Помилки початківців копірайтерів

Коли користувач інтернету задається питанням «Де заробити грошей?», і починає шукати відповідну інформацію, він обов’язково дізнається про біржі контенту, на яких можна продавати статті.

На нашому блозі вже є статті про таких біржах як Etxt, Advego і TextSale, на даний момент – це найбільші біржі контенту.

Виконуючи перші кроки до успішного копірайтингу, кожен автор допускає помилки. Новачки можуть просто не розбиратися в деяких тонкощах, а саме тому швидкість продажів текстів буде дуже низькою.

У даній статті ми розберемо 4 помилки початківців копірайтерів, які зустрічаються найчастіше.

Як помиляються новачки на біржах контенту?

  • Не той стиль статей. Для деяких автором набагато простіше і зручніше писати вірші, оповідання та інші аналогічні тексти. На жаль, такі матеріали користуються низьким попитом, тому на швидкі і численні продажу можете навіть не розраховувати. За найвищими цінами продаються тексти комерційної спрямованості (обов’язково оптимізовані), але можна продавати і більш прості тексти, статті Якої тематики статті купують частіше? Ми розглядали найкращі тематики.
  • Обсяг символів. Тут може бути дві проблеми – занадто велика стаття або навпаки занадто маленька. Буде ідеально, якщо ви будете складати тексти не менше ніж на 1500 символів без пробілів. Що стосується максимального розміру, то це 3-5 тисяч символів. Якщо ви написали на 10 або навіть 20 тисяч символів, розбивайте статтю і продавайте по частинах, в іншому випадку покупця ви можете шукати кілька років.
  • Висока ціна. Новачки, які не розбираються в ціновій політиці на біржах контенту, досить часто встановлюють дивовижні суми. Систематично відвідуючи біржі, доводиться спостерігати, як користувачі з рейтингом 5-10 продають тексти по 5-7 доларів за 1000 символів, при цьому тема статті може бути настільки простий, що це викликає посмішку. У статті За скільки продавати статті ми докладно розглядали це питання.
  • Видалення статей. Поки ваш рейтинг на біржі не високий, продажі будуть протікати повільно, але не варто впадати у відчай, потрібно працювати все більше і додавати максимальна кількість текстів. Якщо ви спостерігаєте, що вже більше місяця деякі статті не купують, не поспішайте їх видаляти. Коли рейтинг підніметься, у вас буде більше шансів їх продати. Як варіант, можете знизити на них вартість.
  • писать статьи

    Не забувайте, що копірайтинг подібно бізнесу, вимагає серйозних трудових внесків, а також супроводжується безліччю невдач в самому початку. На написанні статей можна побудувати успішну кар’єру, але йти до цього потрібно досить довго, будьте готові, якщо віддали перевагу цій діяльності.

    попередня статтяСервіс автоиндексации сайтів Buydrop
    наступна статтяЯкий аккаунт Вконтакте потрібен бізнесменові