Якщо запитати будь-якого досвідченого копірайтера, оптимізатора або власника сайту, що таке оптимізовані статті, то практично кожен з них скаже, що це текст, який містить ключові слова. Звичайно, наявність ключів в статті, це не єдиний показник оптимізації, але один з найбільш важливих.
Крім того, що при складанні кожної статті потрібно додавати певні запити, їх необхідно грамотно вписувати в контент. Якщо не якісно встановити ключові слова, пошукові системи можуть вважати це чорним SEO, а це негативно позначиться на просуванні. Саме тому, кожен автор статей повинен знати, як правильно вписувати ключові слова.
Тонкощі установки ключів в текст
Також одне з важливих правил встановлення ключових слів – це підтримка їх щільності. Якщо задати дуже маленький відсоток ключевіков, то стаття буде не досить релевантної. Якщо навпаки додати занадто багато запитів, це буде переспамом і за це пошуковики можуть накласти штрафи.
Оптимальна концентрація ключів – 2-7% від загальної кількості слів. Вибирати це значення потрібно в залежності від загальної кількості слів, чим воно більше, тим вище повинен бути відсоток.
Наприклад, якщо ви складаєте текст до 100 слів (наприклад, опис товару), то 2-3% концентрації буде цілком достатньо. Якщо ж текст розтягується на 400-600 слів, то концентрацію можна збільшити і до 7%.
Розрахувати відсоток концентрації дуже просто, при установці в 2%, ви встановлюєте 2 ключа на кожну сотню слів. Якщо ви працюєте копірайтером, то вам обов’язково доведеться стикатися з замовниками, які не коректно вказують рівень концентрації.
Перед тим як виконувати замовлення на щільність понад 7%, обов’язково обговоріть цей момент. Деякі замовники навмисно завищують даний показник, сперечатися не треба, виконуйте роботу, за яку вам платять.
ВАЖЛИВО: При підрахунку кількості слів, не потрібно враховувати стоп-слова. За допомогою програми Textus Pro можна вирахувати кількість слів без прийменників спілок і т. д.
Намагайтеся як можна якісніше вписувати ключові слова у тексти і обов’язково враховуйте кожну рекомендацію, представлену в цій статті. Неважливо для чого ви пишете статті, якісно вписані ключі позитивно оціняться як пошуковими системами, так і замовниками.