розвиток електронної комерції?

    Порівнюючи динаміку останніх декількох років, стає зрозуміло, що максимально швидко розвивається ця технологія в Китаї.

    Також підвищені показники відзначені в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні. У 2012 році там було відзначено зростання на 33%, а в 2013 на 30%. Велика частка припадає на Індонезію та Індію.

    Сполучені штати також показують високу динаміку розвитку, за рахунок латинської Америки. У Бразилії поки інтернет-магазинами користується близько 40% населення.

    У Колумбії їх кількість зросла до 60%. На близькому сході показники теж поступово збільшуються, але поки в Єгипті роблять покупки через віртуальні магазини лише близько 20% населення.

    Східна Європа йде набагато швидше в плані розвитку електронної комерції, ніж західна Європа. Але це не означає, що вони відстають, просто там динаміка зараз значно вище.

    За різними даними, в Росії обсяги електронної торгівлі в найближчі роки повинні збільшитися на 10%-15%, а в Україні в півтора рази.

    Перспективи розвитку електронної комерції

    Можете не сумніватися, що цей напрямок буде продовжувати розширюватися. З віртуальними грошима вже виробляється величезна кількість операцій, а розробники роблять все, щоб зробити безготівкові розрахунки безпечними. Природно, це позначається на обсягах, адже люди розуміють, наскільки це зручно.

    Багато в чому позначається розвиток мобільних технологій, адже зберігати всі дані на телефоні набагато зручніше. З мобільних пристроїв користувачі все частіше щось купують в мережі, так як це можливість заощадити час і гроші, а також доступ до великого асортименту товарів.

    Конкуренція серед розробників різних технологій, пов’язаних з електронною комерцією, змушує їх вигадувати щось нове постійно.

    На загальний розвиток це впливає позитивно і, якщо ви уважно слідкуйте за цим ринком, то повинні помітити, наскільки часто закриваються компанії, що працюють за застарілими технологіями.

    Якщо ви ще не користуєтеся платіжними системами інтернету, вам варто подивитися 15 плюсів використання віртуальних грошей.

    Для кожного з нас розвиток електронної комерції є позитивним моментом в житті. Хто знає, може бути ще через кілька років, не доведеться тягати з собою гаманець, ні банківську карту, ні навіть мобільний пристрій.

    попередня статтяEpic Birds — грай і виводив гроші
    наступна статтяЯк знайти рекламодавця?