Помилки початківців копірайтерів

Коли користувач інтернету задається питанням «Де заробити грошей?», і починає шукати відповідну інформацію, він обов’язково дізнається про біржі контенту, на яких можна продавати статті.

На нашому блозі вже є статті про таких біржах як Etxt, Advego і TextSale, на даний момент – це найбільші біржі контенту.

Виконуючи перші кроки до успішного копірайтингу, кожен автор допускає помилки. Новачки можуть просто не розбиратися в деяких тонкощах, а саме тому швидкість продажів текстів буде дуже низькою.

У даній статті ми розберемо 4 помилки початківців копірайтерів, які зустрічаються найчастіше.

Як помиляються новачки на біржах контенту?

  • Не той стиль статей. Для деяких автором набагато простіше і зручніше писати вірші, оповідання та інші аналогічні тексти. На жаль, такі матеріали користуються низьким попитом, тому на швидкі і численні продажу можете навіть не розраховувати. За найвищими цінами продаються тексти комерційної спрямованості (обов’язково оптимізовані), але можна продавати і більш прості тексти, статті Якої тематики статті купують частіше? Ми розглядали найкращі тематики.
  • Обсяг символів. Тут може бути дві проблеми – занадто велика стаття або навпаки занадто маленька. Буде ідеально, якщо ви будете складати тексти не менше ніж на 1500 символів без пробілів. Що стосується максимального розміру, то це 3-5 тисяч символів. Якщо ви написали на 10 або навіть 20 тисяч символів, розбивайте статтю і продавайте по частинах, в іншому випадку покупця ви можете шукати кілька років.
  • Висока ціна. Новачки, які не розбираються в ціновій політиці на біржах контенту, досить часто встановлюють дивовижні суми. Систематично відвідуючи біржі, доводиться спостерігати, як користувачі з рейтингом 5-10 продають тексти по 5-7 доларів за 1000 символів, при цьому тема статті може бути настільки простий, що це викликає посмішку. У статті За скільки продавати статті ми докладно розглядали це питання.
  • Видалення статей. Поки ваш рейтинг на біржі не високий, продажі будуть протікати повільно, але не варто впадати у відчай, потрібно працювати все більше і додавати максимальна кількість текстів. Якщо ви спостерігаєте, що вже більше місяця деякі статті не купують, не поспішайте їх видаляти. Коли рейтинг підніметься, у вас буде більше шансів їх продати. Як варіант, можете знизити на них вартість.
  • писать статьи

    Не забувайте, що копірайтинг подібно бізнесу, вимагає серйозних трудових внесків, а також супроводжується безліччю невдач в самому початку. На написанні статей можна побудувати успішну кар’єру, але йти до цього потрібно досить довго, будьте готові, якщо віддали перевагу цій діяльності.