Що таке страйк на YouTube?

Зміст

  • Не порушуй авторське право, не отримаєш страйк
    • Що робити, якщо отримав страйк на YouTube?

Правила відеохостингу YouTube чітко регламентують дії авторів роликів і з кожним роком вони посилюються.


З недавнього часу почали блокувати відео, в якому використовувалася захищена авторським правом музика, що призвело до великої появи страйків.

Що таке страйк на YouTube? Це скарга від правовласника, який знайшов свій контент у відеозаписах. Зовсім не обов’язково, щоб це був аудіо файл. Є випадки, коли скарги подавалися за використання частин чужих відео або навіть за те, що автор у ролику прочитав чужий текст.

Не порушуй авторське право, не отримаєш страйк

Якщо так станеться, що хтось подасть скаргу на контент з вашого каналу, ви одразу отримаєте повідомлення про це на E-mail, а також побачите інформацію в налаштуваннях:

Як бачите, з-за одного попередження канал отримав погану репутацію. З цієї причини була відключена монетизація, завантажувати ролики тривалістю більше 15 хвилин тепер можна і анотації з зовнішніми посиланнями більше не працюють.

Якщо надійдуть додаткові скарги, аккаунт на YouTube можуть заблокувати, тому залишати це без уваги не варто.

Що робити, якщо отримав страйк на YouTube?

Майже кожен, хто використовує заробіток на YouTube, стикався з такими скаргами. Іноді вони приходять навіть не обґрунтовано.

Скарги приймаються навіть без доказів, а потім сиди і доводь, що ти раніше домовився з кимось чи це ваш авторський контент.

Якщо вам довелося зіткнутися зі страйками на Ютубі, є 3 варіанти вирішення проблеми:

  • Найпростіший спосіб – це видалення відеоролик або прибрати з нього авторський контент того, хто подав скаргу. Варіант не найкращий, адже кожен ролик, це плід ваших старань, який приваблює глядачів і піднімає загальна кількість переглядів.
  • Можна звернутися до правовласнику контенту з яким-небудь пропозицією. Можливо, він погодиться відхилити страйк за певну плату. Ідея хороша, але автори часто завищують реальну ціну.
  • Якщо ви впевнені, що ніяких правил не порушували, вас оббрехали або у вас була домовленість з людиною, який відправив скаргу, подає зустрічну заявку. Уявіть всі докази, щоб пояснити адміністрації відеохостингу, що ви не порушували правила.
  • На практиці зустрічні заявки часто призводять до зняття страйків. Найголовніше, пояснити все грамотно і по можливості, посилатися на закони РФ. Якщо була домовленість, надайте листування з людиною.

    Всім видеоблогерам ми рекомендуємо корисні поради по просуванню на YouTube.

    В інтернеті багато піратського контенту, незважаючи на те, що авторське право ніхто не відміняв. Конкретно на YouTube за цим намагаються стежити, погано тільки те, що скарги часто подаються з порожнього місця, а доводити свою правоту, потім доводиться довго.

    попередня статтяТоргівля бінарними опціонами проти тренда
    наступна статтяЯк сплатити штраф ГИБДД через інтернет?