Як оцінити якість пабліка Вконтакте?

Використовуючи спільноти в соціальних мережах, користувачі отримують безліч можливостей для розкрутки своїх сайтів і заробітку в інтернеті. Створити паблік і розкрутити його зовсім не просто, тим не менш, це цілком реально і зробити це можна абсолютно без вкладень. Саме головне знайти підходящий варіант.

Від чого буде залежати ефективність просування сайту або рівень заробітку? Природно, від якості вашого пабліка. Як оцінити якість пабліка Вконтакте? Зробити це можна звернувши увагу на кілька важливих показників. У даній статті ми представимо ці показники, при купівлі груп вони також зможуть стати в нагоді.

Якісні групи Вконтакте

Визначити якісне співтовариство можна за такими критеріями:

  • Живі учасники. Дізнатися жива аудиторія в групі або «нагнанные» боти легко, достатньо подивитися на кількість коментарів, репостов, лайків і т. д. Абсолютно будь-яка активність користувачів свідчить про те, що люди живі. Крім цього серед учасників в групі повинно бути як можна менше віддалених і заморожених профілів.
  • Статистика пабліка. Завдяки статистиці по групах теж можна визначити якість співтовариства. Зокрема, потрібно звернути увагу на кількість унікальних відвідувачів. Даний показник обов’язково повинен займати 10% від загальної кількості відвідувань. Якщо даний показник, нижче 5%, це вже говорить про низьку якість пабліка.
  • Критерії аудиторії. При оцінці якості пабліка необхідно розглядати і дані про аудиторію. Тут представити якісь дані складно, адже цільова аудиторія може бути різною, все залежить від цілей. При покупці це потрібно враховувати в першу чергу і якщо, припустимо, група жіноча, а в ній багато чоловіків, варто задуматися про доцільність покупки.
  • Активність адміністратора. Якісна група обов’язково повинна стабільно наповнюватися інформацією, яка дозволяла б природним чином залучати користувачів. Паблики в яких записи з’являються раз на тиждень навряд чи можна назвати якісними і цікавими.
  • Якщо ви визначаєте якість пабліка для того, щоб запустити на ньому рекламу, то до уваги беріть не загальна кількість учасників, а рівень відвідуваності. Люди, які вступили в групу, можуть взагалі не побачити вашу рекламу, тому потрібно враховувати тільки активних користувачів.