Як визначити накрутку в групі Вконтакті?

Зміст

  • Багато груп Вконтакте накручені
    • Визначаємо накрутку в групі

Власники різних компаній дуже часто звертаються в рекламні мережі і фрілансерам, з проханням просунути їх співтовариство в соціальних мережах.


Займатися просуванням групи Вконтакте складно, а результати можуть істотно відрізнятися від очікуваних.

Найчастіше клієнти приводять приклади інших спільнот, стверджуючи, що їм потрібно щось подібне. Але при цьому вони навіть не замислюються, що більшість пабликов і груп просто накручені і насправді взагалі не приносять своїм власникам клієнтів. Не вірите в це? Тоді давайте розберемося, як визначити накрутку в групі Вконтакте.

Багато груп Вконтакте накручені

Крім того, що визначати накрутку потрібно всім, хто вирішить залучати клієнтів з соц. мереж, це стане в нагоді і тим, хто вирішить купити собі майданчик. На форумах часто пропонується покупка розкрученої групи, але заплативши гроші можна не отримати жодної ефективності, так як користувачі будуть накручені (боти).

Визначаємо накрутку в групі

Для початку давайте знайде просунуті співтовариства по високочастотним запитам.

Введемо слово «Ремонт» в пошуку:

Перші дві групи з великою кількістю учасників, ідеально підходять для перевірки. Переходимо в них і звертаємо увагу на їх географічне положення:

А тепер нам не складно перевірити, чи реально учасники зацікавлені в послугах цієї компанії, або їх просто накрутили в співтовариство. Переходимо до пошуку по учасникам і задаємо деякі параметри:

Як тільки ми вказали в регіоні країну «Росія», кількість учасників зменшилась в 2 рази. А що буде, якщо ми спробуємо відсортувати передплатників по Москві і Пітеру, адже саме там компанія надає послуги:

Трохи більше 15 000 учасників з тих міст, де надаються послуги, але і це ще не говорить про те, що частина з них не накручена.

Що стосується другої групи, то це взагалі дивовижний приклад. На сторінці вказано, що вони працюють тільки в Пітері:

Якщо виконати пошук по учасникам і вказати місто, то можна побачити хоча б приблизну цифру реальних передплатників:

Уявляєте собі, з 99 000 учасників, всього 5000 з того ж міста, а про що це говорить? Всі вони були накрученими та іншого пояснення цьому бути не може.

Якщо ви займаєтеся накрутками, і ваш клієнт просить вас зробити якісну розкрутку групи, як у тих, хто знаходиться на верхніх позиціях, просто покажіть йому цю статтю. А якщо ви вирішили купити групу і для цього вирішили дізнатися, як визначити накрутку пабліка, то обов’язково перевіряйте ще й статистику.

Якщо графіки збільшення передплатників виглядають природно і не рівномірно, це привід задуматися про відмову від угоди.