Що таке показники ефективності KPI?

Зміст

  • Ключові показники KPI
    • Які KPI потрібно використовувати SEO?

Будь-яка робота повинна правильно оцінюватися. Початківці вебмастера часто не користуються готовими інструментами і не хочуть вчитися, а дати оцінку можна всьому, в тому числі і ефективності просування сайту.


Без серйозного запасу знань перевірити, наскільки добре потрудився оптимізатор або компанія неможливо.

Що таке показники ефективності KPI? Це отримані дані статистики, за якими вимірюються результати проведеної SEO компанії.

Контроль повинен бути скрізь, очікувані результати потрібно досягати. Крім цього, за KPI необхідно стежити, щоб швидко зреагувати, якщо щось піде не так.

Ключові показники KPI

Займаючись будь-якою роботою, необхідно стежити за тим, яких результатів вдалося досягти. Це допомагає визначити сильні сторони обраних стратегій, а також уточнити важливі фактори.

Навіть якщо сам продвигаешь ресурс, в статистику потрібно заглядати як можна частіше. Буває, що стратегію доводиться міняти на ходу.

Дізнайтеся, де знайти SEO фахівця, який зможе надавати метрики і виконувати роботу якісно.

Перевірка роботи оптимізатора або виконаних дій своїми руками проводиться по різних метрик.

Ось кілька важливих показників ефективності (KPI):

  • відсотковий приріст трафіку;
  • зростання згадувань бренду;
  • расшаріваніє в соціальних мережах;
  • обсяг посилальної маси;
  • кількість підписок на Email розсилку;
  • зміна позицій в пошуковій видачі;
  • збільшення кількості сторінок сайту;
  • відсотковий приріст конверсії трафіку.

Використовуючи статистику з різних сервісів (наприклад, з Liveinternet) можна зняти показники і оцінити, наскільки ефективною була SEO компанія.

На жаль, багато оптимізаторів недостатньо грамотно виконують свої обов’язки, а їх клієнти просто не здатні реально оцінити виконану роботу.

Які KPI потрібно використовувати SEO?

Бажаючи досягти якогось результату, необхідно ставити перед собою чіткі цілі. З допомогою KPI бізнесмени оцінюють проведені роботи.

Наприклад, відстежуючи дії потенційного клієнта на сайті, можна визначити, на якому етапі у нього виникли проблеми і з якої сторінки, він вирішив закрити вкладку. Після цього, необхідно з’ясувати причини і спробувати все виправити.

Серйозні системи просування сайтів завжди спираються на KPI. За допомогою даних показників, вони показують клієнтові, що робота ведеться і все йде за наміченим планом.

Крім цього, професіонали стежать за статистикою, щоб вносити правки в стратегію просування (якщо це потрібно).

Сервіси статистики (такі як Google Analytics) всім своїм корисним функціоналом легко вводять новачків в ступор.

Замовляючи просування у професіоналів, клієнти просто не можуть розібратися в різних даних, графіках та іншої інформації. Саме тому, використовується KPI, як ідеальний варіант для оцінки.

Ніхто з новачків не зможе грамотно оцінити роботу SEO фахівця, на цьому наживаються шахраї. Тому важливо навчитися знімати позиції, стежити за різними показниками, користуватися сервісами статистики і так далі.

Показники порівнюються не тільки до і після проведення робіт. Нерідко зіставляють їх зі статистикою сайтів конкурентів. У цьому допомагають 15 сервісів для вивчення конкурентів.

Коли нічого не розумієш в SEO, але дуже хочеться просунути свій сайт, краще звернутися за допомогою до досвідчених фахівців.

Щоб не розчаруватися співпрацею, а також бути впевненим, що гроші витрачені не даремно, використовуйте KPI. Показники ефективності використовуються і в інших нішах, кожним професіоналом.