З кожним роком збільшується кількість блогів, а початківці блогери повинні добре розбиратися в просуванні майданчиків.
Якщо не розбиратися в просуванні, всі зусилля будуть марно витрачені. Знання у сфері SEO знадобляться в будь-якому випадку, адже конкуренти ними користуються, а їх потрібно обійти по позиціях в пошукових системах.
Один з найбільш популярних способів просування – це купівля SEO посилань.
Купити їх можна через такі популярні біржі як Blogun, Gogetlinks і Rotapost, але перед цим потрібно дізнатися, як їх правильно оформлювати та висувати вимоги до вебмайстрам. У цій статті представлено 10 простих SEO правил за посиланнями, враховуйте їх для нарощування посилальної маси.
Купуйте зовнішні посилання SEO правильно
- при розміщенні посилань необхідно використовувати анкор, бажано, щоб це були ключові слова. Пам’ятайте, що пошукові системи вкрай негативно ставляться до однаковим анкорам, намагайтеся їх розбавляти;
- купуючи посилальну масу, розподіліть вагу на різні сторінки. Природно, якісь будуть більш важливими, але купувати лінки тільки на одну сторінку не варто;
- вік сторінки і посилання відіграє важливу роль в оптимізації. Краще купувати посилання з уже розміщених матеріалів та вибирати тільки вічне розміщення;
- якщо ви замовляєте окремий пост, вимагайте додавати до нього тематичну картинку і перетворіть її на посилання;
- посилання виглядають більш природно, коли вони встановлені в контексті. В ідеалі сторінка з вашої посиланням повинна бути наповнена оптимізованим і тематичним текстом. Найголовніше, щоб контент був унікальний;
- що стосується кількості посилань, то краще розміщувати не одну, а відразу 2-3 посилання. В цьому плані Blogun підходить ідеально. При виборі повного огляду, вебмастер повинен додати текст не менше 1500 символів і встановити в нього до 3х посилань;
- розташування посилання має бути єдиним – це тіло статті, відмовляйтеся від пропозицій додавання посилання, наприклад, в футер;
- нерідко вебмастера пропонують обмінюватися посиланнями. Це приносить деяку користь, але коли лінк встановлений тільки на вашу майданчик і ви не посилаєтеся на донора, це набагато ефективніше;
- обов’язково стежте за кількістю посилань на сторінці з вашим постом. Бажано, щоб крім лінків на ваш ресурс більше не було ніяких зовнішніх посилань;
- при виборі донорів, звертайте увагу на всі показники сайтів. Перевіряйте не тільки ТІЦ і PR, дивіться на статистику відвідуваності, оригінальність текстів і так далі. Чим якісніше донори, тим більше користі.
Для покупки SEO посилань деякі вебмастера навіть залучають грамотних фахівців.
Це не дивно, пошукові системи сьогодні ведуть жорстоку боротьбу з неприродною посилальної масою, і навіть якісні ресурси потрапляють під фільтри. Якщо ви не хочете щоб ваш сайт потрапив під фільтри, купуйте зовнішні посилання SEO правильно.