Початок карєри в сфері видеоблогинга. Заробіток на медиахостинговых і стриминговых платформах

Зміст

  • Принципи організації прибуткової діяльності на сайті YouTube.com
  • Принципи організації прибуткової діяльності на сайті Twitch.tv
  • Підсумки

З появою глобальної мережі перших мультимедійних сервісів почався активний розвиток сфери заробітку в області видеоблогинга.


Перші відеохостинги, на базі яких організовується прибуткова діяльність багатьох інтернет-користувачів, з’явилися на просторах рунета ще в першому десятилітті нашого століття. З тих пір пройшло багато часу, а разом з тим розробниками прибуткових проектів було внесено багато поправок, які позитивним чином позначилися на сучасній моделі заробітку видеоблогера.

Сьогодні заробіток в мультимедійній сфері є одним з найбільш популярних методів отримання прибутку в мережі. Високу популярність даного напрямку діяльності забезпечує в першу чергу відкритість прибуткових платформ.

Так, сьогодні початківцям видеоблогерам не потрібно самостійно створювати окремий інтернет-ресурс для просування своїх матеріалів – готові рішення надаються на умовно-безкоштовною основі самими мультимедійними сервісами.

Заробляти гроші в сфері видеоблогинга сьогодні можна відразу декількома способами. Якщо раніше в цьому напрямку активно розвивалися лише видеохостинговые сервіси, то сьогодні до них приєдналися і стриминговые платформи.

Таким чином, на поточний момент користувач може самостійно вибирати найбільш прийнятний варіант роботи – публікацію заздалегідь змонтованих відеороликів або проведення потокових трансляцій в онлайн-режимі.

Для організації таких видів діяльності він може скористатися спеціалізованими мультимедійними сервісами, які представлені у великому асортименті на просторах глобальної мережі.

Втім, далеко не всі вони здатні забезпечити високі темпи розвитку нового каналу. З точки зору максимальної ефективності найкращими варіантами є майданчики YouTube і Twitch, кожна з яких представляє окремий напрям сфери видеоблогинга.

Так, сайт YouTube.com пропонує своїм користувачам заробити гроші за рахунок публікації тематичних відеороликів. Майданчик Twitch.tv у свою чергу, спеціалізується на проведенні потокових трансляцій, які більшою мірою носять розважальний характер.

Сьогодні в мережі представлено досить-таки велика кількість інформації щодо монетизації мультимедійних каналів. Тим не менш, для багатьох користувачів залишаються нерозкритими більш конкретні питання:

  • як заробляти на YouTube;
  • як заробляти на Twitch.
  • Вичерпні відповіді на ці питання ми постараємося надати в тексті даної статті. У ході міркування ми вивчимо основні положення роботи видеохостинговых сервісів і стриминговых платформ, дізнаємося принципи розвитку нового каналу та способи його монетизації.

    За результатами вивченої інформації ми порівняємо два напрямки заробітку в сфері видеоблогинга, після чого зробимо висновок про їх позитивних і негативних якостях.

    заработать видео блогеру

    Принципи організації прибуткової діяльності на сайті YouTube.com

    Сервіс YouTube, створений відомої компанією Google Inc, з’явився на просторах глобальної мережі в числі перших мультимедійних платформ. За довгі роки розвитку дана майданчик значно змінилися, а разом з тим істотно покращилися і спростилися робочі умови на ній.

    YouTube – це найбільший відеохостинг, на сторінках якого зібрано величезну кількість мультимедійних матеріалів різних тематик. Успішні автори, розвиваючі свої канали в рамках даного сервісу, регулярно публікують відеоролики про мобільних і комп’ютерних іграх, смартфонах і гаджетах, побутовій техніці та електроніці, ремонті і будівництві, музиці та мистецтві, спорті та туризмі, а також багато чому іншому.

    Кажучи простими словами, сервіс YouTube являє собою масштабну мультимедійну бібліотеку, в якій є інтерактивні відповіді на всі запити глядачів.

    Для того щоб почати заробляти гроші на сайті YouTube.com користувачеві необхідно мати свій мультимедійний канал. Новий ресурс необхідно постійно наповнювати тематичним контентом, а також просувати в маси за допомогою рекламних методів.

    Процедуру розвитку каналу початківця видеоблогера можна представити у вигляді наступної послідовності етапів:

  • реєстрація облікового запису на поштовому сервісі Gmail;
  • авторизація на сервісі YouTube за допомогою раніше створеного адреси електронної пошти;
  • вибір тематики майданчики і наповнення її вмістом;
  • налаштування функцій каналу і його зовнішнє оформлення;
  • просування готової майданчики в широкі маси.
  • Початок роботи з будь-яким інтернет-сервісом вимагає проходження процедури первинної реєстрації. Відеохостинг YouTube, як і багато інших веб-майданчика компанії Google Inc, працює за принципом інтеграції з поштовим сервісом Gmail. Це означає, що для отримання доступу до можливостей мультимедійного сервісу автору-початківцю потрібно діючий адресу електронної пошти.

    Зареєструвати новий e-mail можна на офіційному сайті поштового сервісу – Gmail.com. У процесі створення нової адреси від користувача буде потрібно вказівку логіна, пароля і особистих даних. Крім того, для забезпечення схоронності облікового запису, потрібно буде прив’язка номера мобільного телефону – у разі втрати пароля власник зможе з легкістю відновити його за допомогою sms-команд.

    При наявності чинного адреси електронної пошти Gmail користувач може авторизуватися на майданчику YouTube. При першому вході в систему буде запущений ознайомчий курс, який допоможе швидше освоїтися з розділами сайту. Автору-початківцю варто відразу ж перейти в меню налаштувань, яке містить безліч опцій управління каналом.

    В першу чергу необхідно встановити бажане ім’я ресурсу. Для цього можна створити окремий канал, або ж скористатися базовим профілем Google. В налаштуваннях облікового запису варто вказати бажане ім’я, а також прикріпити аватар, який наочним чином буде описувати майбутнє наповнення ресурсу.

    Для початку розвитку нового каналу необхідно визначитись в першу чергу з його тематичним напрямком. YouTube дозволяє розміщувати відеоролики у різноманітних категоріях: ігри та розваги, спорт і здоров’я, ремонт і будівництво, музика і мистецтво, краса і мода, багато іншого.

    Говорити про серйозні переваги того чи іншого тематичного напряму навряд чи варто. Як показала практика, при належному бажанні можна домогтися успіху навіть у найбільш, здавалося б, безнадійної категорії.

    Вибір тематичної спрямованості, в свою чергу, спонукає автора до наступного кроку, що полягає в графічному оформленні каналу. Так, користувач повинен створити якісний дизайнерський банер, який буде наочно відображати Зміст майданчики.

    Після остаточного вибору тематики каналу можна перейти до його налаштуванні – варто виставити необхідні правила розсилки повідомлень, встановити розмежування прав коментування відеороликів, а також здійснити прив’язку облікового запису Twitter. По завершенню установки можна приступати до наповнення ресурсу.

    Для цього користувачеві знадобиться спеціальне програмне забезпечення, за допомогою якого він зможе проводити обробку звуку і відео. Для початківців користувачів, які раніше не мали справ з подібними програмними продуктами, можна порадити прості рішення – редактор відеоряду Camtasia Studio і редактор звукових доріжок Audacity.

    Після успішного виконання раніше описаних етапів користувач зможе почати просування свого віртуального ресурсу. Для цього йому доведеться задіяти всі доступні типи реклами.

    Як правило, просування мультимедійних каналів на платформі YouTube здійснюється за рахунок офіційної реклами Google, неофіційної реклами на майданчиках інших авторів, а також різноманітних конкурсів та розіграшів. Як тільки канал користувача досягне високих показників глядацької активності, стануть доступні численні способи його монетизації.

    Заробіток на YouTube базується відразу на декількох способах монетизації каналів. Тим не менш, високі показники прибутковості можуть забезпечити далеко не багато хто з них.

    До найбільш ефективних методів монетизації можна віднести:

  • розміщення в своїх відеороликах реклами партнерської медіамережі;
  • активне просування країн каналів інших користувачів;
  • висновок спонсорських договорів з компаніями та організаціями;
  • поширення посилань CPA-програм;
  • надання консалтингових послуг і допомога в розвитку нових каналів.
  • Представлена вище п’ятірка напрямків монетизації найбільш часто використовується в поточних умовах розвитку сервісу YouTube.

    Виділити високоприбуткові методи заробітку в даному випадку навряд чи можна – одні видеоблогеры примудряються заробляти ціле стан на показах реклами партнерських медіамереж, інші воліють постійна співпраця з великими які спонсорують організаціями, треті і зовсім формують свій основний дохід за рахунок ефективної участі в CPA-програмах.

    Принципи організації прибуткової діяльності на сайті Twitch.tv

    На відміну від видеохостинговых сервісів, стриминговые платформи почали розвиватися в інтернеті не так давно. Варто відзначити, що платформа Twitch, що знаходиться під управлінням організації Amazon, входила в число перших майданчиків такого типу. Тим не менш, на той час вона не змогла знайти високого глядацького інтересу.

    Втім, з плином часу конкуруючі проекти стали йти з ринку мультимедійних послуг, що позитивним чином позначилося на популярності сайту Twitch.tv. Сьогодні дана майданчик є однією з найбільш популярних в області стрімінг відео.

    Стриминговая платформа Twitch являє собою більш сучасний аналог розважального телебачення. На сторінках даного сервісу зареєстровано безліч користувачів, які регулярно проводять для своїх глядачів потокові відеотрансляції в онлайн-режимі.

    Основна частина трансляцій при цьому носить виключно розважальний характер – вони присвячені комп’ютерним і мобільним іграм, інтерактивним шоу-програмами, а також творчості та мистецтва. Для того щоб почати заробляти гроші на Twitch, користувачеві необхідно мати розвинений канал, а також продуктивне обладнання, здатне підтримувати стабільність потокового мовлення.

    Для організації прибуткової діяльності в рамках стриминговой платформи Twitch користувачеві необхідно виконати ряд етапів. Описати ці етапи можна у вигляді послідовності наступного типу:

  • реєстрація в системі стриминговой платформи – створення облікового запису, за якою буде закріплюватися унікальний ідентифікаційний номер мультимедійного каналу;
  • настроювання опцій каналу і установка графічного дизайну – включення необхідних функцій та завантаження індивідуального зовнішнього оформлення;
  • установка і настройка програмного забезпечення – інсталяція стриминговых програм, необхідних для направлення стабільного потоку відеоматеріалу в мережу (XSplit, OBS);
  • проведення регулярних трансляцій і просування мультимедійного каналу в маси – використання різноманітних рекламних підходів для підняття рівня популярності ресурсу автора.
  • Таким чином, заробіток на Twitch пред’являє досить високі вимоги авторам каналів. У першу чергу варто враховувати технічні вимоги – будь-який починаючий користувач повинен мати в наявності продуктивне обладнання, здатне забезпечувати високу якість передачі даних.

    Крім цього, можна виділити і вимоги до тимчасових витрат – якщо на сервісі YouTube основна частина успіху в напрямку просування залежить від якості і кількості купленої реклами, то на платформі Twitch найбільший вплив на кінцевий результат впливає кількість годин, яке видеоблогер готовий присвятити своїм трансляціям.

    Розвинений канал, який регулярно переглядають тисячі активних глядачів, може приносити своєму власникові колосальний прибуток. Для витягу прибутку зі свого ресурсу користувач може скористатися такими способами монетизації, як:

  • розміщення на своїх трансляції реклами партнерської медіамережі Twitch Media Group;
  • висновок спонсорських договорів з компаніями та організаціями;
  • використання погодинної системи платних підписок;
  • залучення добровільних пожертвувань грошових коштів.
  • Таким чином, заробіток на Twitch характеризується більшою мірою офіційними методами монетизації каналу. Без сумнівів можна сказати, що адміністрація стриминговой платформи постаралася створити максимально зручні умови для організації прибуткової діяльності своїх користувачів.

    Підсумки

    Сьогодні ми детально вивчили заробіток в інтернеті на мультимедійних сервісах. В тексті даної статті ми зіставили популярні нині напрямки заробітку в сфері видеоблогинга – монетизацію каналів видеохостинговых сервісів і стриминговых платформ.

    На підставі розглянутої інформації складно зробити однозначний висновок про переважання одного типу майданчиків над іншим. Конкретний вибір варто робити у відповідності з інтересами і уподобаннями користувача. Ми ж, у свою чергу, постараємося сформувати за підсумками повну характеристику сервісів YouTube і Twitch.

  • YouTube – це масштабна веб-бібліотека, в якій зібрано безліч відеоматеріалів різних категорій.

    Заробляти гроші на YouTube можуть люди з різними інтересами – найпопулярніші канали присвячуються ігор та розваг, спорту і здоров’ю, ремонту та будівництва, техніці та електроніці. Ключову роль у процесі просування YouTube-каналу грає кількість та якість реклами, а тому цей вид діяльності вимагає обов’язкових грошових вкладень.

  • Twitch – це найпопулярніша на сьогоднішній день стриминговая платформа, на якій регулярно проводяться розважальні онлайн-трансляції.

    Всі трансляції на даній площадці присвячені комп’ютерним і мобільним іграм, інтерактивним шоу-програмами, мистецтва і творчості. В силу цього факту основна частина аудиторії сайту представлена молоддю, а значить, і автор каналу повинен бути відповідного віку.

    Що стосується популяризації Twitch-каналу, то найбільший вплив на успіх в такому випадку надає кількість часу, яке автор приділяє роботі. Це означає, що розвивати кар’єру на сайті Twitch.tv можна навіть при відсутності грошових коштів.

  • попередня статтяПоштовик Wmrush
    наступна статтяВідмінний приклад інтернет-бізнесу