Як правильно вписувати ключові слова?

Якщо запитати будь-якого досвідченого копірайтера, оптимізатора або власника сайту, що таке оптимізовані статті, то практично кожен з них скаже, що це текст, який містить ключові слова. Звичайно, наявність ключів в статті, це не єдиний показник оптимізації, але один з найбільш важливих.

Крім того, що при складанні кожної статті потрібно додавати певні запити, їх необхідно грамотно вписувати в контент. Якщо не якісно встановити ключові слова, пошукові системи можуть вважати це чорним SEO, а це негативно позначиться на просуванні. Саме тому, кожен автор статей повинен знати, як правильно вписувати ключові слова.

Тонкощі установки ключів в текст

  • Почнемо з того, що ключові слова краще не вказувати у першому абзаці тексту. Оптимальне положення запитів – від середини тексту і нижче.
  • Обов’язково виділяйте додаються ключі, різними способами форматування (жирний, підкреслений тощо).
  • Встановлюйте ключові слова у заголовках і підзаголовках. Щоб вони не часто повторювалися, розбавляйте їх (вставляйте між ними слова, використовуйте множина тощо).
  • В тексті обов’язково повинні бути прямі входження, тобто ключове слово без змін.
  • При установці ключа, необхідно підтримувати смислову складову, тобто грамотно встановлювати запит, щоб читач не відчував труднощів при вивченні інформації.
  • Встановлювати ключові слова потрібно статті, які тематично підходять під них.
  • Також одне з важливих правил встановлення ключових слів – це підтримка їх щільності. Якщо задати дуже маленький відсоток ключевіков, то стаття буде не досить релевантної. Якщо навпаки додати занадто багато запитів, це буде переспамом і за це пошуковики можуть накласти штрафи.

    Оптимальна концентрація ключів – 2-7% від загальної кількості слів. Вибирати це значення потрібно в залежності від загальної кількості слів, чим воно більше, тим вище повинен бути відсоток.

    Наприклад, якщо ви складаєте текст до 100 слів (наприклад, опис товару), то 2-3% концентрації буде цілком достатньо. Якщо ж текст розтягується на 400-600 слів, то концентрацію можна збільшити і до 7%.

    Розрахувати відсоток концентрації дуже просто, при установці в 2%, ви встановлюєте 2 ключа на кожну сотню слів. Якщо ви працюєте копірайтером, то вам обов’язково доведеться стикатися з замовниками, які не коректно вказують рівень концентрації.

    Перед тим як виконувати замовлення на щільність понад 7%, обов’язково обговоріть цей момент. Деякі замовники навмисно завищують даний показник, сперечатися не треба, виконуйте роботу, за яку вам платять.

    ВАЖЛИВО: При підрахунку кількості слів, не потрібно враховувати стоп-слова. За допомогою програми Textus Pro можна вирахувати кількість слів без прийменників спілок і т. д.

    Намагайтеся як можна якісніше вписувати ключові слова у тексти і обов’язково враховуйте кожну рекомендацію, представлену в цій статті. Неважливо для чого ви пишете статті, якісно вписані ключі позитивно оціняться як пошуковими системами, так і замовниками.

    попередня статтяЗаробіток на дорвеях
    наступна статтяЯрмарок рефералів на Seosprint