Стилі статей в копірайтингу

На жаль, величезна кількість авторів, які займаються продажами статей, не володіють достатнім рівнем знань, щоб надавати своїм клієнтам дійсно якісні матеріали.

А головна помилка новачків полягає в тому, що вони навіть не намагаються вивчити тонкощі.

Стилі статей у копірайтинг – це один з напрямків, в якому повинен розбиратися кожен фрілансер, який займається написанням текстів.

У даній статті ми розглянемо, які бувають стилі і виділимо найкращий з них, щоб ви могли складати якісні матеріали, після покупки яких, клієнти обов’язково будуть повертатися.

5 стилів текстів

  • Офіційно-діловий. Найчастіше такий стиль використовується при складанні важливих документів або серйозних інструкцій. В копірайтингу використовується рідко, виключно для технічних текстів (під замовлення). Відмітна особливість – повна відсутність емоційних виразів.
  • Розмовний. Найпростіша форма тексту, який складається легко і вільно. Автор пише так, ніби спілкується зі своїм другом. Такі тексти більше підходять для наповнення блогу, копірайтерам краще не використовувати цей формат.
  • Науковий. З назви можна здогадатися, що цей стиль застосовується для подання наукових матеріалів. Як правило, такі тексти відрізняються Зміст овністю і наявністю складних термінів, статті для вузької аудиторії.
  • Публіцистичний. Основний стиль для копірайтерів, який передбачає подання інформації, з спрямованістю на спілкування з аудиторією. У більшості випадків, публіцистичні матеріали містять заклики до дій.
  • Художній. Ще один відмінний варіант для копірайтерів. Використовуючи цей стиль, виходять захоплюючі матеріали, що викликають бурю емоцій. Головна фішка – читач не може відірватися від тексту, але створювати їх набагато складніше.
  • Шлях до професійного копірайтингу лежить через вивчення величезної кількості тонкощів і всі ті, хто називає себе досвідченим фахівцем з текстового контенту, часто лукавлять.

    Не кажіть гучних слів, краще прагніть до отримання нових знань і дайте результатами своєї роботи говорити за вас.